Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    125cc racer cagiva

    hier wat plaatjes van een motor met buizenframe en cagiva 125 deze motor zou moeten in de franse kampioenschappen gereden hebben. is een overname. en wil er graag wat meer over weten.
  2. M

    rempomp honda fireblade

    bieden, zelf woon ik in belgie meerdere foto's op aanvraag ik denk van het modeljaar 2006
  3. M

    race zit voor honda cbr 900

    bieden, zelf woon ik in belgie meerdere foto's op aanvraag
  4. M

    streetfighterkapje

    bieden, zelf woon ik in belgie meerdere foto's op aanvraag er is een kleine beschadiging aan de zijkant
  5. M

    km teller vtr sp1 of 2

    bieden, zelf woon ik in belgie er is niks aan afgebroken, meerdere foto's op aanvraag
  6. M

    achter veer vtr sp2

    bieden
  7. M

    radiator vtr sp1

  8. M

    tk cbr 900 fireblade bwj 1999 en belgische papieren

    te koop fireblade 900, het laatste model met carburators met wilbers veren en 17 inch wiel vooraan. voorband 1circuitdag met opgave na de 2de sessie achterband is nieuw nog veel extra's zoals originele kuipen, extra tank, voetsteuntjes, wielen enz €2500 of elk aannemelijk bod. nu voor...
  9. M

    yamaha yb50 1969 voorganger van de fs1

    te koop: prijs, zou ik zeggen bied maar wegens wegbergen grote plannen van de restauratie van de bromfiets. het betreft een zeer zeldzame bromfiets type yb50 dit model is maar 1 jaar in productie geweest, heeft een belgisch gelijkvormigheidsattest. cyll: 50cc 4 bak bwj: 1969. is...
  10. M

    ideaal voor nbc 17 voorvelg voor cbr 900

    het bertreft hier een voorvelg voor het model sc28 terug te koop wegens miskoop. is afkomstig uit een blackbird en heeft gediend op een fireblade van 1995 dus de sc28. zelf rijd ik met een sc33 en daar past hij niet in, ivm remschijven. met een 17 inch wiel heb je meer en betere...
  11. M

    voorvelg 17 inch voor cbr900rr sc28

    terug te koop wegens miskoop. is afkomstig uit een blackbird en heeft gediend op een fireblade van 1995 dus de sc28. zelf rijd ik met een sc33 en daar past hij niet in, ivm remschijven. met een 17 inch wiel heb je meer en betere bandenkeuze. prijs is vast €150 heb ik er zelf voor betaald...
  12. M

    dashbord vtr sp2

    hallo allemaal, ik heb een technisch vraagje, ik heb een ongeval sp2 waarvan het dashbord stuk is. nu heb ik een 2dehands dashbord gekocht van een afbraakmotor maar ik sluit die aan en er komt niks op het scherm. iemand een idee. ik heb wel niet het contact aangestoken via de sleutel, omdat...
  13. M

    fzr 1000 genesis. 2 stuks tot dit weekend voor 1000€

    als je de titel kopieeerd en op google zoekt vind je de foto's. kan de foto's niet verkleinen, dus krijg ze hier niet gepost. en de link naar de adv had ik hier neergezet maar de modorator heeft mijn adv verwijderd moto nr1: zwart foto 1,2, 3 volledig originele fzr 1000 2la genesis...
  14. M

    fzr 1000 genesis. 2 stuks tot dit weekend voor 1000€

    http://www.2dehands.be/motoren/motoren/yamaha/fzr-1000-genesis-2-stuks-69519844.html moto nr1: zwart foto 1,2, 3 volledig originele fzr 1000 2la genesis. met goede ketting en tandwielen zie foto. start direct en maakt geen vreemde geluiden. enkel de voorste knipperlichten zijn niet...
  15. M

    yamah yb50 1968

    wie heeft er meer informatie over een yamaha yb 50cc ik heb er namelijk eentje gekocht, en vind er niet veel over. zijn er hier mensen die deze bromfiets nog kennen ui hun jeugdjaren. lijkt op een fs1 foto's volgen
  16. M

    classic race foto's (chimay, mettet, spa)

    chimay 2009 http://picasaweb.google.be/bramlaveyne/Chimay2009Bis# chimay 2009 part 2 http://picasaweb.google.be/bramlaveyne/Chimay2009# mettet 2009 http://picasaweb.google.be/bramlaveyne/Mettet# veel kijk plezier
  17. M

    vraag over inschrijving nederland

    een kennis van mij heeft een bimota, die hij nieuw heeft aangekocht in de jaren 80. nu wou hij hem inschrijven in belgie, met origineel gelijkvormigheidspapier en factuur. maar willen ze hem in belgie niet meer inschrijven, omdat de milieu normen zijn veranderd en de moto niet meer voldoet...
  18. M

    motoretrowieze

    wie komt er Moto Retro Wieze
  19. M

    cillinderbussen vervangen laverda

    hall beste medeforumers, ik heb een vasloper gehad met mijn laverda. en heb nieuwe pistons en cillinderbussen kunnen scoren op ebay. nu is mijn vraag weet iemand van jullie een bedrijf die de oude er kan uitpersen en de nieuwe er in. alvast bedankt
  20. M

    gsxr 1100 bwj 87

    hallo beste mede forumers, ik heb een vraag voor jullie ik kan namelijk een gsxr 1100 van 87 kopen, maar de eigenaar zegt dat hij soms sputtert en soms vanzelf in hoge toeren gaat. wat zou dat kunnen zijn alvast bedankt
  21. M

    moto retro wieze

    wie komt er allemaal naar deze beurs en op welke dag, Moto Retro Wieze
  22. M

    xs 750 bwj 81

    ik sta op het punt een yamaha xs 750 te kopen hoe betrouwbaar zijn die, en wat zijn hun meest voorkomende kwaaltjes
  23. M

    tank+zit en zijblikken van bol d'or

    de foto's spreken voorzichzelf roestvrije tank met een gaaf zadel zonder scheuren en met zijblikken waar er geen pinnetjes bij afgebroken zijn, ook zijn er twee sleutels bij die passen op de tank en zit doe een goed bod en mischien is die mooie combinatie straks van u
  24. M

    caferacerzadel voor kawasaki z650

    gezocht:caferacerzadel voor mijn kawa z650 mvg mario
  25. M

    help hoe een polyester tank herstellen

    er zit een gat in mijn polyester tank weet iemand hoe ik dit kan herstellen en met wat mvg mario
Terug
Bovenaan Onderaan