Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Castlelane
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Castlelane

    Suzuki GSX-750R uit '95

    Deze motor verkeert in uitstekende staat met op dit moment nog geen 35.000 km. Afgelopen zaterdag is er een nieuwe achterband op gegaan. Als extra zit er een Remusdemper op met een diepe toon. De vraagprijs voor dit moois is 2999 euro. Deze motor is niet van mij maar van mijn zwager. Voor...
  2. Castlelane

    Carburateurs voor een GSX 1100F uit '88

    Ik zoek een set Mikuni Bst34ss in goede staat Membramen moeten uiteraard goed werken en moet zonder problemen compleet te demonteren zijn. Mailadres is akkuijvenhoven ad hotmail.com
  3. Castlelane

    Probleem met CV carbs van een Suzuki GSX 1100 F

    Ik heb er eentje uit '88. Het probleem is dat enkele van de aan membramen gekoppelde schuiven niet omhoog gaan. Op de rollenbank geeft hij maar 73,5 pk. Nu ben ik geen racer maar er is duidelijk te voelen dat die niet optimaal loopt. Tot 4000 toeren gaat het goed en dan beginnen de problemen...
  4. Castlelane

    Kuipdeel voor een Suzuki GSX 1100 F

    Ik hoef alleen maar dat zwarte stuk plastic. Zoals je kunt zien bij die kleinere pijl is er een stuk afgebroken. Als je dit hebt liggen of desnoods de hele topkuip mail dan naar akkuijvenhoven@hotmail.com of laat hier een berichtje achter.
Terug
Bovenaan Onderaan