Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gertjeeee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Tank laten spuiten - regio Brugge (België)

    Ik wil deze week een nieuwe (kunststof) tank laten spuiten. Iemand goede ervaringen in de streek Brugge - Oostende? Nogal dringend. Paint atelier lees ik veel goed, maar is wel 300€, moet ik 2 weken op wachten ook. Paar andere gesloten of geen tijd, dus laat maar horen. Ik denk van die...
  2. G

    TK: Mooie BMW r 1100 rt (België)

    BMW RT 1100, bouwjaar '97, maar ziet er veel jonger uit. Vraagprijs 4400€ Kuipdelen, lak, ... in zeer goede staat. Technisch ook in zeer goede toestand, ongevalvrij en nooit problemen mee gehad. Bij koude motor gaat de toerenteller niet, maar als hij wat opwarmt gaat deze wel (dit ligt aan...
  3. G

    Oude motor nog verzekerd, hoe met de nieuwe op onderhoud?

    Ik heb een BMW die te koop staat en omdat het weer nog niet super is, blijft deze verzekerd. Een maand geleden kocht ik een 2de hands motor, die op groot onderhoud moet voor ik ermee rijd. Hoe kan ik met de nieuwe naar de garage en die een week later ophalen? Zouden jullie de nr plaat gewoon...
  4. G

    belastingsvoordeel motor in België?

    Hey, weet er iemand hoe de wetgeving precies zit ivm het inbrengen vd motor als beroepskosten? Moet je alles bewijzen, alle tank ticketjes enzo? Hoe kom je bv aan het percentage voor werk en voor privé? Kan je gewoon een bepaald aantal km's doorgeven en vermenigvuldigen met een 'aanvaardbare'...
  5. G

    batterij maakt wat lawaai bij opladen

    Met het koude weer rijd ik nu toch wat minder en ik dacht om de batterij wat op te laden. De batterij zit nog in de motor, met alle kabels aangesloten. Ik hang er gewoon de lader op. Als ik dichtbij luister, hoor ik een beetje sissende geluiden. Ik heb hem er toen afgehaald en ff getest, de...
  6. G

    BMW helm online kopen?

    Weet er iemand waar je een BMW helm online kan kopen? Bij voorkeur Duitsland.
  7. G

    Waar korting BWM systeemhelm? Autosalon?

    Weet er iemand waar je in België, omgeving West-Vlaanderen tot Gent, korting kan krijgen op de BMW systeemhelmen? De oude versie is nu nog te verkrijgen à €402-20% korting, maar mijn maat 58-59 is er bijna overal uit. En een dubbel vizier kost ook al €90. De nieuwe kosten €475+90 voor dubbel...
  8. G

    Hoe belangrijk is een testrit bij de keuze v helm?

    Blijkbaar doen vele motorzaken moeilijk als het om een testritje gaat. Zeker als er al weinig dealers (Shuberth) in de buurt zitten. Dus hoe zit het: als ie goed op mn kop zit, is dat dan goed genoeg? Ik rijd wel op een naked bike, dus vol in de wind, minder last van turbulenties!
  9. G

    Shuberth dealers in België, West of Oost Vlaander

    Kent er iemand een dealer waar je de nieuwe C2 kan testen? Ik had een oog op de Airoh Sv55 met zonnescherm. Na die in het echt gezien te hebben denk ik dan toch maar de Shuberth te proberen. Het kinstuk valt er steeds af (zelfs bij een nieuwe helm...) en het zonnescherm valt iets te snel naar...
  10. G

    Korting op benzine? Hoe? (België)

    Ik had ooit gehoord dat er een tankkaart bestaat, bv van Esso, waarmee je gewoon kan tanken zoals met elke andere bankkaart, maar dat er op het einde van de maand een korting teruggestort wordt op de rekening? Die kaart werd verkregen bij HRA (Honda Riders Association). Heeft er iemand ervaring...
  11. G

    België: Welke verzekering voor auto + motor (-26j

    Sorry als er al zoveel tpics over geweest zijn, maar ik vind niet wat ik zoek. De federale wil geen korting geven als je de winter doorrijdt. Dit is de verzekering van mijn vrouwke. Ethias verhoogt de premie voor de auto omdat ik -26 jaar ben (nog 8 maanden). Dat is mijn verzekering. Die geeft...
  12. G

    Airoh SV55 iemand?

