Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Honda4ever
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Honda4ever

    Nippel benzinemeter onder benzinetank Suzuki GS1100X '80?

    Dag mede-MF'ers, Ben erg benieuwd of iemand mij kan vertellen waarom er bij deze Suzuki GS1100X uit 1980 een nippel zit aan de benzinemeter die onder de tank zit en als ik er een slangetje aan zou vastmaken waar deze dan heen moet lopen... Zie de foto...
  2. Honda4ever

    Dilemma: Gemeende interesse of oplichter??

    Ik heb mijn VTR 250 te koop staan, en toen reageerde een Engels sprekende Duitser. Het hele verhaal staat hieronder, maar ik vind het nogal een beetje apart dat hij nu al het geld wil overschrijven. Hij heeft geen vragen gesteld over de motor en heeft verder ook geen afspraken gemaakt. Al met al...
  3. Honda4ever

    Alarmsysteem €45,-

    Ik zag op roukama.nl onderstaand alarmsysteem. Het alarm heeft een ingebouwde schok en bewegings detector. Er zit ook een startblokkering in. De gebruiksaanwijzing en montage voorschrift staat op de doos vermeld. Zou het wat zijn?? Het zal niet uitmaken voor de verzekeringspremie. Maar...
  4. Honda4ever

    Andere motor + andere naam = nieuwe start

    Hallo mede-MF'ers, Ik ben al 379 dagen geleden geregistreerd, en ik dacht:"Wat een mooie dag om me voor te stellen." (Dit had ik nog niet gedaan ) Mijn naam was eerst VTR 250, maar aangezien ik een Honda CBR600F (Zie foto) heb gekocht voor na mijn 25kw periode, was deze naam een beetje...
  5. Honda4ever

    Proefrit CBR600 '88. Waar op te letten?

    Ik ga zondag een proefrit maken met een Honda CBR600 uit 1988, de foto + info staan hieronder. Maar waar moet ik bij dit model en bouwjaar op letten, iemand tips?? Ik heb er verder niet heel veel verstand van, maar de verkoper is een lid van de cbrclub en ik heb er wel vertrouwen in dat de...
  6. Honda4ever

    Internationale Historische Motorraces Barneveld

    Op 19 Juli in Barneveld worden er historische motorraces gehouden. Ook is er een onderdelenmarkt. Hieronder meer uitleg, en anders kan je ook op de site www.motorracebarneveld.nl kijken. - Motorrace - Op zaterdag 19 Juli 2003 wordt op het industrieterrein "Harselaar-Oost" te Barneveld een...
  7. Honda4ever

    MV Agusta F4 Senna

    Vandaag zag ik bij "Viva Italia" op het TT circuit deze motor staan: Ik had deze fiets nog nooit gezien en vond hem echt :9~ . Het is een gelimiteerde oplage van 300 stuks. Meer info
  8. Honda4ever

    Radiateur ook nog lek :(

    Na mijn kapotte carterpan vervangen te hebben voor een nieuwe en mijn bougies te hebben vervangen dient zich het volgende probleem aan :( Mijn radiateur lekt koelvloeistof. Niet zoveel en de temperatuur loop niet hard op, maar die blauwe spetters op mijn witte kappen is ook niet wat. Wat...
  9. Honda4ever

    Verzuipen van motor

    Vandaag een lekker stukje gereden :] Maar mijn motor loopt niet helemaal lekker. Ik heb het idee dat hij verzuipt. Hij trekt heel langzaam op, dan schokt hij een paar keer iets en dan trekt hij normaal weg. Als ik terugschakel, en wat afrem komt er ook een knal uit de uitlaat. Als ik gewoon...
  10. Honda4ever

    Olie wel of niet hergebruiken

    Ik heb mijn oude carterpan kapot gemaakt, tijdens een poging om olie te verversen. Ik had de oude olie er uit laten lopen, en er nieuwe in gedaan. Maar hij bleef olie lekken. Toen heb ik de nieuwe olie eruit laten lopen, en zag dat mijn carterpan kapot was. De nieuwe carterpan is inmiddels...
Terug
Bovenaan Onderaan