Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Voodoo child

    Scooterracer-zet-zichzelf-voor-gek

    http://www.depers.nl/opmerkelijk/506406/Scooterracer-zet-zichzelf-voor-gek.html Deze gast bakt `m wel heel bruin.
  2. Voodoo child

    WPH Peters- GS 250/ 450+ owners manual GS450L voor 10,-

    WPH Peters- GS 250/ 450+ owners manual GS450L voor een tientje Ecl. porto
  3. Voodoo child

    onderhoudsboekje of wph Honda Lead

    Hallo, scooteraars ;) , ben scooter newbe. Heb m`n 2 motoren weg moeten doen na verlies van paar vingers etc. ;( Kon niet meer koppelen en het achterremmetje van de Honda Lead (2005) die toevallig op m`n pad kwam kan ik nog hanteren. Heb `m pas 3 dagen en hoewel ik in m`n motorperiode (ruim...
  4. Voodoo child

    Wegens te zwaar XJ900F 650,-

    Met oudjaar is m`n linkerhand ontploft door vuurwerk. Mis nu enkele vingers en meer narigheid. M`n Xj900 was al aan de zware/ hoge kant, maar nu krijg ik `m zelfs nooit meer de schuur uit. Bj `90 150.000 km. Heeft cardan 24 liter tank en rijdt als een zonnetje. Eventueel ruilen voor een Suzuki...
  5. Voodoo child

    volgend jaar geen motogp op eurosport, aktie??

    De DORNA heeft beslist dat er volgend jaar geen motogp meer wordt uitgezonden op eurosport. Als vervent volger van zelfs de trainingen en de bloedstollend spannende 125 en 250 cc, baal ik hier stevig van. Het lijkt mij dat meer mensen dit bepaald onwenselijk vinden. Zou er een soort van aktie...
  6. Voodoo child

    Oliemiljonair: olie verversen onnodig!

    In de telegraaf zegt dhr Henk de Groot, oud-directeur van Castrol Nederland datwe met z`n allen genept worden. Olie zou alleen maar bijgevuld hoeven te worden. Hij rijdt al 350.000 kilometer met de zelfde olie. Deze zou alleen maar beter worden in de loop der tijd!
  7. Voodoo child

    Wie doet er niet mee met de Dream Team Competitie

    Ben nieuwsgierig wie hier op het forum er niet aan meedoen en waarom niet. Ik vind het zelf altijd spannender kijken naar de races met deelname .
  8. Voodoo child

    Motor boerka

    Op bieslog: Motor boerka -Binnenkort verbod door pvv.
  9. Voodoo child

    keerring verwisselen zonder uit elkaarhalen?

    Pekelfiets (Suzuki 450)heeft lekke vorkkeering. Is het mogelijk om de lekke keering eruit te trekken ( met parkers ofzo) en de nieuwe erin in te tikken, zonder de hele vork uitelkaar te halen? Dus alleen de vork even eruit halen. Keeringen en olie pas gedaan , maar doordat er wat wat roest op...
  10. Voodoo child

    Suzuki gs450 2 cil 300,-

    Suzuki gs450 2 cil Zwart. 300,- Nwe voorband, nwe startmotor. Alleen een beginnende lekkage van een voorvorkpoot. Achterband en ketting+tandw. gaan nog ruim een wintertje mee. Indien interesse kan een fototje per pm gestuurd worden.
  11. Voodoo child

    2e fiets, hoe zit het met verzekering

    Zit te denken aan een 2 e motor erbij te nemen. Moet je als deze alleen in de schuur staat. (voorlopig nog aardig wat sleutelwerk) toch verzekeren??
  12. Voodoo child

    Vanavond the motorcycle diaries

    Op Ned. 2 om 23.30 de film ``the motorcycle diaries`` (2004)
  13. Voodoo child

    waarmee krijg je tectyl weg

    Er zit hier en daar wat restantyen tectyl op m`n fiets, weet iemand een goedje waar je dit mee kunt verwijderen? Ik heb het met bijna elke vloeistof in m`n schuur geprobeerd, zonder resultaat.
  14. Voodoo child

    naked bike race filmpje

    Leuk filmpje van een race met naked bikes, die toch wel ergggg hard gaan. Op bikechannel. Lekker voor de zondagochtend. http://link.brightcove.com/services/link/bcpid301927666/bclid512940485/bctid769318815
  15. Voodoo child

    Weer een

    Motorrijder komt om bij proefrit MEPPEL - Een 28-jarige motorrijder uit Amsterdam is zaterdagmiddag met een proefrit op een motor omgekomen... Laatste tijd wel erg vaak, deze treurige berichten.
  16. Voodoo child

    motorrijden voor beginners downlooaden

    Op de site: http://onlibri.nl/e-books/techniek/ kan je het boek motorrijden voor beginners downloaden, als je daar de behoefte toe voelt. Gezien de dodelijke ongelukken v/d laatste tijd kan dat geen kwaad, mijns inziens.
  17. Voodoo child

    XADO-producten , zijn er mensen met ervaring hiermee ?

    De advertentie gelezen, maar ik vind dit allemaal een beetje te mooi om waar te zijn.Z zijn er mensen die hier ervaring mee opgedaan hebben?
  18. Voodoo child

    Achterremklauw xj 900f

    Achterremklauw (compleet) xj 900f gezocht, liefst in goede staat, anders kan ik die van mezelf wel houden.
  19. Voodoo child

    uitlaten CB200 ruilen voor flesje

    Bij het zoeken in m`n schuur nog 2 uitlaten van Honda CB200 2cil. gevonden. Voor een flesje tequila of korenwijn op te halen. tel. 06-47240414
  20. Voodoo child

    Segway

    DEN HAAG - Bezitters van de Segway, de gemotoriseerde tweewieler die staande wordt bereden en die een paar jaar geleden voor het eerst opdook in het Nederlandse straatbeeld, riskeren sinds kort inbeslagname van het apparaat en forse boetes. De politie gedoogt het vervoermiddel sinds 1 januari...
  21. Voodoo child

    Iemand flink de lul

    ``TILBURG - De politie in Tilburg heeft zaterdag een 30-jarige man uit Rijen aangehouden omdat hij met 202 km per uur over de Burgemeester Letschertweg reed. De toegestane snelheid is daar 80 km per uur. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt. Van nu.nl. Is niet slim van betrokkene, is wel...
  22. Voodoo child

    biobrandstoffen

    ``de Europese Commissie wil dat benzine en diesel in 2010 voor 5,75 procent uit biobrandstoffen, zoals plantaardige olie en alcohol, bestaan.`` Wat zou dat betekenen voor motoren, kunnen die met dit spul overweg??
  23. Voodoo child

    wanneer is een brik een brik

    Is je fiets een brik i.v.b.met leeftijd of uiterlijk? Of zijn er meer criteria waaraan je moet voldoen om bezitter van een brik te zijn.
  24. Voodoo child

    Van ketting naar cardan

    Ben na jaaaren xs650se overgestapt op xj900. Nog niet eerder een cardanfiets gehad. Moet je, je terug schakelgedrag (afremmen op motor) hierbij aanpassen??Of hoeft dat niet. Was gewend met gebrekkige 1 schijf & trommel achter veel op m`n motor te remmen. Is dit schadelijk om mee door te gaan met...
  25. Voodoo child

    nieuwe nickname

    Had een xs650 dus dito nick, tuf momenteel rond op een xj900. Wil m`n nickname veranderen in Voodoo child Bijlage: xj900-voorkant.JPG
Terug
Bovenaan Onderaan