Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Te koop: paddockstand/motorbok

    Paddockstand/motorbok is weinig gebruikt en nog in goede staat. Doe een goed bod.
  2. S

    2 Talud-kaarten TT

    Te koop:2 Talud-kaarten voor de TT, vraagprijs is 60 euro. Af te halen in Assen.
  3. S

    Twee TT-kaarten

    Te koop: Twee kaarten voor de TT in Assen op zaterdag 25 juni 2011. Het zijn twee staanplaatskaarten samen voor 60 euro. Normale prijs: 40 euro per stuk. Graag mailen voor interesse.(zie profiel) De kaarten kunnen in Assen worden opgehaald.
  4. S

    Schademotor RF900R vaste prijs: 300 euro

    Leuke motor om op te knappen of voor onderdelen. -Bouwjaar:1994 -Kilometerstand:+-80700 -De motor heeft schade rondom -Kompleet kenteken De motor staat in Hoogezand, vraagprijs 550euro. 450euro 350euro. De foto's.
  5. S

    Assen of Zolder?

    Hallo allemaal, Ik heb even een vraagje,welke circuit is leuker om te rijden.....Assen of Zolder? Of maakt dat juist niks uit? Ik hoor het graag :Y :W
  6. S

    Foto op canvas??

    Hallo allemaal, Ik ben van plan om een foto op canvas te laten maken. Nu is mijn vraag,wie heeft ook een keer een foto op canvas laten maken? En is het resultaat wel mooi als je dat zou doen :? Graag hoor ik hierover tips :Y Alvast bedankt!! Groetjes Serendipity_1981 :W :W
  7. S

    Zal me even voorstellen..

    Hallo, Aangezien ik al een paar maand hier op het forum zit te kijken en verhalen lees,heb ik me nu hier ook maar eens geregistreerd. Ik ben een 24-jarige meid,geboren en getogen in Assen. Heb(nog)geen motorrijbewijs maar wil wel dolgraag motorrijlessen nemen. Weet alleen niet bij welke...
Terug
Bovenaan Onderaan