Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NoSER
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NoSER

    Ducati 749/999 - SBK achterbrug - rempedaal - voetsteun links - tellerbehuizing

    - Rempedaal Geen schade 40 EUR - Voetsteun links, Lichte schade onderaan 20 EUR - SBK - achterbrug (2005 en later) Beschadigd aan linkerkant (deuk & krassen) Montage-onderdelen inbegrepen VERKOCHT - Tellerbehuizing dashboard (met barstje in onderste schermpje). VERKOCHT - G&G uitlaat...
  2. NoSER

    Shoei Syncrotec II systeemhelm - Maat S

    Shoei Syncrotec II systeemhelm. In goede staat. Inclusief draagtas. Maat S (55-56 cm). 50 EUR. Shoei Multitec integraalhelm. In zeer goede staat, nauwelijks gedragen. Inclusief whisper kit, pinlock vizier en draagtas. Maat S (55-56 cm). VERKOCHT
  3. NoSER

    Ducati 749 biposto (facelift-versie)

    Ducati 749 biposto (facelift-versie) Belgische motor 4450 EUR 38100 km Eerste inschrijving maart 2007 2e eigenaar Volledig origineel Facelift versie (superbike-achterbrug, rood frame, verbeterde electronica) Steeds stipt dealeronderhouden, volledige onderhoudshistoriek beschikbaar 2 zwarte...
  4. NoSER

    Originele onderdelen Ducati Multistrada 1200 (kuipdelen ea), in perfecte staat

    - Termignoni DB killer (ingekort); - Afdekkappen L+R 48410851A + 48410861A; - Afdekkappen riemen 24511052a + 24511051a +24511062A; - Voorste delen ("snavel")L+R: 48011501A + 48011511A; - Hugger achter; - Tankcover rood; - Spatbord voor, rood-zwart, incl. remkabelgeleider; - Passagiersvoetsteun...
  5. NoSER

    TK: Circuitdag Folembray 30/07 (rookies)

    Te koop:circuitdag Folembray Organisator: Circuitfun Datum: zondag 30/07/2017 Groep: Rookies Prijs: 55 EUR
  6. NoSER

    Duci Himmelfahrt – reisverslag minitrip sauerland

    Wegens tijdsgebrek kon ik dit jaar niet deelnemen aan de beruchte Wieke Tingels meerdaagse (klik voor 2016), maar een jaar helemaal zonder motorreis(je) zag ik toch ook niet zitten. Dus snel nog last minute een hotelletje geboekt in Winterberg, de Multi opgetuigd en donderdagochtend koers naar...
  7. NoSER

    Over te nemen: Circuitdag ZOLDER - 22/05 - open uitlaten!

    Door onverwachte omstandigheden kan ik op 22/05 helaas niet deelnemen aan de circuitdag die ik geboekt heb -O- Ik ben ingeschreven in de groep "minder snel", maar voor de snelle mannen (of vrouwen :P ) kan dat volgens mij nog wel omgezet worden naar "snel" :? De circuitdag is volzet, dus...
  8. NoSER

    NoSER's beloofde & beklijvende birthday BBQ voor bekenden

    Het moest er toch eens van komen, deze zomer komt het barbecuefeestje er eindelijk aan *O* *O* Op algemeen verzoek in combinatie met een motorritje :] Datum: Zondag 28 juli 2013 Plaats: Zie PM (degenen die nog geen PM hebben gekregen laten me maar iets weten :Y )...
  9. NoSER

    De gewiekste kinkels gaan naar het auto/motosalon

    Het is weer zover, de hoogmis voor auto-en motorminnend België komt eraan. Nu er onder de WT's al veel auto- en toebehorenverkopend grut zit dat er professioneel aanwezig zal zijn, is er dit topic voor de simpele burgers. Na de overweldigende input te hebben verzameld _O- , wordt het dus...
  10. NoSER

    Misschien nog hoop voor motorrijders met gehoorschade

    Altijd geweigerd oordoppen te dragen ? En nu krijg je Tweety niet meer uit je hoofd ? Als de ratten een beetje meewerken, is er misschien binnenkort een oplossing *O* BRUSSEL - Een nieuwe soort therapie lijkt ratten van tinnitus of oorsuizen te kunnen genezen. Mogelijk werkt de...
  11. NoSER

    Design nieuwe sportmotoren - progressief of retro ? [poll]

    Het valt me op dat er bij de nieuwe sportieve motoren qua design soms gekozen wordt voor een (hele) dikke knipoog naar het al dan niet recente verleden, terwijl andere constructeurs resoluut voor de vernieuwing gaan. Voorbeelden van de eerste categorie: - nieuwe Suzuki GSX-R600 en 750...
  12. NoSER

    Peiling i.v.m. interesse naar interessepeilingen

    Ik wilde even peilen of er wel interesse is voor verkoopforuminteressepeilingstopics :? Imho is het een irritant gegeven; i.p.v. “te koop” wordt er even een diepgaand onderzoek ingesteld naar onze interessesfeer. Enkele voorbeeldjes: Zoeken Wat wil de verkoper/interessepeiler hiermee...
  13. NoSER

    gebruikte set Pirelli Diablo Supercorsa 120/70/17+180/55/17

    Wegens overstap naar Michelin PR2CT verkoop ik de Pirelli's waarmee mijn motor bij aankoop was uitgerust. Heb er zelf een kleine 2000 km rustig straatgebruik mee achter de rug, geen idee hoeveel km. de eerste eigenaar er mee gemaakt heeft. Bandjes zagen er in ieder geval als nieuw uit, en...
  14. NoSER

