Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: the brain
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. the brain

    ducati 748 zijstander

    wie weet hoe het kan als mijn duc loopt en doe de zijstander uit gaat de motor uit terwijl hij in de vrijloop staat beetje lastig waar kan dit aan liggen.
  2. the brain

    ducati 748 olie koeler

    wie kan mij vertellen of een ducati 748 van 2001 een olie koeler heeft zit bij niet een op lijkt of het blok wel aansluitingen heeft.
  3. the brain

    fz1

    mijn fz1
  4. the brain

    rd 350 lc

    kon geen forum vinden over de rd 350lc wie heeft er verhalen of foto,s van de rd zou leuk zijn,heb zelf een rd 350 lc van 88 een naked.
  5. the brain

    ktm 525 supermoto exc-smr

    heb te koop m,n ktm 525 excr is met kenteken en verlichting zit een akra demper onder zit een orginale smr voorvork mer radiale remklauw met smr radiale remhendel op maxxiss banden om zwarte ktm velgen motor is van 2005 smr delen van 2006 motor is in nieuwstaat net klepjes laten stellen olie en...
  6. the brain

    ktm 525 smc

    mooie ktm 525 van 2005/2006 helemaal sm klaar 6 zuiger klauw wave disc radiale remhendel maxiss bandjes kenteken bij de motor elec start gewoon super ding. interesse m,n nr is 0653751927
  7. the brain

    yamaha 426 blok

    wie heeft of weet iemand die nog een yamaha 426 blok te koop heeft bj 2001,m,n collega z,n yamaha is helemaal op een bult gelopen heel veel blok schade.
  8. the brain

    prettige feestdagen en een super motor jaar

    allemaal een super motor jaar gewenst,motor staat er mooi warm bij wou hem de hele winter wel staan laten,weet niet of dat wel goed komt.
  9. the brain

    ktm530-r supermotard white,wat vinden we er van

    heb m,n ktm haast klaar alleen de dakgoten nog in het wit,ik dacht zet hem maar op.plant hier maar meer foto,s van supermotards op leuk om te kijken.
  10. the brain

    radiale rempomp

    ik rij op een ktm 530 supermotard uitgevoerd,daar heb ik een goudkleurige beringer remhendel met vast oliebakje,word afgedicht met een rubber.mijn vraag is het ding blijft maar lekken kun je er ook iets anders tussen doen inplaats van zo,n rubber.
  11. the brain

    rare foto

    suzuki motor yamaha handschoenen ktm pak.
  12. the brain

    ktm 530

    las in een motorblad dat er een nieuwe ktm 530 enduro uitkomt kan je weer mooi een supermotard van maken. wie weet hier meer van en is het al een bestaand blok of nieuw,hoe veel pk zal dat blok geven.
  13. the brain

    ik heb een ktm 525 van 2006 had er maxiss bandjes

    ik heb een ktm 525 van 2006 had er maxiss bandjes om allemaal super hoor.was in lelystad heb daar een setje echte slicks van dunlop meegenomen,maar het is nu net of het voorwiel er los in zit,hij is heel nerveus in het stuur.en in het begin echt nul grip spinnen spinnen wel leuk als ze warm zijn...
  14. the brain

    super moto lelystad

    wie is er wel eens in lelystad bij een supermoto wedstrijd geweest wil er heen zondag geen idee wat er allemaal is.ik bedoel eigenlijk zijn er ook veel tentjes met spulletjes van ktm of red bull.en hoe laat begint de training?
  15. the brain

    ktm tellertje

    had een nieuwe ktm 525 gekocht en laten ombouwen naar een supermoto blijkt de teller niet verzet kon worden naar 17".dus nieuwe teller besteld van 17".heb nu dus nog een teller over voor een 21"wiel.wie er belang bij heeft bied maar wat teller kost nieuw 200 euro.
  16. the brain

    rem schijf ktm 640 sm 320 mm

    mooie remschijf voor een ktm 640 sm hij is 320 mm en hij is oranje van binnen ik vraag er 150 euro voor hij was nieuw 250 euro hij is 1 jaar oud ik heb een andere motor gekocht en daar past hij niet op dus vandaar de verkoop er van voor foto even mailen en voor vragen even bellen 06-22069413
  17. the brain

    ktm 525exc

    ben van plan om m,n ktm 640sm in te ruilen tegen een 525 exc en dan een supermoto kit er op.wie heeft dat ook gedaan en waar moet je om denken bij een 525exc.lijkt me leuk zo,n ding want hij is veel lichter dan m,n 640 kun je weer meer mee.en wie weet wat de beste tandwielverhouding is voor een...
  18. the brain

    ktm 950 sm demo

    ben gebeld door mulders motoren in veendam om een een vergelyk te maken tussen m,n 640 en de 950 mocht hem een week meenemen.wat een power voor een super moto en wat een remmetjes echt een super ding alleen hij is wat zwaar en lang niet zo handelbaar maar ja hij is ook veel zwaarder.wie heeft...
  19. the brain

    supermotard regio groningen

    wie heeft in omgeving groningen een supermotard en heeft zin om in een groep te rijden Bijlage: P1012315-klein.jpg
  20. the brain

    zware motor

    klopt het dat een ktm 640 lc4 sm moeilyker dwars te gooien is dan een 525 zo,n 525 is een omgebouwde supermotard scheeld wel 30 kg in gewicht Bijlage: IMG_0023-klein.jpg
  21. the brain

    ben nieuw hier

    stond net noch op de site ook al weer weg zeker foutje gemaakt hier een foto van m,n ktm wat vinden jullie er van Bijlage: IMG_0023-klein.jpg
  22. the brain

    foto

    hoe krijg ik een foto aan de linkerkant staat nu elke keer the brain wil graag een foto daar hebben
  23. the brain

    ben nieuw hier

    wat vinden jullie van m,n ktm ben er erg trots op :) Bijlage: IMG_0023-klein.jpg
  24. the brain

    ktm super moto

    mijn moto naam is de brain heb jaren op buikschuivers gereden maar sinds 2 jaar rij ik nu op een ktm 640 lc sm is geweldig speelgoed heb de ktm hier en daar wat aangepast is leuk werk.
Terug
Bovenaan Onderaan