Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bart82
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Voor de techneuten: benzine in luchtfilter GSX600F '96

    Hallo sleutelaars, Ik ben beginnend sleutelaar, wel wat aan mijn auto geprutst (mistlampen installeren, airbags monteren, voorkant eraf om koelvin te vervangen), maar motorisch tot nu toe niet. Wil wel heel graag leren, dus wphb gedownload en samen met een maat (automonteur) de carbs er...
  2. B

    Motor voor onder de 600 euro?

    Beste MF'ers, Tijd terug het motorrijden gestopt, maar mis het toch wel iets teveel. Aangezien de financiën er nu iets anders voor staan weinig budget, maar wil toch graag af en toe een rondje kunnen rijden.. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een motor die liefst onder de 600 euro zit...
  3. B

    Kroon motorolie NIEUW, 2 liter Expulsa 10W40 RR, 15 euro

    Beste MF leden, Na verkoop van mijn motor heb ik twee liter nieuwe Kroon Expusla RR 10W40 motorolie staan. Aangezien de motor weg is, heb ik hier niets meer aan. Prijzen liggen rond de 14,50 per liter. Deze twee kannen mogen mee voor 15 euro. Hier kun je checken of het ook voor...
  4. B

    Leren combi Spyke, maat 50, 80 euro

    Beste MF-leden, Leren combi te koop, maat 50, merk Spyke. Klein prijsje van 80 euro. Jas is voorzien van schouder- en elleboogprotectie. De broek is voorzien van knieprotectie. De binnenzak van de jas is gedeeltelijk ingescheurd, de voering van de broek laat aan de bovenkant los. Zo heb ik...
  5. B

    Tassenset Moto Detail, nette staat

    Beste MF-leden, De tassenset heb ik een aantal jaren geleden (tweedehands) gekocht, maar uiteindelijk nooit zelf gebruikt. Ze zijn in nette staat, de vraagprijs is 40 euro. Ophalen kan in Breda, verzenden is ook mogelijk. Foto's: Mvg, Bart
  6. B

    Motorhoes 10 euro

    Beste MF-leden, Een motorhoes, heb hem weinig gebruikt omdat mijn motor altijd in een garage stond. De motor is verkocht, dus de hoes mag ook weg. 1 klein minpuntje: er zit een klein sneetje in van 1 cm. 10 euro vaste prijs. Mvg, Bart
  7. B

    ABUS Granit 68 Victory X-plus, ART 4

    Beste MF-leden, Wegens verkoop van motor een schijfremslot te koop in zeer goede staat, inclusief aankoopbon voor verzekering. Hij komt met: - 2 sleutels - kaart met code indien de sleutels kwijt zijn - fluor geel reminterkoord - aankoopbon MF prijs: 35 euro Bij interesse...
  8. B

    Hoe kegelvormige demper monteren?

    Hallo technici, Ik heb vanavond een mooie set uitlaten binnen gekregen. Een klein probleempje: Zoals op de foto te zien is, is de demper geleverd met twee geluidsdempers. De kegelvormige demper moet met het puntje de demper in. Daar duw je hem tegen een richeltje aan...
  9. B

    Ervaringen met Roadsitalia

    Er bestaat al een ouder topic uit 2010 over, hier staan echter weinig ervaringen in.. Dus: Wie heeft er ervaring met de uitlaten van Roadsitalia? Denk er zelf sterk over na zo'n setje aan te schaffen, maar kan heel erg weinig ervaringen met dit merk vinden, enkel dat ze voor die prijs...
  10. B

    Zwarte cbr 600 f (2003, 12.424 km) november bodemprijs

    VERKOCHT Foto's: Kilometerstand: Achterband Michelin Pilot Road 2ct: Voorband Michelin Pilot Road 2ct: Ketting:
  11. B

    Aankooptips gevraagd accessoires

    Beste MF'ers, Ik heb 't plan om wat updates te gaan kopen: - stalen (staalomvlochten?) rem/koppelingskabel (zwart of rood) - verstelbare rem/koppelingslever (zwart met rode versteller) Daarnaast stuurgewichtjes (rood) en rode rimstriping. Nu gaat het me vooral om de stalen...
  12. B

    TK: Witte reflecterende rimstriping 17 inch

    Beste MF'ers, Ik heb hier witte reflecterende rimstriping liggen voor 17 inch wielen van motorsticker.eu. I.v.m. wijziging van plannen (liever rode rimstriping) mag het setje weg. Breedte is 6 mm Heeft mij 25 euro gekost, mag weg voor 15,-. Groeten, Bart
  13. B

    Motorbok achter, €20,- incl. verzenden

    Beste MFers, Ik heb hier een paddockstand die ik bij nader inzien na aankoop niet echt gebruik (2x nu). Vandaar dat ik hem maar te koop zet. Hij werkt in ieder geval bij een CBR 600. Kan de maten nog wel een keertje opmeten op verzoek. Tussen de steunpunten zit 28,5 cm (oranje op...
  14. B

    CBR 600 F 2003 zonder kuipen, technisch zonder problemen?