    Aankoop motor via overheidsveiling; do's & don'ts

    De Patrimoniumdiensten van de Belgische Staat verkopen regelmatig motoren (en auto's, meubels, ...) die in beslag zijn genomen na faillisementen, overtredingen, etc. Zo heeft een vriend van een collega recent een MV Agusta F4 1000 van 2006 gekocht, met <10.000 km, voor minder dan 8.000 EUR...
  15. NoSER

    TK: Alu camerasteun (motorsticker) - zgan

    Te koop wegens niet meer passend op mijn nieuwe motor: Een camerasteun voor bevestiging op de tankdop (gekocht bij motorsticker.nl). 2 x gebruikt, dus in nieuwstaat. Works like a charm ;) Het is het type SBC-25 (klik hier voor de lijst van motoren waarvoor deze steun geschikt is)...
  16. NoSER

    t'Is rood en het vliegt: mijn nieuwe motor :)

    Met toch enige trots stel ik jullie voor: mijn nieuwe fiets ! *O* Na de Kawa ER-6f had ik beslist dat de motor waarop ik al hopeloos verliefd was van toen ik hem (haar ?) de eerste keer zag, een keer in huis moest komen. Bij deze dus ;) Een Ducati 749 van 2007 *D Jullie krijgen de net...
  17. NoSER

    Gezocht: hugger Ducati 749/999 > 2006

    Ik ben op zoek naar een hugger (zwart/rood/carbon) voor een Ducati 749, model 2006. Laat maar een berichtje achter indien je er nog eentje hebt liggen. Bedankt, NSER
  18. NoSER

    Kawasaki ER-6f ABS (BEL) bj 2006, 22.000 km - zilver

    Wegens overstap naar een supersport, verkoop ik mijn Kawasaki sport-tour fiets (Belgische motor). Ik heb hem nieuw gekocht in augustus 2006, als eerste motor. 't Is een zeer goede motor voor woon-werkverkeer en/of funritjes, wegens mooi koppel van de twin, goede bescherming dankzij de kuip en...
  19. NoSER

    Arm België II - nu ook motor/brommer-keuring in België ?

    Na de aangekondigde trajectcontroles (klik), nu de technische keuring ? -O- Wetsvoorstel motorkeuring Tuesday, 05 5 August 2008 Senator Vanessa Matz (cdH) dient binnenkort een wetsvoorstel in waardoor voortaan ook motoren en bromfietsen een technische keuring moeten ondergaan...
  20. NoSER

    Arm België - nu ook trajectcontroles in Vlaanderen..

    Vlaanderen gaat snelheid tussen twee flitspalen meten De Vlaamse overheid zal begin volgend jaar tests uitvoeren met trajectcontrole op het viaduct van Gentbrugge. Daarmee kan berekend worden hoe snel een weggebruiker rijdt tussen twee digitale flitspalen. Vlug afremmen vlak voor de camera...
  21. NoSER

    Meest "comfortabele" supersport/superbike voor openbare weg

    Ik ben mij aan het oriënteren naar een nieuwe motor volgend jaar, en heb besloten dat ik hoogstwaarschijnlijk voor een supersport/superbike wil gaan. Aangezien de nieuwe fiets onder mijn hoede ca. 10.000 km per jaar zal afleggen (waarvan 99% op de openbare weg, en daarvan 15%...
  22. NoSER

    1e circuit-ervaring Zolder - vrij rijden

    Met dank aan Motorfreaks :} heb ik tijdens de Kawa-day van 21/04/08 een sessie van 4x25 minuten vrij rijden op het circuit van Zolder (B) gewonnen. Ter info: Ik heb 14.500 km. straatervaring, opgedaan sinds midden 2006. Twee weken geleden heb ik een basiscursus voortgezette rij-opleiding...
  23. NoSER

    Heb ik nu een DB killer of niet ?

    Beetje rare vraag: Vorig jaar Scorpion uitlaat (van Britse makelij) laten overkomen uit de VS, met dank aan de lage dollar. VS versie zou geen E-keur hebben, en geen DB killer... De DB killer is pas begin dit jaar beschikbaar geworden in de VS, en diende afzonderlijk te worden besteld...
  24. NoSER

    Camera voor op de motor - ATC-2K ActionCam

    Na talloze onderwerpen over "motorcamera's" te hebben doorgelezen, heb ik nog geen feedback kunnen vinden over de ATC-2K ActionCam (zie verder). Vermits het niet gaat om de zoveelste "bullet-cam" of conventionele videocamera met motormount, zou ik graag wat info & meningen krijgen van kenners...
  25. NoSER

    Remmen ontluchten na demontage remvloeistofreservoir ?

    Even een apart topic openen voor een vraag gesteld in het "stuurvervangtopic", om zo meer meningen te horen te krijgen :) Situatie: Om m'n nieuw SBK stuurtje te installeren, heb ik alles (handvaten, hendels,...) losgeschroeft (ook 't remvloeistofreservoir), en voorlopig langs de motor...
Terug
Bovenaan Onderaan