    Heeft er iemand reeds de nieuwe telg van Airoh getest? Vooral de zonnebril spreekt me enorm aan. Hoe is het algemeen met het lawaai in de systeemhelmen van Airoh? RAD(.be) geeft deze maand 10% korting op alle helmen. Zou ik met het autosalon nog extra korting kunnen loskrijgen of koop ik hem...
  13. G

    Sh$t, hoe krijg ik mijn schrijfremslot open????

    Ik stal mijn motor altijd dicht bij mijn werk, onder een afdak. Kom ik vandaag terug van het werk en wil mijn slot openen... sleutel werkt niet. Kijk ik ff wat er scheelt: een van de pinnetjes binnenin is weg en een ander blinkt. Blijkbaar zijn ze bezig geweest met mijn slot. Gelukkig is het...
  14. G

    Schuberth C2, iemand al getest?

    De oude concept dampt nogal vlug aan. Ik zou wel een systeemhelm willen met zonnescherm. De Caberg wordt ook aangeprezen, maar ik vind hem niet zo strak. Deze Schuberth lijkt me wel wat, maar zijn er al ervaringen mee??
  15. G

    Kettingspray (onder druk) + warmte -> gevaarlij

    Zoals iedereen met een ketting moet ik zo'n spray meenemen op reis. Er staat op "licht ontvlambaar" en het is onder druk, dus is mijn vraag: kan het kwaad om dat mee te nemen in een hete koffer? Ik wil niet riskeren dat mijn hele bagage onder het goedje zit |( .Ik neem waarsch ook zo'n...
  16. G

    Welke reisbijstandsverzekering (België)?

    Voor ik op reis vertrek met mijn moto, wil ik toch een reisbijstandsverzekering, aangezien ik een tijdje alleen zal rijden. Nu ken ik VTB-VAB en Touring, maar heeft iemand een reden om de een of de ander te nemen? Als je het hen vraagt zijn zij natuurlijk de besten :Z
  17. G

    Voorzieningen voor motor op Werchter??

    Hey, ik ben van plan om met motor naar Werchter te gaan. Met de auto sta je toch maar en de trein, wel die zou wel eens durven staken... En 2 hobbies in 1x, woohoo! Nu is mijn vraag: is daar een goede parking en zou je hem daar met gerust hart 4 dagen achterlaten?? En ook niet onbelangrijk: kan...
  18. G

    Rijden met bagage -> shimmen <70km/h > 70

    Hey, was ff van plan weekendje in Ardennen door te brengen. Jammer genoeg was alles volgeboekt, dus ben ik weer thuis nu '( Heb ondertussen wel eens mijn 3 koffers aangehaakt om te testen hoe dat rijdt voor ik echt op vakantie ga. Mijn probleem is dat de motor aan lagere snelheden shimmet...
  19. G

    Dainese goedkoper in Italië?

    Ik weet het, ik had eerst de vraag gesteld ivm Andorra, maar nu blijkt de reis dichter bij Italië te zijn en Dainese is toch Italiaans... [edit]Ik heb het wel over NOORD Italië hé, stuur me niet naar Sicilië ofzo.[edit] Iemand iets mee te delen over leren pakken (liefst 2 delen of vest en broek...
  20. G

    Reis naar zuiden: leren pak kopen in Spanje?

    1e vraag: Is het een fabeltje dat leren pakken goedkoper zijn in Spanje? Zo nee, zijn dat dan lokale merken of ook bv Dainese ed.? Weet er ergens iemand een plaats waar een moto winkel is in de Pyreneeën? Ik ken namelijk geen Spaans om het daar lokaal te gaan vragen. 2e vraag: er staat al iets...
  21. G

    Moto start niet vanwege koude wind :o(

    Bij mij thuis nooit problemen. Hij staat onder een afdak dat wel open is aan een zijde, maar blijkbaar beschut het hem genoeg. Als ik echter ergens heen ga, oa vandaag op mijn werk... En dan niet meer in gang te krijgen. Ik hoor de startmotor overgaan, maar hij geraakt er niet. Dan zelf in gang...
Terug
Bovenaan Onderaan