Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Blackmagic CBR-1000 RR II

    BMW R 1200 GS Adeventure

    Hele mooie goed onderhouden GSA,2006, 53000 km, € 11000, deze zomer grote beurt gehad waarbij vervangen zijn: olie (castrol) olie filter versnellingsbak olie 4 nieuwe bougies nieuwe remblokken kleppen gesteld nieuwe remvloeistof Ik heb de volgende accesoires op de motor gemonteerd...
  2. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Honda cbr-1000 rr fireblade 2005

    Ik bied mijn mooie goed onderhouden overvolle blade aan omdat ik een overstap wil proberen naar een supermoto/nakedachtige bike....... De motor is perfect onderhouden en heeft begin van dit seizoen nog een grote beurt gehad waarbij het volgende vervangen is: olie, filter, 4 iridium bougies...
  3. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Moto GP kaartje te koop!!! TT assen

    ik moet helaas mijn kaartje verkopen omdat mijn verlof is ingetrokken door mijn baas!!! BALENNNNNNNNNN kaartje mag gewoon weg aan kostprijs € 60 euro!! stekkenwal tribune!!! groet kay
  4. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Moto GP kaartje te koop!!! TT assen

    helaas moet ik mijn moto gp kaartje verkopen omdat mijn baas toch graag wil dat ik kom werken!!! kaartje mag weg tegen de gewone kostprijs van 60 euro!!! stekkenwal tribune!!
  5. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Honda VTR-1000 SP-1

    Beste bikers Hele mooie VTR te koop vanwege aanschaf fireblade........ Mooie en heel goed onderhouden Sp-1, orgineel NL motor, van 2001, 43000km, zilverkleurig. extra's: Leovince uitlaten zwart kuipje kleine knippers undertail in kleur hugger in kleur losse duozit met afdekdeksel...
  6. Blackmagic CBR-1000 RR II

    aanpassen nickname

    Beste, Ik heb al drie jaar een nickname namens: repsol600, maar heb inmiddels een andere motor en wil een andere naam hebben.... maar dit lukt me niet... moet ik me account helemaal verwijderen en een nieuwe aanmaken??? hoe doe ik verwijderen??? graag een beetje info, alsvast bedankt...
  7. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Achterwiellagers harley

    hallo, ikben in bezit van een 2003 (anniversary) fatboy en tijdens het rijden afgelopen weekend hoorde ik een piepend geluid links achter. als het rechts was geweest had het ook de rem kunnen zijn die aanliep... dus nu vermoed iik dat het het achterwiel lager is... kan dat al bij een motor...
  8. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Fatboy topic!!!!

    Hallo Ik zie van allerlei forums hier maar nog geen (of ik heb het over hoofd gezien) forum over de fatboy!! Gewoon beetje fotos uitwisselen, kletsen, technische dingen!!!! Ik zal zelf beginnen met een vraagje: ik heb een twin cam van 2003 (cabar.) en daar heb ik analoge olie temp...
  9. Blackmagic CBR-1000 RR II

    LCVM training

    Hallo, Heeft er iemand al een een regiotraining gedaan bij het LCVM?? Zoja, is dit de moeite waard? Leuk om te doen? Ik wil dit gaan doen omdat het 15% in kosten scheelt bij mijn all risc verzekering!! Hoor graag jullie reacties!! groeten kay
  10. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Lederen pak incl laarzen,handschoenen etc

    Hallo beste motorvrienden Wegensoverstap naar toursegment het ik te koop, - z.g.a.n. Lederen Buse combi (duurste model) kleur: blauw,wit, zwart, grijs - Buse handschoenen (race, duurste model) kleur: blauw, zwart - Gaerne laarzen (z.g.a.n.) maat 45 kleur:zwart - Buse niergordel (duurste...
  11. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Honda VTR-1000 SP1

    Beste motorvrienden, Wegens de overstap naar het toursegment staat mijn VTR te koop. de motor is van dec. 2001 en is in perfecte staat..... extra's: zwart kuipje kleine knippers lichten achter verwertkt in de in de kleur gespoten undertail hugger in kleur leovinci uitlaten duozit...
  12. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Niergordel

    hey mede motorrijders, Ik ga vrijdag veel geld uitgeven aan een motorpak met alles erop en eraan. is het raadzaam een niergordel te kopen te gebruiken?? ik ga een leren kombi pak kopen en rij een honda cbr. graag jullie menig. groet kay
  13. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Wie kent dit model??

    hallo hallo motorfreaks, Mijn broertje heeft zich een motor gekocht maar kan er bijna geen info over terug vinden op het internet het gaat hier om een yamaha DT 125x dit is een supermotard model in een blauw/zwarte kleur. Ik vermoed dat het een of ander buitenlands model is ofzo. Weet...
  14. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Welke uitlaatje voor cbr 600f uit 2002??

    hay motorrijders, ik ben trotse eigenaar van een 600f uit 2002 helemaal repsol gespoten, vette fiets. alleen een probleem een standaard pijp dus klote geluid. ben op zoek naar een pijp waarbij de motor een lekker zwaar vol geluid maakt?? I had via deze topic graag wat ervaringen van jullie...
  15. Blackmagic CBR-1000 RR II

    tikkende cbr 600F

    hallo, ik heb een honda cbr 600f van 2002... als ie koud is is er niks aan de hand maar zodra die op temperatuur komt, geeft ie een ligt tikkend geluid voor onder de tank. bij tikken moet je denken aan het geluid als je een kabeltje (of iets dergelijk) tegen een draaien ventilator aan houd...
  16. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Vering CBR 600f 2002

    helleu, Sinds krot heb ik een cbrtje van 2002 en nou heeft deze zowel op de voor en achtervering. aan de onder en an de bovenkant van de schokdemper een stel schoef zitten waarmee je de demping van de ingaande vering en uitgaande vering kan instellen van soft naar hard. en daarbij nog eens die...
  17. Blackmagic CBR-1000 RR II

    Benzine indicatie cbr 600 2002

    hallo hallo, ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een cbr 600 uit 2002, als i de motor op kontakt zet zie ik blokjes op het beeld verschijnen en daarna springen deze weg, lijkt me toch gebruikelijk dat deze blijven staan zodat je je brandstof niveua in de gaten kan houden? of zijn deze...
Terug
Bovenaan Onderaan