Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roel'
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Roel'

    MBK Evolis 80cc motorscooter

    Originele MBK Evolis (Yamaha Zest) 80cc motorscooter te koop met een minarelli motorblok. De scooter staat op een Nederlands motorkenteken (geschikt voor een A1 rijbewijs). Afgelopen jaar is de scooter helemaal opgeknapt waarbij onder andere het volgende uitgevoerd is: - frame en velgen...
  2. Roel'

    Honda CB750 Seven fifty

    Super onderhouden CB750 Seven Fifty uit 2000. Is recent voorzien van een onderhoudsbeurt incl. een nieuwe lithium accu en achterband. De Sevenfifty is voorzien van: - Navigatie (Tomtom rider 40) - Handvatverwarming - Progressieve voorveren - Stalen remleidingen - Uniek (in Nederland) Japans...
  3. Roel'

    Honda CB550F - Roel'

    Hallo Allemaal, Een poosje terug heb ik een topic geopend met wat vragen over de aanschaf van een cb550F. Uiteindelijk heb ik toen ook een CB550F gekocht. Hier eerst wat plaatjes: Ondertussen alvast wat aangeschaft: Blauwe kentekenplaat Chrome bagagerek Nieuwe...
  4. Roel'

    Sportzadel + M-stuur CB550

    Hallo, Zoals de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar: - Sportzadel - M-stuur CB550 Dus heeft iemand iets liggen... Laat het me aub weten! Bedankt! Gr. Roel
  5. Roel'

    CB550 vraagjes?

    Hallo, Afgelopen weekend heb ik in de schuur van een bekende toevallig een CB550 zien staan. Deze stond hier ter stalling. Later bleek dat deze CB verkocht kan worden. De afgelopen dagen is mijn interesse hiervoor wat gestegen. De CB heb ik alleen oppervlakkig gezien en aankomende week...
  6. Roel'

    GS500 Custom/Streetfighter

    Hallo, Bij deze wil ik mijn GS500 (1993) te koop aanbieden. Deze GS heb ik iets meer dan 4 jaar in mijn bezit. Het is een GS 500E die 25kw op kenteken staat. Op het moment loopt de GS500E op vol vermogen. Ik heb nog 25kw carburateurs in mijn bezit, dus de GS kan ook makkelijk weer terug op...
  7. Roel'

    GS500 Onderdelen

    Hallo, Bij deze wil ik het volgende aanbieden: - Aangepaste kroonplaat voor een GS 500 een setje risers aanschaffen en je kunt heel mooi een sbk stuur monteren Prijs: 15 euro - Achtervelg GS500 Deze velg is begin 2008 opnieuw gecoat. De velg ziet er dan ook nog als nieuw uit. Er...
  8. Roel'

    Zwak Remlicht

    Hallo, Ik heb een GS500 met de bips van een Derbi GPR (brommer). Het achterlicht hiervan is alleen wat zwak. Dit geldt ook voor het remlicht. Beide zijn niet zo goed te zien. Onlangs heb ik het achterlicht grondig schoongemaakt, zo ook aan de binnenkant. Ook heb ik nieuwe lampjes...
  9. Roel'

    GS 500E Hugger

    Bij deze wil ik een GS500 hugger te koop aan bieden. Hier ook nog een klein picje waarbij je kunt zien hoe de hugger op een gs500 gemonteerd wordt: Zoals je kunt zien zul je zelf de hugger nog aan moeten passen zodat deze mooi passend wordt op een GS500. Je kunt op deze...
  10. Roel'

    Meer vermogen in een GS500?

    Zoals jullie alle weten komt de winter er weer aan. Voor mij weer een rede om de gs500 weer eens onder handen te nemen. In de winter verloopt mijn 25kw. De GS gaat dan ook op vol vermogen. Nadat deze op vol vermogen gezet is, zou ik graag het motorblokje van de GS nog wat willen kietelen...
  11. Roel'

    Zadel GS500!!

    Hallo, Ik ben op zoek naar een zadel voor een nieuw model GS500. Het zadel met beschadigingen bevatten! Ik hoop dat iemand me hieraan kan helpen :) ! Mvg Roel
  12. Roel'

    GS500 Tank, en meer..

    Bij deze bied ik het volgende aan: - GS500E Tank VERKOCHT - Complete volle kuip. VERKOCHT - Aangepaste kroonplaat (bovenste deel). Bevestiging voor de clipons en tellerunit zijn hierbij weggehaald. Mooi voor streetfighter?! Icm. risers is het erg mooi om een superbike stuur te...
  13. Roel'

    pekelfiets of iets dergelijks

    Ik zoek een goedkope motorfiets in redelijke goede rijbare staat. Ik moet er zo mee de weg op kunnen. Mag wel wat aan mankeren of onderhoud aan zitten. Het liefst onder de 25kw maar zoniet dan is dit geen ramp. Ik hoor het wel! Alvast bedankt! Mvg Roel
  14. Roel'

    Andere rempomp?!

    Ik heb een GS500 met een GSXF600 voorvork, met de daarbij behorende rempartij. Nu wil ik graag een andere voorrempom/reservoir gaan gebruiken. Ik heb nu een rempomp van een TL1000 gevonden. Mijn vraag dus: Is het mogelijk om de rempomp van een TL1000 te gebruiken icm de remtangen van...
  15. Roel'

    RGV USD voorvork & Remmerij

    Hallo, Zoals in de titel vermeld staat ben ik opzoek naar het volgende: - RGV USD voorvork - Complete remmerij - Remschijven/voorwiel. Of tewel ik ben opzoek naar een complete voorkant van een RGV. Heb je hier iets van liggen, dan hoor ik het graag! Alvast bedankt. Mvg Roel
  16. Roel'

    CBR 600RR '04 subframe

    Zoals de topic titel al doet vermoeden, zoek ik een foto/afmetingen van een subframe van een CBR 600RR '04. Dit ivm streetfighter ombouw project waar een cbr '04 kont op gemaakt zal worden. Wat foto's en afmetingen zijn hierbij natuurlijk heel welkom. Zelf heb ik al flink wat...
  17. Roel'

    Zelfgemaakt zadel?!

    Hallo, Ik ben nu bezig met mijn Gs en krijg nu in de gaten dat ik een helemaal aangepast zadel zal moeten gaan maken. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik doel hiermee ook op het hele zadel: - Bodemplaat - Schuim - en het leer wat erover moet komen. Mijn vraag luidt dus: Hoe kan ik...
  18. Roel'

    Kwaliteit Bering?

    Zoals de topictitel al doet vermoeden vraag ik me af: "Wat de kwaliteit is van bering motor pakken". Het gaat me hierbij vooral om de leren 'combo' pakken. Mvg Roel
  19. Roel'

    Custom GS

    Dit is waar het allemaal mee begint: Een GS500 25kw. Het is mijn eeste motor en na veel rondkijken hier op het streetfighter forum heb ik besloten om er ook een streetfighter van te gaan maken. De ideeën tot nu toe: - Ander kontje - Dubbele koplamp - Klein kuipje bij het voorlicht -...
  20. Roel'

    Weinig keus?!

    Na heel wat gelezen te hebben op het forum, heb ik me nu toch maar eens aangemeld :) ! Zelf zit ik met het volgende probleem: Ik mag bijna op een motor gaan rondrijden. En ik ben nu hevig op zoek naar een geschikte 25kw motor. Nu weet ik ongeveer wat ik wil, en dat is het volgende: -...
Terug
Bovenaan Onderaan