    Beste mf-technici, Ik ben aan het twijfelen om m'n CBR naked over straat te laten rollen. Vind sommige plaatjes die ik gezien heb erg mooi! Daarbij wil ik iets rechterop gaan zitten. Nu gaf een monteur me te kennen dat het misschien problemen zou kunnen veroorzaken omdat de inlaten van...
  15. B

    Wat zijn de kuipen van een CBR waard?

    Hallo allemaal, Ik denk erover om een naked van m'n CBR te maken.. Wat zouden de kuipdelen van de voorkant (topkuip, zijkuipen, kuipruitje, koplamp etc.) waard zijn bij verkoop van deze delen? Heb al een beetje gezocht, maar kom vrij weinig tweedehands spullen tegen in deze staat. De...
  16. B

    Advies onderhoud

    Beste motortechnici! Ik heb een cbr 600 uit 2003 met 9700 km in mijn bezit. Hij is gekocht met 5700 km en heeft vlak voor aankoop aantoonbaar (bon) een kleine beurt gehad. Ik heb er één seizoen op gereden en nu staat er dus 9700 km op. Officieel moet hij om de 6000 km, dus dat betekent...
  17. B

    DP Motoren Breda, iemand ervaring mee?

    Hallo allemaal, Via het bekende internet kwam ik de naam van deze zaak tegen, bij mij in de omgeving. Prijzen zijn erg concurrerend te noemen, maar zijn er hier ook mensen met ervaringen met deze zaak? Ik kan hierover slechts 2 reacties vinden, beiden positief. Groeten, Bart
  18. B

    CBR 600 F uit 2003, ratelt (NAKS), 8600 km.

    Hi allen, Ik heb dus een CBR 600 F uit 2003 met nu 8600 km. Laatste tijd ratelt hij uit de rechterkant. De NAKS. Buiten dat me dit wel ERG snel lijkt na 8600 km, wat is verstandig om te doen? Kan ik hier nog een tijdje mee doorrijden, tot de grote beurt? (nog 3400 km) Of meteen...
  19. B

    Twee lampen laten branden, CBR600F4i

    Hallo allemaal, Ik ben aan het zoeken naar een manier om de lampen van mijn motor beiden te laten branden. Nu kwam ik een kastje tegen dat dit zou kunnen regelen voor €75,-, met onderstaand effect: http://veiligmotorrijden.pageprocessor.nl/import/assetmanager/7/137/320/600F.png Nu...
  20. B

    Ervaringen Takkoni dempers

    Hallo allemaal, Binnen nu en een paar maanden wil ik een leuk dempertje op mijn CBR zetten. Ik ben op zich niet vies van een experimentje en wil niet al te gek veel geld uit gaan geven. Ik kwam Takkoni tegen. Wat ik ervan op youtube kan vinden, klinkt 't wel lekker! }) Ik kwam hier een...
  21. B

    Gezocht: zwart (niet doorzichtig) kuipruitje CBR600FI 2003

    Zoals in de titel vermeldt... Ik ben op zoek naar een zwart, niet doorzichtig kuipruitje voor mijn CBR 600 F4i uit 2003. Ik zoek een standaard vervangingsruit, dus geen double bubble, flip up, racing, touring of wat voor benamingen er nog meer zijn :9 Liefst rond de 35/40 euro...
  22. B

    Originele bevestiging kuipruitje cbr600f4i

    Hallo allemaal, Waarschijnlijk onder de echte techneuten onder jullie een simpele/domme vraag, maar................. Gisteren mijn smoke double bubble gehad! Ziet er prima uit! Net het originele kuipruitje eraf gehaald, maar wat blijkt... die zit iets anders vast dan verwacht... De...
  23. B

    Undertail op CBR600F uit 2003

    Hallo allemaal, Ik ben aan het kijken voor een undertail voor mijn Honda CBR600F uit 2003. Nu kwam ik deze tegen: Dit is origineel: Alleen zou ik graag de originele knipperlichten behouden. Dit moet ook mogelijk zijn volgens sommige beschrijving op sites. Mijn vraag: Hoe...
  24. B

    Kun je zelf de titel van een topic wijzigen?

    Zoals mijn vraag in de titel eigenlijk al is... Ik kan die functie niet vinden, is die er? Gr, Bart
  25. B

    Universeel windscherm National Cycle Street Shield

    Hallo, Ik heb een windscherm van NC Street Shield + bevestigingsmateriaal. Destijds gekocht voor €165,-. Heeft 4 maanden op een Honda Shadow VT500C gezeten. Daarna 4 jaar op zolder liggen verstoffen. Helaas zit er een kleine beschadiging (linksboven als je op de motor zit). De...
Terug
Bovenaan Onderaan