Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Murphy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Murphy

    examen voor de vrouw

    Na eindelijk een aantal jaren wikken of wegen gaat mijn vrouw a.s. vrijdag de 13e op voor haar theorie examen. A.s. maandag heeft ze haar eerste rijles. ff duimen voor haar.
  2. Murphy

    Eindelijk..........de knoop doorgehakt

    He, he, naar de verschillende topics van mij over welke motor te kopen, heb ik gisteravond een Honda Fireblade uit 2001 ( model 2000 ) gekocht :} Hopelijk gaat alles goed en kan ik 'm vanmiddag ophalen. Deze is toch minder agressief dan een R1 uit 1999. Piccies volgen nog. Nu maar snel :] :]
  3. Murphy

    Daar is de zeurzak weer!!!

    Inderdaad, daar is de zeurzak weer. |( Nu wil ik toch de knoop doorhakken. gisteravond heb ik proefgereden op een Ducati 748. En dat rijdt lekker :) Maar nu het volgende: ik heb een cbr600f model 2000. met 4400 kilometer op de teller en deze kan ik inruilen op de Duc die 37000 kilometer op...
  4. Murphy

    Kneedown makkelijk met Duc 748?????

    Is het goed te doen om met een Ducati 748 een kneedown te maken?? Het was mij verteld dat dat toch wel aan de moeilijke kant is i.v.m. de zithoogte. Wie oh wie heeft er ervaring mee??
  5. Murphy

    Specs Ducati 748 ????

    Wie o wie heeft er een test of de specificaties van de Ducati 748 uit 1998???? Ik heb ook al gezocht maar kon niets vinden. ;(
  6. Murphy

    Verstandig?.......... graag jullie mening

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere motor. Dan zou het een SP1 worden, toen een fireblade. :? Maar waar ik mee zit is dat ik een Honda CBR 600F uit 2001 heb ( model 2000 ) met de kleuren zwart / mat zwart. Als ik deze motor inruil op een R1 of een Fireblade dan moet ik 1 of 2 jaar...
  7. Murphy

    Ervaringen met HP motoren Eemnes

    Iemand ervaringen met deze motorzaak??? Graag reacties voordat ik vanuit het zonnige Twenteland naar Eemnes rij. ( En ja, :) ik heb al op motordealer.info gekeken. staat niets over op. ) Let op: HP Motoren Eemnes heeft niets te maken met HP Motoren in Kasterlee, België. In dit...
  8. Murphy

    Nieuwe bikerfilm

    In 'Biker Boyz' draait het om een groep mannen die iedere dag op het randje balanceren. Zijn ze overdag advocaten en hardwerkende zakenmannen''s avonds hijsen ze zich in het leer en scheuren ze er op los. In de onderwereld van de motorclubs is er een koning: Smoke oftewel King of Cali gespeeld...
  9. Murphy

    Afstelling CBR

    Ik ben in het bezit van een CBR 600F modeljaar 2000. Ik heb gelezen dat meer grondspeling mogelijk is. Graag zou ik willen weten hoe? :? Tevens ben ik op zoek naar de juiste veerafstelling voor op straat en circuit.
  10. Murphy

    Heeeeeeeeelp!!!!!!!!!!!!!!

    Zoals elk jaar wil ik samen met 2 vrienden ook weer deelnemen aan een crt dag. Tot mijn schrik zitten ze bij CRT Holland al vol voor alle data's. ;( Nu ben ik op zoek naar een goede vervanger. Bij voorkeur op Assen.
  11. Murphy

    TIP................

    Misschien is er al een topic over geweest, maar voor diegene die dat dan gemist hebben. Een kennis van m'n schoonouders is verzekeringsagent. Nu wil het geval dat ik die man gesproken heb en het gesprek kwam vanzelf bij motoren terrecht. Na aanleiding van de vele circuitdagen ( avonden ) komen...
  12. Murphy

    Slijtage band,

    Ik ga een aantal keren per jaar naar Assen om daar een beetje de grenzen te verleggen :9~ Nu heb ik vorig jaar, vlak voordat ik weer naar Assen ben geweest, mijn achterband vervangen. Nu zei 1 van die marshalls tegen mij dat ik mijn band na elke circuittraining moet vervangen. Volgens mij is...
  13. Murphy

    ervaringen SP-1/2

    Wie heeft er ervaring met de Honda SP-1 of 2. Ik rijdt nu op een CBR 600 uit 2001 maar wil overwegen om een SP-1 of 2 aan te schaffen. Volgens horen is het niet aan te raden om van een 4 cilinder naar een 2 cilinder over te stappen. Wie oh wie heeft hier ervaringen mee.
  14. Murphy

    BRNO

    Wie o wie is in het verleden, of gaat dit jaar naar de GP van Brno? Ikzelf ga in ieder geval wel en wil graag weten of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Het gaat vooral om een goede slaapplaats, en of het daar crimi is. ;)
  15. Murphy

    hoe????

    Hoe krijg ik een plaatje onder mijn nickname, van alles al geprobeerd. Of kun je deze zelf niet zien? Dit geldt ook voor de smileys
  16. Murphy

    goei\'n dag

    test 1,2,3...... Hallo, hallo.......... Bijlage: topic.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan