Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kir
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kir

    Het Grote Chocotoff Tour Topic

    Na de successen van: Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic! Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic! Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg Een compleet nieuw deel, met nieuwe ronden én nieuwe kansen.. Het Chocotoff Tour Topic! Hét...
  2. Kir

    Motorstek

    Aangezien ik het op motorstek zelf even zo snel niet kan vinden, zijn er hier vast wel wat luisterende oren. Mijn vraag is: Kan het mogelijk gemaakt worden dat je op motorstek bij het bloggen wat meer tags kunt gebruiken voor de opmaak. Gewoon BOLD en ITALIC ed. ? Dan kun je een...
  3. Kir

    Remmen controleren?

    Even een meisjes-vraag: In oktober heb ik een zacht knuffeltje gemaakt met het asfalt. Zeg maar omgevallen doordat ik niet goed in de versnelling zat. Hierbij is toen mijn remhendel afgebroken. Ondertussen heb ik (zelf.. ja, ja.. en dat voor een meisje) een nieuwe remhendel geplaatst. Hij...
  4. Kir

    Gereedschapssetje CBR600F (1996) WAAR?

    Ok, ik geef het toe, als blond meisje heb ik niet zo heel veel verstand van de techniek, maar ik zit toch even met een vraag. Ik heb een CBR600F uit 1996 (F3) waar ik met veel plezier op rij. Nou had het me fijn geleken als ik onder bij buddyseat een ruimte had gehad om spulletjes in op te...
  5. Kir

    Kir - Nieuw hier!!

    Hey allemaal, Ik ben Kirsten, 19 jaar en al zwaar besmet met het motorvirus. Vanaf augustus ga ik EINDELIJK lessen.. en hoop dan ook snel mn rijbewijs te kunnen laten aanvullen met A :D En dan natuurlijk ook een mooie motor te kunnen kopen! Ik zit al een tijdje mee te lezen, en denk dat ik het...
Terug
Bovenaan Onderaan