Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Plein15
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    stalling aangeboden in Buitenveldert Amsterdam

    Stalling voor motorfiets in garage aan Zeelandstraat, Buitenveldert in Amsterdam. Vrij toegankelijk € 30,- per maand. Geen open uitlaten, dat vinden buren niet leuk. Als je vragen hebt, neem maar even contact op. Gertjan
  2. P

    dikwandige pijp 35 mm gezocht regio A'dam

    Hallo Bouwers, het hoort denk ik niet in het forum, maar ik zoek me rot naar een zaak waar ik dikwandige pijp van 35mm buitenmaat kan krijgen. Mijn EZS frame heeft aansluitingen van 35 mm nodig ipv de klauwen van 32 die ik heb. Moet dus wat aangelast, maar Granaat is aan het verbouwen en...
  3. P

    EZS zijspan aan BMW

    Ik zoek 2 tulpklemmen om het zijspan aan de motor vast te maken. Diameter van de stang naar zijspan moet 30mm zijn. De twee klemmen die ik heb zijn 32 en passen niet in de klemmen van het zijspan. En als je dan toch zoekt, ik zoek ook een ruit voor mijn EZS bak. Mag best een klein beetje...
  4. P

    Bak nummer drie moet beter

    Hallo Zijspanners. Na weer een paar jaar solo duikt de bouw drift weer op.Ik heb een oude BMWrs waar een zijspan aan moet komen. De rs heeft al een paar uitvoeringen gehad. Gekocht als caferacerbarrel, dan geprobeerd terug te bouwen naar origineel maar dat werd best duur en is niet zo leuk als...
Terug
Bovenaan Onderaan