Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Edje v. M.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Edje v. M.

    Enduro voor achterop een 4x4 en ook nog eens onderhoudsvriendelijk?

    Wie kan me helpen met de keuze van een enduro die aan de volgende voorwaarden voldoet: - licht van gewicht (aangezien ik de motor aan/achter op (in geval van een pickup) wil vervoeren en dan ook met de auto offroad kunnen rijden) - onderhouds vriendelijk (moet er tegen kunnen om maar af en toe...
  2. Edje v. M.

    Slippende koppeling honda NTV 650, nog veel onderdelen liggen, wat is verstandig?

    Het gaat om: Honda NTV 650, bouwjaar van de motor 1991, maar er hangt een blok onder dat wat nieuwer is (bouwjaar niet exact bekend), km-standen ook niet bekend (het blok is gewisseld omdat hij af en toe uit de 2e versnelling schoot en ik goedkoop aan een ander blok kon komen) Het probleem is...
  3. Edje v. M.

    Husaberg 450 2012

    Gekocht in 2015 en sindsdien eigenlijk alleen 2 keer mee op vakantie geweest naar Portugal en Marokko (achterop de aanhanger die kant op om daar offroad te rijden). Ik heb nu een nieuwe hobby gevonden dus de husaberg kan de deur uit. Tijdens de laatste vakantie in Marokko begon de motor op een...
  4. Edje v. M.

    Diverse onderdelen CB500 four (luchtfilterhuis, remblokken voor, spiegels)

    Hierbij te koop, want de motor is al een tijdje weg. TEAB, verzenden geen probleem, ophalen kan in Lopik of Tiel De remblokken zijn nieuw, enkel gemonteerd om te passen, de motor liep slecht dus niet veel later is die verkocht, maar de blokken liggen er nog. De spiegels zijn niet mooi meer...
  5. Edje v. M.

    Koppelingsdeksel KTM LC8

    Hierbij te koop, want de motor is al een tijdje weg. Niet als nieuw, wel gewoon goed. TEAB, verzenden geen probleem, ophalen kan in Lopik of Tiel
  6. Edje v. M.

    kawasaki Z750 loopt slecht na 2 jaar stil staan (injectie)

    Merk: Kawasaki Type: Z750 Bouwjaar: 2005 Kmstand: 25.000 Probleem: slecht lopen na 2 jaar stilstaan Wanneer is het probleem onstaan: paar weken geleden Wat is er al aan gedaan: oude benzine uit de tank gehaald, nieuwe V-power erin met een half flesje "Wynn's Injector +Plus+ Cleaner"" De motor...
  7. Edje v. M.

    Slang voor remvloeistof, inwendige diameter 10mm (lengte ca. 10cm)

    Voor mijn motor ben ik op zoek naar een stukje slang voor tussen de hoofd-remcilinder en het rempotje. De originele slang past niet meer, want ik heb de motor verbouwd. Het enige dat ik op internet tegenkom zijn grote lengtes of enorme prijzen voor korte stukken (al zit ik dan nog met een...
  8. Edje v. M.

    Compressor (in de schuur) stuk? (atlas copco, 2 cilinder, krachtstroom)

    Ik weet niet of dit topic hier op zijn plaats is, mocht dat niet zo zijn dan hor ik het graag. In de schuur bij onze nieuwe woning heeft de vorige eigenaar een compressor laten staan. Het is een atlas copco 2 cilinder. Hij werkte prima de afgelopen maanden, helaas is dat onlangs veranderd. Er...
  9. Edje v. M.

    Welke compressie-tester?

    Ik ben op zoek naar een compressietester, ik ben geen monteur, maar sleutel af en toe hobbymatig. De prijzen van die dingen liggen heel ver uiteen. vanaf €15.99 tot over de €200,- Is zo'n goedkope de moeite waard of kan ik beter een "middenklasser" kopen (bijvoorbeeld: laser Z-2516 of een...
  10. Edje v. M.

    Bagagerek Yamaha XT600 voor boven koplamp. Ricky cross

    VERKOCHT EN NIET MEER BESCHIKBAAR! Tijdens het opruimen tegen gekomen, de motor is allang buiten beeld, dus wie kan ik er blij mee maken? (reacties graag via PM, ik kijk hier niet zo vaak) Volgende foto enkel als voorbeeld hoe het ongeveer gemonteerd zit:
  11. Edje v. M.

    Tuono 2008 duo kap en koplamp (links)

    Ik heb onlangs een tuono gekocht en daar zit een passagiers-zadel op, prima want mijn vriendin wil ook af en toe achterop, maar als ik er alleen op rijd heb ik er liever geen zadel op, dus ben ik op zoek naar een duo-afdek-kap. Ook zoek ik nog een linker koplamp, daar zit een sterretje in...
  12. Edje v. M.

