Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. BelgianTriple

    GPX-bestand rijden en toch flitswaarschuwing - hoe?

    Ik gebruik op de moto GPX-vierwer om, al dan niet, zelf in mekaar gestoken routes te rijden op basis van een GPX-bestand. Door de enorme toename van flitspalen en trajectcontroles hoopte ik op GPX-viewer te kunnen rijden en op de achtergrond Waze openzetten voor de meldingen. Dit lukt blijkbaar...
  2. BelgianTriple

    Terug van weggeweest: BelgianTriple op Aprilia Tuono RSV 1000 R

    Hi, lang geleden zat ik ook op dit forum. Sinds een drie jaar motorloos omwille van professionele keuzes. Intussen 42 jaar oud en van regio Leuven, België. Ik heb hier destijds nog 2 Speed Triple meetings georganiseerd in Nederland. Leuke tijden waren dat. Mijn motorfietsen historiek: Honda...
  3. BelgianTriple

    SM - tubeles or not tubeless - that is the question

    Hi, ik heb een Husqvarna 701 Enduro waarvoor ik een setje supermotard velgen ga aanschaffen. nu heb ik de keuze tussen 2 setjs, vergelijkbaar in prijs. De ene is tubeless, de andere niet. Wat zijn de voordelen van het ene tov het andere?
  4. BelgianTriple

    Leder: welke merken passen op IXS broek?

    Zoals de titel het zegt: welke merken passen op een lederen broek van het merk IXS? Ik heb het dan over het type rits. IXS is een vrij dikke rits. Alpinestars niet volgens mij. Dainese niet volgens mij. Wat met Furygan, Segura, REV-it, Richa, Berik, ... ?
  5. BelgianTriple

    TE KOOP Honda CBF1000 ABS

    HONDA CBF1000 ABS – zo goed als nieuw. Highland Green (mooiste CBF1000 kleur ) 4 cilinder - 98 pk ABS Gecombineerd remsysteem Honda antidiefstal-alarm Duo cover Middenbok Valtoppen GPS voedingskabel Gear Indicator Hoogte windscherm instelbaar. Zadelhoogte instelbaar...
  6. BelgianTriple

    filmpje verkeersveiligheid België

    filmpje dat op de nationale zenders vertoond wordt om de motorrijders meer aandacht te schenken in het verkeer. Tegelijkertijd loopt er ook een affiche-campagne langs de hoofdwegen. Een vriendin van mij heeft hier aan meegewerkt, leuk hé *O* Wat vinden jullie er van?
  7. BelgianTriple

    Speed Triple Meeting BE/NL part II

    Na de erg geslaagde Speed Triple Meeting BE/NL van vorig jaar (18/5/08) MOET er gewoon een vervolg komen: :] :] Speed Triple Meeting BE/NL part II :] :] *O* zondag 10 mei *O* INFORMATIE, VERTREKPLAATS, AANKOMST, UUR- KLIK HIER In grote lijnen zal de Speed Triple Meeting BE/NL...
  8. BelgianTriple

    OP reis met de motor en welke rugzak?

    Ik ben zoekende naar een degelijk rugzak voor een 6-daagse trip naar/door/langs/over/in de Alpen. :] Vereisten: - ongeveer 30 liter - geintegreerde regenhoes - goede schouder- en heupriemen - budget rond de 70 euro (mag wat meer, mag wat minder) Tot nu toe gevonden en interessant...
  9. BelgianTriple

    Spiegels, raw, kaarthouders, nrplaathouder

    Te koop De kast in de gang eens opgekuist en paar spulletjes die weg mogen. Iemand interesse? Originele pinkers van Speed Triple fat-ass: Originele spiegels Speed Triple 1050i: Kaartlezers (eentje voor kunststoftank, eentje voor metalen tank) Nummerplaathouder alu...
  10. BelgianTriple

    Naked Bike Meeting bij Triumph Assenede (BE) - 21 september

    :] :] OPROEP AAN ALLE NAKED BIKE RIJDERS !! :] :] Ik organiseer dit niet maar de organisatoren hebben gevraagd of ik wel wat promo wil maken. NAKED BIKE MEETING Triumph dealer BMC Assenede organiseert een Naked Bike meeting waar alle naked bike rijders ongeacht het merk welkom...
  11. BelgianTriple

    B-,K- en L-banen in Duitsland

    Volgned weekend vertrekken we met zes naar de Eifel. Hotel in Treis-Karden en ginder wat rijden en ook als het even kan de Nurburgring op. Ik ben er nog nooit geweest en heb in Mapsource routes uitgestippeld, gebruik makend van bestaande routes die ik vond op onder andere gpstracks.nl enz...
  12. BelgianTriple

