Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. T

    Stichting Happy Smile zoekt Trike en Zijspan rijders 10/09

    Beste motor-forum leden, Stichting Happy Smile heeft op 10 September in Emmen de Happy Smile run waarbij kinderen een tour rit aangeboden word (naast allerlei ander vermaak) met vrachtwagens, sport auto's, zijspannen en trikes. Helaas hebben ze op het moment een te kort aan zijspannen en...
  2. T

    Motorrijder overleden door ongeval op N207

    Motorrijder overleden door ongeval op N207 LISSE - Een motorrijder is zondag om het leven gekomen op de N207 tussen Bergambacht en Lisse. Hoewel de precieze toedracht nog duidelijk moet worden, zegt een woordvoerder van de politie er vanuit te gaan dat de motorrijder achterop een...
  3. T

    Motorschoenen voor vrijetijdsgebruik

    Zijn er nog meer MFérs die motor schoenen kopen en die vervolgens voor vrije tijd gebruiken ? was laatst bij Ten Kate heb daar de Alpinestars One-O-One gekocht voor vrije tijd gebruik. kocht normaal altijd wandelschoenen van rond de € 75,- deze waren € 39 :+
  4. T

    Honda CBR 600F '95 2e Hands kopen, jullie mening ??

    Beste motor vrienden, vandaag hebben we onder voorbehoud bij Ter Braake motoren deze naar onze mening mooie Honda CBR 600F van 1995* gekocht. (*kenteken invoer staat op 1995) de motor heeft 47.750 km gelopen en krijgt bij de koop 2 nieuwe banden en een onderhoudsbeurt en een paar...
  5. T

    Stichting Racen tegen Kanker doet weer mee in ‘race’ 3M-fond

    Beste Forum leden, deze topic plaatst ik hier omdat in dit deel van het forum het meest word gelezen en als jullie hier even de tijd voor willen nemen dan is mijn dank groot maar ook dat van de families die jullie hier mee kunnen helpen. zoals sommigen van jullie weten werk ik tegenwoordig...
  6. T

    CJB: Bekeuring voor de Motor... HOE !?

    Heb ik weer... krijg een brief binnen van C.J.B. met de melding dat IK de maximum snelheid op een autosnelweg heb overtreden met maar liefst 19 Km/h dit op de Trajectcontrole A4, Haarlemmermeer Rechts bij Nieuw-Vennep op 31 mrt 2009. op een Dinsdag dus, om 08:02... verdomd knap als je...
  7. T

    Moto2 - Foto's test dag te Spanje 17/03/09

    Gisteren terug gekomen uit Spanje en heb nog wat foto's die ik graag zou willen delen, foto's van de Moto2 Motor die getest werd in Spanje afgelopen dinsdag. hier staan alle foto's: http://thundercracker-sf.hyves.nl/album/38176940/Moto2_Test_Spanje_2009/exDYSyC5/ hier alvast een paar...
  8. T

    GEZOCHT: Foto's en verhalen van "ongeval" bij de HONDA Stand

    Beste MFérs, zojuist lees ik dit op www.motor.nl heeft iemand dit gezien gebeuren of zijn er foto's van ? ben erg benieuwd
  9. T

    Gebruiker's vraag @ MF

    ah, bedankt voor de tip *O*
  10. T

    Ten Kate Motoren - The Final Countdown 2007

    Gisteren, 29/12/07 had Ten Kate Motoren uit Nieuwleusen weer een soort van open dag en daarbij was dus ook Mvr Tatjana Simic aanwezig die wat foto's met handtekening uitdeelde maar ook voor ons kwam zingen. Tevens mocht je wederom een kijkje nemen bij het race team waarbij je alleen op het...
  11. T

    Honda VFR 750F / Wit / bj. 1991 / 58.000 km

    Bij deze bieden wij aan onze Honda VFR 750F uit '91 met bijna 58.000 Km op de teller. De motor is in orginele staat met bij behorende buddy kap. De VFR is Parelmoer wit en verkeerd in bijzonder goede staat. Om een voorbeeld te geven: het spatbord achter heeft de orginele reflector nog dus...
  12. T

    Ten Kate Honda Racing Party 2007 incl CRASH

    Alle foto's staan hier: Ten Kate Honda Racing Party 2007 Incl CRASH by Rico Koemans kleine selectie:
  13. T

    Honda CBR 600F - 2e Motor erbij Gekocht

    Zaterdag 03-02-2007 heb ik bij Ten Kate te Nieuwleusen de knoop door gehakt en een 2e motor erbij gekocht voor mijn vriendin en voor mezelf. Een Honda CBR 600F van 1992. (hier onder alle foto's) Ten Kate Honda CBR 600F by Rico Koemans Ten Kate Honda NT650V Deauville by Rico...
  14. T

    HELP: AGV XR-2 V. Rossi Helm Verkleurd

    Beste Lezers, Ik heb een AGV XR-2 Helm gekocht op 28-02-2004 op de Motorbeurs te Utrecht bij Kalsbeek Motoren uit Zwolle. Na 2 jaar tijd was deze zwaar gaan verkleuren, dus zijn ben ik naar Kalsbeek toe gegaan om na te vragen wat er mis ging. De helm mocht terug gebracht worden zodat...
  15. T

    HELP: AGV XR-2 V. Rossi Helm Verkleurd

    Beste Lezers, Ik heb een AGV XR-2 Helm gekocht op 28-02-2004 op de Motorbeurs te Utrecht bij Kalsbeek Motoren uit Zwolle. Na 2 jaar tijd was deze zwaar gaan verkleuren, dus zijn ben ik naar Kalsbeek toe gegaan om na te vragen wat er mis ging. De helm mocht terug gebracht worden zodat...
  16. T

    Kawasaki GPZ 500S Rijders

    Ik ben net van de week lid geworden en hoorde en zag al een paar keer het bericht dat ik niet de enigste GPZ rijder ben. wie heeft er nog meer een GPZ 500S ??
  17. T

    MQP

    ik ben zelf een MQP motor kleding gebruiker en net voor het Safe motors probleempje tijdtje geleden had MQP een goeie website, www.mqp.nl alleen deze site is al een geringe tijd offline. is MQP helemaal gestopt of zijn ze ergens anders door gegaan ?? :?
  18. T

    Nieuw Lid meldt zich: Thundercracker

    Gegroet, Mijn naam is Rico Koemans, beter bekend als Thundercracker op diverse forum\'s. Ik ben sinds 2001 motor rijder en geniet nog van elke rit. ik heb net een internet site op gebouwd waar ik eindelijk een paar foto\'s van mijn pak en motor kon plaatsen...
Terug
Bovenaan Onderaan