Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Master-D
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Master-D

    Werkt een afdekzeil diefstalverlagend?

    Ik ben al een tijdje benieuwd naar iets, namelijk: Zorgt het plaatsen van een afdekzeil over de motor er voor dat de kans dat de motor gestolen wordt lager is? De gedachte er achter is simpel: 1. De motor valt minder op, dus potentiele dieven zullen er sneller aan voorbij gaan. 2...
  2. Master-D

    Idee: Overzicht goede motordealers / motorwinkels per regio?

    Dit onderwerp staat ook in het 'vragen' topic, maar aangezien daar niemand kijkt lijkt dit mij een ietwat betere plek om te posten :+ Hallo allemaal, Wat vinden jullie van het idee om op motor-forum een topic te hebben waar je per regio kunt zien waar motorwinkels zijn die MFers...
  3. Master-D

    Overzicht goede motordealers / motorwinkels per regio?

    Hallo allemaal, Wat vinden jullie van het idee om op motor-forum een topic te hebben waar je per regio kunt zien waar motorwinkels zijn die MFers aanbevelen? Het komt nogal eens voor dat je een goede dealer of garage of wat dan ook zoekt, maar niets kunt vinden en wel benieuwd bent naar wat...
  4. Master-D

    Mijn snelheidsmeter geeft geijkte snelheid aan? Kan dat?

    Gisteren zat ik lekker op de motor te touren, voor het eerst met tomtom, en het viel me op dat mijn snelheidsmeter exact op de kilometer nauwkeurig dezelfde snelheid aangeeft als de tomtom. Ik dacht altijd dat de tomtom de geijkte snelheid aangeeft aangezien het gebruik maakt van gps en omdat...
  5. Master-D

    geen inzage ijkrapport? politie mag beperking stellen?

    Nou, deze brief kreeg ik pas geleden binnen. Heb er twee maanden op moeten wachten en heb de boete ruime tijd geleden al betaald, dus de brief is verder niet meer van toepassing op de boete zelf. Maar wat mij opviel, en wat de reden is van dit topic, is wat ze er in zetten: "... . Dat...
  6. Master-D

    Ervaringen Sidi Corsa / Sidi Corsa Air

    Heeft er iemand ervaring met de Sidi Corsa's, en met name met het verschil tussen de Corsa's en de Corsa Air? Ik ben van plan om eind van deze dag ofwel het een, of het ander te kopen en aangezien het toch best wat geld kost hoop ik wat ervaringen van mede mf-ers te kunnen horen! En het feit...
  7. Master-D

    Rotzooi in bocht op ideale lijn.. wat doe je?

    Om de topic titel nog iets te verduidelijken: Stel je ziet een heerlijke bocht liggen die je vaker gereden hebt en altijd schoon is en besluit om die met een lekkere knee-down-snelheid te pakken. Je neemt de juiste snelheid aan, gaat verzitten, stippelt de ideale lijn uit en begint de begint...
  8. Master-D

    Een goldwing langzaam??

    Ik weet niet oftie al bekend is, maar bij deze (gehaald uit de nieuwsbrief van het LCVM): videos.streetfire.net/hottestvideos/1/D3E1DEDD-48F8-4493-A2D4-EE14ADDCA774.htm Diep respect dat iemand dat durft/kan met zo'n motor! Maar t ziet er toch niet uit :X
  9. Master-D

    Hallo allemaal!

    Dag beste Motor-Forummers, Al een tijd ben ik een regelmatige bezoeker van het Motor-Forum en omdat ik toch altijd met veel plezier lees wat er hier allemaal wordt geschreven vond ik het tijd worden om me even voor te stellen. Bij deze: Ik ben een 24-jarige, bijna afgestudeerde, nog motorrijles...
Terug
Bovenaan Onderaan