    Leuk plekje gezocht regio Waalwijk, Tilburg, Breda

    Hallo, ik ben op zoek naar een leuke plek om er een motormeeting te houden. Ik verwacht een man of 20/25. Het gaat om een Speed Triple BE/Nl meeting. De driehoek Breda, Tilburg, Waalwijk is het meest centraal gelegen dus daarrond zou ideaal zijn. De bedoeling is dat we samen iets eten...
  13. BelgianTriple

    Speed Triple Meeting BE/NL 2008

    Wanneer: ZONDAG 18 MEI 2008 Opzet: Een heuse Speed Triple Meeting op een centraal gelegen punt in de Lage Landen. Een uitgelezen mogelijkheid om kennis te maken met de andere Speed Triple rijders van dit forum en hun prachtige Triumph. Aangenaam keuvelen over die en die aanpassing...
  14. BelgianTriple

    Zoek hotel te Calais met beveiligde parking voor moto

    Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een hotel in Calais (maken volgende morgen de oversteek naar Dover). Hoeft zeker geen luxueus hotel te zijn, het is maar voor 1 nacht maar het hotel moet wel een beveiligde/afgesloten parking hebben om de moto's te laten overnachten. Iemand tips?
  15. BelgianTriple

    Bestickering moto/kledij vr professioneel gebruik

    Ik ben op zoek naar adressen in België die mij kunnen helpen bij de volgende vragen: Vraag A: Een goed adres die een moto gelijkaardig als deze op de foto's kan realiseren. Het mag zowel bestickering als spuiten zijn of een combinatie van de twee. -thnx- Vraag B: Kunnen zowel lederen pakken...
  16. BelgianTriple

    Inbraak The Good Bike Brussel

    Ik weet niet of er al een topic over is maar ik ontving deze week volgende mail: Bonjour, Nous avons été victime d'un vol très important dans la nuit de dimanche à lundi,jusqu'à présent nous avons constaté la disparition de neuf motos,et une grande partie du stock accessoires a également...
  17. BelgianTriple

    Welke Arai kopen en welke beter niet?

    Welke Arai reeks raden jullie aan? De RX7 is natuurlijkde top maar ook erg duur. Welke andere reeksen zijn zeker aanraders? Het is voor op een naked (Speed Triple). Ervaringen welkom. Wat zijn de richtprijzen?
  18. BelgianTriple

    Nieuwe helm kopen na crash met m'n Speed triple

    Na een crash dit weekend ben ik op zoek naar een nieuwe helm. Ik rijdt met een Speed Triple (Lieve heer zorg dat ze volledig herstelt O-) ) Ik had graag een helm gehad met een Engelse vlag (Union Jack) of iets dergelijks, iets wat echt past bij Triumph. Ik weet natuurlijk dat het...
  19. BelgianTriple

    Veren instellen. Het hoe, wat en waarom?

    Ik ben op zoek naar een duidelijk, niet overdreven technische uitleg naar het hoe wat en waarom van het veranderen van veervoorspanning, uitgaande demping enzovoorts.. Ik heb nu namijlek een moto waar zowel vooraan als achter alles ingesteld kan worden maar ik vroeg mij af waar draai ik wat bij...
  20. BelgianTriple

    Tanktas/kaarthouder voor niet metalen tank

    Ik ben op zoek naar een goede tanktas of enkel kaarthouder voor op mijn Speed triple. Het is een kunststof tank dus magneten zijn zinloos. Ik denk, dat gezien mijn rijstijl bij momenten ik best een deftig model kan kopen dat toch goed op zijn plaats blijft zitten. Iemand ervaring of aanraders?
  21. BelgianTriple

    de ideale lijn? testje

    welke is de ideale lijn?
  22. BelgianTriple

    Routes Zuiden Frankrijk gezocht

    Augustus ga ik de baantjes om en rond St Tropez onveilig maken. Iemand roadbooks of info ?
  23. BelgianTriple

    Welke knipperlichten zijn ook overdag zichtbaar?

    Ik heb momenteel op mijn Hornet achteraan kleine carbonlook knipperlichten. Model Diamond. Ogen mooi maar het nadeel is dat ze overdag als de zon schijnt erg slecht zichtbaar zijn. Ik ben dus op zoek naar korte knipperlichten die ook overdag zichtbaar zijn, liefst met wit afdekglaasje. Men...
  24. BelgianTriple

    Plaats hier een link naar je favo online shop

    Ben bezig een lijst aan te keggen met goeie online motortoebehoren shops, plaats hier een goede link. Er mag ook wat commentaar bij bijv. voor welke produkten die shop aan te raden is enz... Thnx
Terug
Bovenaan Onderaan