Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: z1000bakker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. z1000bakker

    z1100 injectieonderdelen

    Heb nog een doos met z1100 injectieonderdelen liggen. Bevat oa , cdi unit, luchmassameter, injectorenbank, luchtfilterbehuizing, afdekkapjes metaal luchtfileterhuis, kabelboom. Doe een goed bod en hij is van jou.
  2. z1000bakker

    Be-eindiging hobby: remleidingen te koop

    Schuur bijna leeg na verkoop beide motoren en verscheidene onderdelen maar heb nog wat verdwaalde setjes remleidingen liggen, in originele verpakking, soms geopend maar nooit gebruikt. Niet meer nodig de komende jaren ( '( ) dus... wil er graag vanaf. Wie weet maak ik iemand blij ;-). daarom...
  3. z1000bakker

    gsxr 750 r 85-89 staalomvlochten remleidingen voor en achter

    heb nog wat liggen wat weg kan: setje remleidingen voor gsxr 750. merk ABM. Ligt hier te verstoffen.. ;-) Kleur banjo's zilver. Dacht zelf aan 75 euro's voor de set. Schuur is bijna leeg, heb nog een paar leidingen liggen ;-(
  4. z1000bakker

    stuurnokjes gevonden.. en te koop

    Hi, Heb nog twee stuurnokjes liggen met twee extra plaatjes om het geheel 1 cm extra op te hogen. Mogen weg voor weinig (en wat is weinig..... zou leuk zijn als er 25 euro geboden werd.....)
  5. z1000bakker

    gsxr 600 staalomvlochten remleidingen 60 euro

    gsx-r 600 bouwjaar 2003 staalomvlochten remleidingen (2 stuks). Blauwe banjo's. Merk Spiegler. Ongebruikt en in gesloten verpakking 60 euro inclusief verzenden.
  6. z1000bakker

    Stuurnokken 22 mm

    HI, en nog meer spul uit mijn kelder: Stuurnokken voor 22mm stuur. Zie foto. Prijs, 45 euro Ztten twee extra "home made" verhogers bij van 1 cm. Deze dienen even helemaal netjes gemaakt te worden
  7. z1000bakker

    gpz 900 r 1984 blauw 499 euro

    GPZ 900 R met 68000 km op teller. Heeft een jaar stil gestaan, rijdend weggezet (was lastig hahahha) Banden zijn 2 jaar oud met slechts 2000 km erop. Accu is waarschijnlijk dood..... Op de foto mist de voetsteun en schetsplaat maar deze is natuurlijk alweer gemonteerd. Vraag maar raak...
  8. z1000bakker

    Fren tubo rem/koppelingsleiding staalomvlochten zwart

    Hmm, kom veel spul tegen tijdens grote schoonmaak. Rem/koppelingsleiding staalomvlochten en zwart ommanteld. Deel nog extra stevige zwarte ommanteling. merk Fren Tubo. 122 cm lang. banjo's gebogen 90 en 20 graden. Ideaal voor crosser lijkt me... Prijs exclusief verzenden: 25 eurootjes
  9. z1000bakker

    z1000 (origineel model) kort achterspatbord chroom

    Aan de schoonmaak en kwam dit spatbord nog tegen van een Z1000. Kort model. Helaas heeft een %^$& er een paar gaten in geboord (nope, wasn't me). Spatbord is verder een harde staat (klinkt beetje raar :X ) Dus doe een leuk bod en hij is voor jou.
  10. z1000bakker

    staalomvlohten blauwe remleidingen gsx r 750 85-89

    Hi, Ben aan het opruimen en heb nog een setje remleidingen liggen, merk Spiegler. Voorzijde staalomvlochten en blauwommanteld met blauwe banjo's. Aan remklauwzijde gaan ze rechtstreeks op de klauw. Jaar 85-89 2 Leidingen : lengte 58,5 en 62,5 cm 65 euro inclusief verzenden...
  11. z1000bakker

    schuuropruiming: R6 superbike kit. WP achterveer niet R6

    Leuk voor zelfbouwproject (was ook mijn intentie ;-)) R6 superbike kit: ABM kroonplaat, blauw superbikestuur met einden, verlengde koppelingskabel, staalomvlochten remleidingen, bokjes voor monrage stuur: 150 euro. P monoshock (niet voor R6, maten zal ik moeten opnemen): volledig...
  12. z1000bakker

    Kettingset Z1100 B2 merk AFAM

    Aangeboden: kettingset z1100 b2, 98 schakels, 630 vertanding 15/40. In originele verpakking, verpakking is licht beschadigd. Merk: AFAM, deze set is lastig te vinden, zeker niet voor deze prijs ;-), 45 euro Ben beetje aan het opruimen in mijn schuur (lees kelderbox ;-( ).
  13. z1000bakker

