Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fluffy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fluffy

    Honda CBR 600 RR okt. 2005

    te koop
  2. fluffy

    Hugger, double bubble ruitje en achterlicht Gsxr k3

    Z.g.a.n. Puig Hugger, double bubble ruitje en het orginele achterlicht De onderdelen hebben op een Gsxr 750 k3 gezeten, maar passen mogelijk ook op andere Gsxr modellen. Tegen elk aannemelijk bod
  3. fluffy

    Suzuki gsxr / gsx-r 750 K3 (2003)

    Suzuki GSX R 750 Tellerstand: 23.750 km Bouwjaar: 2003 Kleur: Zwart / zilver Opties en accessoires: •undertail met achterlicht •velgstriping •kleine knipperlichten voor en achter Alle originele onderdelen worden erbij geleverd Prijs: €6600
  4. fluffy

    kleppen stellen zx6r 2003

    Ik kan een zx6r uit 2003 kopen met 14000 op de teller. De eigenaar zei dat de kleppen wel gesteld diende te worden en dat hij een grote beurt nodig had. Is het bij deze kilometerstand echter wel nodig om kleppen te stellen, en wat zijn hier ongeveer de kosten van? Werd uit andere topics...
  5. fluffy

    FF voorstelle

    het hoort hier eigenlijk niet, maar bij deze wil ik me hier (r6 topic) toch nog eens extra even voorstelle. Ben een nieuw MF lid en en volg al enkele weken jullie topic. Ben nu zover dat ik eindelijk eens kan gaan shoppe voor een :] . Zit er dik in dat het een R6 wordt vandaar dat ik hier dus...
  6. fluffy

    Fluffy is new on MF

    Hallo beste mensjes Bij deze wil ik mij even voorstelle op het MF. Ik hoop veel informatie van het MF te krijgen als rookie zijnde. Ben momenteel nog koos motorloos maar heb wel oren en ogen naar een R6. Tot zover de intro Nog vele zonnige motordagen toegewenst Latersz Fluffy
Terug
Bovenaan Onderaan