Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rvw30
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rvw30

    Aangeboden orgineel achterlicht Suzuki GSX-R (K6/K7)

    Achterlicht Suzuki GSX-R (K6/K7) Niet van nieuw te onderscheiden, ligt niets de doen in de garage. zeg maar wat je ervoor geef
  2. rvw30

    Diverse orginele onderdelen Ducati 848

    Diverse orginele onderdelen voor een Ducati 848 Zeg het maar en doe maar een bod.
  3. rvw30

    Originele dempers Ducati 848 (Nieuw) incl ecu en filter

    Aangeboden. Hagelnieuwe dempers incl ecu en filter voor een 848. Wordt ook los verkocht eventueel.
  4. rvw30

    Dames motorjas merk IXS mt Xl

    Aangeboden: Dames motorjas merk IXS mt (D)l. Incl protectie stukken erin. Doe een leuk bod en de jas is van jouw!!
  5. rvw30

    Orginele uitlaatdempers Ducati 848 (nieuw)

    Aangeboden. Hagelnieuwe dempers incl ecu en filter voor een 848. Wordt ook los verkocht eventueel. Doe eens een bod ????
  6. rvw30

    Dames motorjas merk IXS mt Xl

    Aangeboden: Dames motorjas merk IXS mt Xl. Incl protectie stukken erin. 25 euro
  7. rvw30

    Gloed nieuw Ducati T-shirt

    Aangeboden hagel nieuw Ducati shirt.(Verkocht)
  8. rvw30

    Te Koop: Duozadel Suzuki GSX-R 750 - 600 - 1000 K7 K6

    Aangebode een duozadel voor een Gsx-r 750 K7/K6 (daar komt die vanaf) past wellicht ook op de 600 / 1000 Overcompleet dus doe een leuk bod en dan is die van jou
  9. rvw30

    Te koop combipak van Probiker type is PXR-4 Zwart/wit Mt 54

    Lederen-combi motor pak, bij motozoom gekocht en een paar keer gedragen en toen was die ineens te klein ;) Zo goed als nieuw dus. Zonder inzet protectors (heb ik overgezet) Nu heb ik hetzelfde pak aangeschaft alleen dus een maatje groter, bevalt prima ! De rug protector heb ik overgezet...
  10. rvw30

    foto testje

    .
  11. rvw30

    Orgineel suzuki achterlicht voor Gsx-r 600/750 K6/K7

    Aangeboden een orgineel achterlicht voor een suzuki Gsx-r 600/750 K6/K7 Voor de prijs hoef je het niet te laten ;-) zeg het maar :Y
  12. rvw30

    Paddockstand - Motorbok voor en achter

    Paddockstand motorbok voor en achter met adapters voor het opliften via je balhoofd Doe een leuk bod
  13. rvw30

    Gevraagd Ducati 848 corse se

    Wil jij je Ducatie 848 corse se verkopen ? Misschien kunnen wij er samen uitkomen. ;)
  14. rvw30

    Textiel zomer motorbroek met ventilatie ritsen maat XL

    Aangeboden zomer motorbroek met ventilatie ritsen en beschermings stukken in de broek Maat XL
  15. rvw30

    Nolan N-com 102 maat M , met basiskit

    Aangeboden Nolan N-com Systeem helm maat M Mat zwart met een licht grijze bies Met basiskit erin gemonteerd Helm is 1,5 jr oud
  16. rvw30

    Rizoma circuit 851 spiegels mat zwart

    Aangeboden Rizoma Circuit 851 spiegels mat zwart. Rechter spiegel zit klein krasje op, maar niet benoemens waardig.
  17. rvw30

    Laser Hotcam voor Kawasaki Z750 vanaf bj. 2007

    Aangeboden Laser Hotcam voor op de Kawasaki Z750 vanaf bj 2007 met sportinsert en db killer. Zitten een paar krasjes valt nauwelijks op zie foto. Bieden vanaf 225 euro
  18. rvw30

    Aangeboden Kawasaki Z 750 met zeer licht schade

    VERKOCHT Aangeboden kawasaki met zeer lichte val schade rechterkant en veel optie's zoals: Xenon verlichting Knipperlichten in koplamp unit met afdekplaatjes voor de bestaande knipperlichten Hugger Aluminium ketting beschermer Puntkuip Led knipperlichten achter Undertail...
  19. rvw30

    Yamaha Fazer FZ 6 S '2004 met diverse optie's (km std 7800km

    Aangeboden Yamaha Fazer Fz 6 S uit 2004 met een km stand van 7800km met diverse optie's zoals: Duozit cover afdekking valblokken puntkuipje Lazer extreme uitlaat systeem (met bijbehorende db killers) Verder alle orginele onderdelen ook aanwezig Vraagprijs 5100 euries meer foto's op aanvraag
  20. rvw30

    Conditie van de accu's

    Even een vraag als ik mijn z-tje uit 2007 een paar weken niet meer gebruikt en ik wil hem dan starten dan is de accu zo goed als leeg , hebben hier meer mensen last van?? :] :]
Terug
Bovenaan Onderaan