Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stampertje1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stampertje1

    Aanzuigrubbers Yamaha tt600 1984

    Heren, hoe Test ik de dichtheid van zo een inlaatrubber? Deze zit tussen carburateur en het inlaatkanaal. Met remmenreiniger geprobeerd maar daar merkte ik geen verandering van.
  2. Stampertje1

    off road noord-holland

    Beste off-road rijders, zijn er mensen die in noord-holland plekjes wten waar je nog een beetje kan off-roaden? In de vorige eeuw ging ik naar westpoort in Amsterdam, maar da's geen optie meer geloof ik? Ik wil weer gaan beginnen met rijden maar wil me eerst eens verdiepen waar er nog te...
  3. Stampertje1

    suzuki gs 500 uitlaat 2003

    Ik bied aan een originele complete uitlaat van suzuki gs500 bouwjaar 2003 maar volgens mij ook passend op andere bouwjaren. Uitlaat is nieuw. Bij aanschaf van de motor gelijk een laser sportuitlaat laten plaatsen dus vandaar nog nieuw. De gs is verkocht, nu de originele uitlaat nog. Prijs 195...
  4. Stampertje1

    speed triple 1050 2007 tors dempers

    Ik bied aan set triumph original racing dempers voor speed triple bouwjaar 2007. Dempers verkeren in nieuwstaat in originele verpakking 1 seizoen gebruikt en nooit regen gezien. Foto's volgen. Prijs 200 euro Of tegen ieder aannemelijk bod
  5. Stampertje1

    Triumph thruxton

    Is er iemand die weet vanaf welk bouwjaar de thruxton is uitgerust met injectie? Of het laatste jaar met carbs?
  6. Stampertje1

    Hele mooie R1 uit 2005

    T.K. Mijn zeer mooie en goeie Yamaha R1 km stand 26050 Extra's: Stalen remleidingen Kleine kentekenplaathouder tankpad kleine knipperlichten Haakse ventielen Motor heeft net ( einde vorig motorseizoen) zijn onderhoudsbeurt gehad waarbij de remschijven en remblokken zijn vernieuwd...
  7. Stampertje1

    R1 2005

    mooi en goede r1 uit 2005 25000 km vraagprijs 7450,- Zeer mooi! alles perfect onderhouden, stalen remleidingen voor, extra set remblokken gratis erbij, remschijven zijn nieuw(voor) kom hem eens bekijken, is echt een top-fiets.
  8. Stampertje1

    1 kaartje fmx fever (zondag)

    iemand intresse in 1 kaartje FMX fever op de zondag? O-)
  9. Stampertje1

    wa kos da?

    heeft er iemand een id wat een beurt voor een yamaha cygnus gaat kosten? of wellicht is er een monteur online die mij dat kan vertellen of zo> Zijn er vastgestelde bedragen zoals bij de garage? alvast mucho gracias :}
  10. Stampertje1

    GS500

    Bouwjaar 2003 15000 km. st. reml. zgan banden blauw geann. stuur K&N filters, dyno stage3 kit en voll. laser uitl.syst. stuurkuipje zeer mooi en goed onderh. motor is altijd door mijn vrouw bereden! €2999.- Tel. 0299-401272 of 06-12599678 foto's krijg ik er niet op.Heb je interesse...
  11. Stampertje1

    Husaberg FS 650

    husaberg FS 650 met een berg aan accesoires w.o. voll. akra systeem. 63 pk a. h. achterwiel. 4000 km verkeert in nieuwstaat. (zie ook marktplaats) €4.500. geen wedstrijdfiets. altijd netjes bereden. 2 jaar oud
  12. Stampertje1

    husaberg te koop

    jongens ik stop met supermoto rijden, dus mijn husa staat op marktplaats voor eventueel geinteresseerden! heb een triumph speed triple gekocht en hier mijn R1 op ingeruild! voor het rijden op 2 motoren heb ik geen tijd meer, vandaar. Hebben namelijk sinds 3 maanden een jonge hond en dat is nog...
  13. Stampertje1

    supermoto circuitdag

    zijn er mensen geinteresseerd in het rijden op een kartcicuit? ik heb het idee opgevat zelf een baan te huren voor een dag danwel dagdeel, en dan met name de cicuits bij a'dam sloterdijk of uitgeest. ik wil echter eerst even peilen of hier interesse voor bestaat. graag reactie
  14. Stampertje1

    treffen

    word er in de buurt van a'dam/Purmerend wel eens iets georganiseerd van een samenkomst van supermoto-rijders of zo? Ik rij namelijk meestal in m'nup in de rondte en wil wel eens wat lotgenoten ontmoeten om gezamelijk de buurt onveilig te maken
Terug
Bovenaan Onderaan