    Andere benzinekraan, met of zonder filter?

    Van mijn honda NTV 650 is de tank van binnen erg verroest, de benzinekraan zat verstopt, dus ik heb de kraan uit de tank gehaald, daarbij is het filter dat op de kraan zat gesneuveld. Er zat er veel roest in de tank, dat er eerst uit moet, of ik ga op zoek naar een andere tank. Wat betreft de...
  13. Edje v. M.

    Motor tijdschriften jaren 70, 80 en 90

    Op te halen voor een aardigheidje of een klein bedrag, de meeste zijn beschadigd. ca 3,5 doos (van A4-papier).
  14. Edje v. M.

    -

    --
  15. Edje v. M.

    Verkocht

    Verkocht
  16. Edje v. M.

    Koplamp rond, nette staat, 180mm

    Ik zoek een nette ronde koplamp, zijbevetiging, liefst zwart, maar chroom of een andere kleur mag ook. In nette staat met een normale lamp erin (H4 ofzo, geen duplo-lamp of BA20 fitting). Wie heeft er wat liggen?
  17. Edje v. M.

    Koppeling slipt na vervangen koppelingcilinder (hydraulisch)

    Ik heb de koppelingscylinder vervangen van mijn husaberg 450 (bj 2012). Het probleem is nu dat als ik de motor naar voren duw (in de versnelling, koppelingshendel los), de motor lastig naar voren te duwen is, maar het is te doen (zonder slippend achterwiel). Als ik vervolgens de koppeling in...
  18. Edje v. M.

    ABS kuipdeel zwart plastic, schade geen bezwaar

    Ik ben op zoek naar een stuk ABS-kunststof om als donormateriaal te gebruiken om mijn kuip te repareren. Liefst zwart ABS dat past het best bij de kuip die ik nu heb. Eventuele schades maakt niets uit, merk en type motor ook niet. Liefst in de buurt van Tiel/Culemborg/Millingen. (ik weet dat...
  19. Edje v. M.

    Interessepeiling onderdelen CBR600F 1998; 65000km

    Mogelijk heb ik binnenkort een CBR600F uit 1998 die in onderdelen de deur uit mag. Er staat iets meer dan 65000km op de klok en ziet er op het eerste gezicht netjes uit (ik moet nog een grondige inspectie uitvoeren). Hij heeft een tijdje stilgestaan, maar hij is goed onderhouden en ik ga er...
  20. Edje v. M.

    Tankdop cb500 four (jaren 70)

    Heeft er iemand nog een goede tankdop liggen voor een Honda cb500 four? Ik kan een nieuwe bestellen op eBay, maar ze zijn best kostbaar... Voorbeeld: tank cap cb500 four - Google zoeken Ik hoor het graag!!
  21. Edje v. M.

    15 dagen Marokko: KTM 525, WR450, CRF450??

    In het najaar gaat het gebeuren: ik ga met een groep vrienden naar Marokko, waar we ongeveer 15 dagen in de woestijn gaan rijden. Het staat al vast dat ik met de motor mee ga, maar nog niet op wat voor motor. We gaan vermoeddelijk maximaal 400km per dag rijden en oliewisselen tijdens de trip...
  22. Edje v. M.

    Tank uitdeuken en spuiten? (wie of waar?)

    Toen ik mijn noda CD kocht zag de tank er best aardig uit. Toch zaten er wat zakkers in de lak, dus ben ik hem gaan schuren. Toen bleek dat de tank toch niet zo netjes was al ik verwachtte. Er zitten aardig wat deuken in de tank en ik ben nu op zoek naar iemand die de tank wil uitdeuken en...
  23. Edje v. M.

    Honda cb500 four halve maantjes voor bij de carburateur

    Momenteel ben ik mijn CB500 uir 1972 aan het restaureren. Afgelopen tijd ben ik bezig geweest om de carburateurs weer in goede staat te brengen. Hiervoor heb ik alle onderdelen los gehaald, deze ultrasoon gereinigd en hierna laten verzinken. Tijdens deze laatste stap zijn de 2 halve maantjes die...
  24. Edje v. M.

    Benzine-/brandstofslang; blijvend soepel; liefst in kleur?

    Vraag in het kort: Waar kan ik soepel blijvende benzineslang vinden in diverse maten (4, 5 en 6mm, binnendiameter, uit mijn hoofd) die niet vergeeld? De kleur wil ik het liefst kunnen kiezen, maar doorzichtig of eventueel zwart mag ook. Lange versie van de vraag: Voor mijn honda CB550...
Terug
Bovenaan Onderaan