    Schuuropruiming: Z1000 Bakker Frame met toebehoren

    Ik bied te koop aan: Z1000 Bakker frame en achterbrug inclusief aluminium tank, kuip en zitje (op kenteken). Met Nico Bakker 4 in 1 uitlaat voor Z1000. Heb tevens een voorvork (Marzocchi) UPSD) met aangepaste stuurpen en nieuwe balhoofdlagers voor dit frame alsmede fraaie ABM remklauwen...
  14. z1000bakker

    Brembo remklauwen voorzijde en achterzijde

    Te Koop: Setje Brembo remklauwen, 65 mm bevestiging. Klauwen als nieuw (niet gemonteerd geweest, enkel opgeslagen), nieuwe remblokken en staalflex remleiding. Verkoop ivm aankoop andere klauwen. Doe een bod en wie weet... voor jou
  15. z1000bakker

    4 keer aanzuigkelken, 54 mm aansluiting

    zie foto. leuk voor project. Vraagprijs 75 euro, ik verwacht dus dat er geboden gaat worden ;) Geen aansluitklemmen erbij, sorry.
  16. z1000bakker

    Brembo achterremklauw

    Brembo achterremklauw, 83 mm hart op hartafstand, tweede hands, goede staat. Inclusief remblokken. Gaat weg wegens overcompleet. Nog steeds beschikbaar ondanks uitwisselingen hieronder vraagprijs 45 euro
  17. z1000bakker

    wp monoshock van motoguzzi V11, leuk voor eigenbouw

    Originele White Power achterveer met separate gasdrukhouder. Volledig instelbaar, wordt origineel in de Moto Guzzi V11 ingebouwd Is nog nooit ingebouwd maar heeft wel enkele lichte beschadigingen door opslag Totale lengte: 340mm, oog op oogafstand 280 mm, diameter ogen is 12mm.diameter...
  18. z1000bakker

    Z1100 blok een z1000 Bakkerframe, ophangpunten/schetsplaten?

    Hoi, denken jullie dat het mogelijk is een z1100 blok in een bakker frame te hangen zonder die onderbuizen? heb namelijk een net iets ander frame, geen onderbuizen Zit zelf te denken aan een schetsplaat die aan beide voorste motorophangpunten wordt bevestigd en aan het voorste ophangpunt...
  19. z1000bakker

    Wie zocht er schijven 276 mm dia.. ? Welk topic?

    Hola, Kan iemand me vertellen welk topic het was waarin iemand schijven van 276 mm zocht? Heb misschien wel wat voor hem maar moet wel even de maten hebben om te vergelijken. graag even titel van het topic plaatsen :}
  20. z1000bakker

    ik zoek een wielas voor een MG V11 marzochi upsd

    Hola, Wie helpt of heeft een adresje voor me? alvast dank
  21. z1000bakker

    verf verwijderen zonder onderliggend chroom

    Hola, Hoe verwijder ik snel verf zonder onderliggend chroom te verwijderen? Graag de minst arbeidsintensieve methode :Y :Y
  22. z1000bakker

    Ikke blij, heb net upsd marzocci gekocht ;-)

    Hola hola, ikke erg blij :9~ :9~ :9~ :9~ Heb net een upsd van marzocci gekocht inclusief kroonplaten. Nu dus langzanerhand echt op zoek naar remklauwen aansluiting 65 mm (geen haast, ga pas in maart aan de slag, eerst verhuizen). En dan pas maken voor mijn Bakker, yes yes yes, heb ik zin in...
  23. z1000bakker

    welke remklauwen hebben hartafstand 65 mm

    Hola, Kan misschien lueke upsd op de kop tikken, zoek dan wel remklauwen met hartafstand 65 mm. Welke zijn dat oa en wat kost dat zo een beetje? Alvast dank voor antwoord
  24. z1000bakker

    stuurhelften Magura 32 mm, leuk voor caferacers

    Zie boven. Even mooi polijsten en je hebt een heel mooi setje stuurhelften van Magura. Vraagprijs 45 euro, leuk bod ook welkom :Y
  25. z1000bakker

    2 delige stahlflex remleidingsetj voor FZR 1000 94

    Hola, bied aan "zie titel" in originele verpakking, niet gebruikt natuurlijk. Typ: 3LE / 3GM. wordt met ringetjes en aansluitbouten (hoe heten ze ook alweer) geleverd. merk is trouwens MotorQuality, italiaans product. Richtprijs: 71,33 euro. Maar bieden mag altijd, ben snel tevreden ;)
Terug
Bovenaan Onderaan