Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Realer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Realer

    *VERKOCHT* Garmin Zumo 390LM

    Garmin Zumo 390LM. Met Lifetime Maps. Zat bij aanschaf op mijn motor, maar heb reeds een navi, dus deze mag weg. Voorzien van motor cradle, aansluitkabel en 16Gb microSD. Op 23-03-2024 is hij voorzien van alle mogelijke updates. (Met Lifetime Maps is dit in de toekomst ook gewoon mogelijk)...
  2. Realer

    Motor aanhanger met inrijklem

    Te koop aangeboden: Een motor aanhanger met enkel as, voorzien van verstelbare inrijwielklem en oprijplaat. De aanhanger is in 2020 NIEUW aangeschaft en zeer weinig gebruikt, de banden (inclusief reservewiel) zijn in prima staat, goed profiel en geen droogte scheurtjes e.d. Eigen gewicht...
  3. Realer

    *VERKOCHT* Tail tidy onderplaat Speed Triple 1050 05-07

    *VERKOCHT* Gebruikte tail tidy voor een Speed Triple 1050 05-07. Past misschien ook op jongere 1050’s, maar dat zul je zelf moeten bepalen. Voorzien van achter/remlicht. vraagprijs €30,00
  4. Realer

    *VERKOCHT* Paddockstand Enkelzijdige achterbrug 27mm

    *VERKOCHT* Wegens inruilen van mijn Speed triple 1050 uit 2007 mag deze weg. Stevige demontabele paddockstand met een as-dikte van 27mm Vraagprijs: € 35,00
  5. Realer

    *VERKOCHT* Buddyseat Triumph Speed Triple 1050 05-07

    *VERKOCHT* Te koop, zadel voor een Triumph Speed Triple 1050 05-07. Zadeldek is beschadigt (Geen idee hoe, het zat verstopt onder het anti-vrouwen-kapje toen ik hem kocht). Vulling is nog helemaal ok, dus misschien geschikt als her-bekleed project. Vraagprijs: €30,00
  6. Realer

    *VERKOCHT* SAI Removal kit Speed Triple 1050 05-07

    *VERKOCHT* Ooit uit de Verenigde staten van Amerika laten komen om de SAI van mijn Speed triple te kunnen verwijderen, maar nooit aan toe gekomen. Passen in elk geval op de Speed Triple 1050 2005-2007, maar ook op andere modellen van Triumph. Onderstaande is denk ik niet zelfde kit, maar als...
  7. Realer

    *VERKOCHT* Rem/koppelingshendel Speed Triple 1050 05-07

    *VERKOCHT* Wegens inruilen van mijn Speed Triple te koop: Een set rem- en koppelingshendel van het merk MLabel.parts voor een Speed Triple 1050 van bouwjaren 2005-2007. Hongkongiaans product, maar altijd zonder problemen gewerkt. Vraagprijs: €30,00
  8. Realer

    *VERKOCHT* T-Bar / Grab rail voor passagier Speed Triple 1050 05-07

    *VERKOCHT* Ben jij dat ook zo zat? Denk je lekker met je vriendin achterop een stukje te gaan rijden op je Speed Triple 1050 (Bouwjaar 05-07), slaat ze haar armen om je middel en meteen gaat ze weer helemaal los: "Nou bij jou komen de pondjes er ook wel gestaag bij zeg! Ik dacht laatst nog bij...
  9. Realer

    *VERKOCHT* Bos Competition Carbon uitlaten voor Speed Triple 1050 05-07

    *VERKOCHT* Gebruikte set Bos Competition Carbon uitlaten voor Speed Triple 1050 2005-2007. Inclusief DB-killers en kentekenplaathouder. Uitlaten hebben wat lichte gebruikssporen en op de linkeruitlaat zit 1 klein slecht plekje (Zie foto). Dit plekje zit verborgen achter de passagier voetsteun...
  10. Realer

    BikePenr GBT-19 Navigatiesteun Honda Garmin

    Navigatiesteun voor oa Garmin Zumo 550 welke in het balhoofd gemonteerd kan worden. Zat gemonteerd op een CBR600F4 (1999) maar past op meerdere Honda modellen waaronder VFR800 en VFR1200. Vraagprijs €30,00
  11. Realer

    Bos oval uitlaat CBR600F4 1999-2000 VERKOCHT

    Nette Bos oval uitlaat voor een CBR600F4. Inclusief linkpijp en db-killer. Er zitten wat lichte gebruikssporen op het carbon gedeelte, maar geen scheuren of deuken waar dan ook. Vraagprijs €175,00
  12. Realer

    IXS RX1 Advanced - Dames Combipak maat 44 - € 295,00

    Motorpak van IXS in uitstekende staat. Zeer weinig gedragen. Gekocht toen mijn vrouw nog op een CBR600F rondreed. Helaas heeft ze door omstandigheden een flinke tijd niet kunnen motorrijden en hing het pak dus maar in de kast. Inmiddels rijdt ze al weer een tijdje op een XSR900 rond en merkt ze...
  13. Realer

    CZ, maar welke?

