Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Omerde
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Omerde

    Rockabillyday 2010

    voor liefhebbers van ronkende motoren, chroom, amerikaanse wagens, oldtimers,caferacers ... Meeting gaat door in Wippelgem, ligt in de buurt van Gent (België) op 4 en 5 september zaterdag is een opwarmertje voor de zondag waar we terug duizenden bezoekers verwachten op deze 10de editie...
  2. Omerde

    CB550 caféproject

    Hallo, Mijn naam is Omèr, afkomstig uit Ertvelde op een boogscheut van Gent (België). Tot op heden verplaatste ik mij op droge en zonnige dagen met mijn Honda 500f. Deze wordt waarschijnlijk dit weekend opgehaald door een vriend die ook de microbe te pakken heeft. Mijn droom was altijd al een...
  3. Omerde

    vervangen van een stuur

    vorig weekend mooi weer dus wat denkt deze onstuimige Belg: tijd voor een tochtje met de motor :] . Na mezelf voorzien te hebben van de nodige bescherming trek ik mijn stalen ros buiten en en met een glimlach tot achter mijn oren start ik de motor. Tot hier gaat alles vlotjes. We schakelen...
  4. Omerde

    m-stuur voor Honda four

    zoals u reeds kon lezen ben ik dus op zoek naar een M-stuur om op mijn Honda four 500 K2 te plaatsen. Mocht u over een exemplaar beschikken dat niet al te veel geld kost en zich in deftige staat bevind kan u mij hiervoor steeds contacteren.
Terug
Bovenaan Onderaan