    Een vriendin van mij heeft onlangs haar rijbewijs gehaald en nu wil ze graag dezelfde motor hebben als de motor die haar (overleden) vader had. Ze weet dat het een CZ was, maar niet welke type. het gaat om de voorste motor op de foto. De foto is waarschijnlijk in 1971 genomen, meer informatie is...
  14. Realer

    Origineel achterlicht Yamaha XSR 900 (16-20) Let op: Glutenloos!

    Origineel achterlicht van een Yamaha XSR 900. Motor is nieuw geleverd met diverse aftermarket onderdelen en de originele onderdelen kregen we er los bij.
  15. Realer

    Titax rem-koppelinghendels, Zwart/Rood. oa CBR600F2~4

    Rem/koppeling hendels van Titax. Hebben op de CBR600F4 van mijn vrouw gezeten maar ze vond de originele hendels toch fijner. Vorige eigenaar had ze op een CBR600F3 (1995) zitten, maar ze passen ook op een F2 model. Het geanodiseerde zwart is inmiddels op sommige plekken wel wat verkleurd...
  16. Realer

    Herkent iemand deze motor?

    Hallo allemaal, Enige tijd geleden heeft mijn vrouw een oude foto terug gevonden waarop haar vader met zijn motor staat. Haar vader leeft helaas niet meer, maar ze zou erg graag willen weten wat voor motor het geweest is. Heb zelf al wat gezocht, maar kan niet echt iets vinden waarvan...
  17. Realer

    MF-Oost # 161 - Waar topics wel 256 dagen oud kunnen worden!

    [size=5]MF-Oost # 161 - Waar topics wel 256 dagen oud kunnen worden![/big] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV)...
  18. Realer

    Gratis: Kuipdelen CBR600F4 '99-'00 PC35

    blablabla... Oftwel, door tijd en ruimtegebrek is de boel nu gratis op te halen jn Tubbergen. Andere optie is de lokale gemeentewerf.. Prijs: GRATIS p.s. Door het volume is verzenden niet echt een optie klik op 't plaatje voor een betere kijk op de zaken..
  19. Realer

    Motolug T7 opvouwbare aanhanger, voor 2 motoren

    Te koop aangeboden een motolug T7 opvouwbare aanhanger. De aanhanger is voorzien van 10" wielen (ipv de standaard 8"), reservewiel en reservewielophangbeugel. Deze aanhanger kan volledig uit elkaar gehaald worden en past dan gewoon in de (wat ruimere) kofferbak van een auto. Door het handige...
  20. Realer

    MF OOST #156 "Intercoursed up at the Tex"

    [size=5]MF OOST #156 ''Intercoursed up at the Tex''[/big] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft...
  21. Realer

    Paddockstand Triumph Speed Triple 1050

    Silvershred Paddockstand voor Triumph Speed Triple 1050, voorzien van nylon wieltjes. Vraagprijs 55 euro, excl verzendkosten. Destijds gekocht om makkelijker de ketting te smeren, maar na aankoop van een Osco oiler ligt ie maar in de garage rond te lummelen. Heb hem misschien 3 of 4 keer...
  22. Realer

    Stuurkuipje

    Stuurkuipje, oorspronkelijk voor een Honda CBF600 Hornet, maar heeft op een Honda NTV 650 Revere gezeten. Past in principe op elke naked bike met dezelfde koplamp maten. (8 inch ofwel 20,3 cm). Er zitten wat kleine schaafplekjes op het ruitje. (beetje moeilijk te fotograferen, maar op foto 3...
  23. Realer

    Benzinetank Honda NTV 1992

    Benzinetank voor een Honda NTV. Er zitten her en der wel wat deukjes in. (zie foto's) , maar hij is absoluut lekvrij (Heb hem zelf begin dit jaar gekocht met nog 12 liter aan boord...) Inclusief benzinekraan en sleutel voor de tankdop. Vraagprijs: 50,00 euro
  24. Realer

    schokbreker achter CBR600F 1999

    **CatPlaceHolder** Lees rustig verder... Te koop aangeboden, een prachtige schokbreker voor een Honda CBR600F PC35 van 1999, ook wel bekend als "Goof F4" De schokbreker heeft zo'n 45.000 km onder mijn CBR600 gezeten en is vorige jaar vervangen door een wat sportiever exemplaar van WP...
  25. Realer

    Ingekort Bos Titanium Oval demper

    Ingekorte titanium Bos oval demper. Ooit gekocht voor een projectje met de NTV van m'n vriendin, maar de NTV is inmiddels verkocht, dus deze mag ook weg. Er zit nog een koppelstuk + het originele (afgezaagde) uiteinde bij, db-killer (snap er zelf het nut ook niet van bij zo'n...
Terug
Bovenaan Onderaan