Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Birdboy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Birdboy

    Linkpijp op maat in regio Amsterdam

    Ben op zoek naar een adres in regio Amsterdam die linkpijpen op maat kan maken, liefst titanium maar RVS is ook te overwegen. Mile Pajic is fantastisch maar nogal een end weg. Wie weet iemand?
  2. Birdboy

    Gestolen: KTM 690 Duke - Amsterdam

    Het is weer zo ver -O- Na maar liefst 7 dagen bezit gestolen uit m'n garage in Nieuw-West; KTM Duke 690 Bouwjaar 2016 (nieuw model met kleurenscherm) Kenteken: 06-MG-KF Beide ART4 sloten en ketting doorgeknipt /-gezaagd.
  3. Birdboy

    GESTOLEN AMSTERDAM: 2017 BMW S1000XR 48-MH-NN

    Namens een niet MF'end maatje van me; deze week gestolen uit de garage in Amsterdam: BMW S1000XR uit 2017. -Mat grijs (geen standaard kleur) -Akrapovic full system -Korte kentekenplaat houder De kleur is uniek voor een XR en komt oorpspronkeijk van de R Nine T. Kom je dus ergens mat...
  4. Birdboy

    Circuit waardige motor rond de €3000 - ervaringen gevraagd

    Nu de verkoop van mijn huidige motor zo goed als rond is kan ik wat serieuzer kijken naar een motor voor het circuit (met kenteken). De gebruikelijke proefritjes en staat van onderhoud bekijken ken ik nu wel. Waar het mij om gaat is model specifieke ervaring; dingen zoals specieke kwaaltjes...
  5. Birdboy

    Alpine stars SMX 5 Waterproof WP maat 43 - 1x gedragen

    Letterlijk 1x gedragen, toch iets te krap voor me vandaar de verkoop. In absolute nieuwstaat, ze ruiken zelfs nog nieuw. Passen en ophalen in Amsterdam, verzenden ook mogelijk. €140
  6. Birdboy

    Gestolen: KTM 1290 Superduke - Amsterdam

    Namens een niet-MF'end maatje van me, vanacht uit de garage ontvreemd: KTM 1290 Superduke 98-MF-FZ Meldcode: 1573 1400km Er zat een full Akra systeem onder en een korte kentekenplaathouder (beiden niet op de foto). Gestolen uit een parkeer garage aan de Saskia van Uijlenburgkade...
  7. Birdboy

    Zard 3-1 Full system voor Triumph Speed Triple

    Zard 3-1 full system voor Speed Triple van '05 - '10. Met E-Keur en DB killer. Gebruikt maar in nette staat, goed voor een paar pk's meer (vooral het middengebied) en een heerlijk geluid. Uitlaat hangt nog onder de motor (foto's 3 en 4 zijn gister genomen). Met een beetje poetsen blinkt ie...
  8. Birdboy

    Shoei GT Air - Ervaringen / pas vorm / rek?

    Het wordt tijd voor een nieuwe helm en ik heb vandaag met o.a. een Shoei GT Air proef gereden. Fijne helm, mooie materialen, en lekker stil. Over de pasvorm heb ik een kleine twijfel: Rond m'n wangen en (achter) hoofd sluit ie goed aan en is de pas vorm gewoon goed. Echter, als ik vanaf de...
  9. Birdboy

    Gestolen: KTM 990 Supermoto in Osdorp

    Gestolen vannacht/vanochtend: KTM 990 Supermoto, zwart Bouwjaar: 2010 Kenteken: MX-GP-41 Stond met sloten en alarm in een gedeelde garage in Amsterdam Osdorp. Te herkennen aan hele lichte schade aan de linkerzijde van de tank en linker uitlaat. Stond tevens te koop, meer foto's in...
  10. Birdboy

    Motor stalling / Plek in garage in A'dam-west per 1 septembe

    Per 1 september heb ik een plek vrij in onze garage om een motor te stallen. De huidige gebruiker (tevens ook een forumlid, mocht je een referentie willen) verhuist uit Amsterdam waardoor de plek nu vrij is. De garage bevindt zich in Amsterdam West, omgeving Lelylaan / Heemstedestraat. De...
  11. Birdboy

    Motor wrappen; ik ga het proberen

    Mijn XT -gekocht als stads motor voor naast de SS- is inmiddels bike of choice geworden in huize Birdboy, en ontkomt dus niet aan een aantal veranderingen. Ik wil er een aantal dingen aan doen (zowel technisch als optisch), waaronder ook een andere kleur. Gezien het wrappen in de auto branche...
  12. Birdboy

    Rijschool in Purmerend?

    Mijn vriendin is niet tevreden met haar huidige rijschool, heeft het het idee dat ze erg aan het lijntje wordt gehouden en niet veel vooruitgang boekt. Wie kan een goede rijschool in Purmerend (of directe omgeving) aanraden?
  13. Birdboy

    Boetes uit de UK - Ervaringen?

    Toen ik in de UK woonde (2005-2008) was het voor de lokale autoriteiten niet mogelijk mij met mn NL kenten een boete op te sturen. Waarom weet ik niet precies, waarschijnlijk geen uitwisseling van kentekengegevens met de EU of iets dergelijks. Heel jammer natuurlijk :+ Nu ga ik volgende...
  14. Birdboy

    Link: tips van een ex motor dief

    Kwam deze link (KLIK) tegen, een ex motor dief verteld over zijn verleden en hoe je diefstal van een motor het beste kan voorkomen. In het Engels, maar wel erg interessant. Grootste preventie tips: -Altijd op stuurslot zetten (leek mij vanzelfsprekend) -Goed schijfremslot op achterwiel...
  15. Birdboy

    RP58 replica chip voor Aprilia RSV Mille, Tuono, Falco

    Te koop: Replica chip van de RP58. Dus geen officiele maar inhoudelijk en functioneel identiek aan die van Aprilia. Heb m destijds getest en hij werkt 100%. Ideaal voor een open filter en uitlaat. Vorig jaar van een forum lid gekocht uit het Tuono topic, maar uiteindelijk niet...
  16. Birdboy

    JC uitlaat (titanium) voor KTM RC8 als nieuw nog geen 30km!

    Het betreft een met de hand gemaakte uitlaat, van stalen bochten en een titanium demper incl uitneembare db killer. -Scheelt ongeveer 10kg met de originele -Met juiste mapping 150+pk -Super dik geluid! -Geschikt voor alle model jaren van de RC8 Heb m recent nieuw gekocht van JC Exhausts...
  17. Birdboy

    XT660 R / Z wielen

    Ben op zoek naar een setje XT660R wielen. Volgens mij passen die van de XT660Z Tenere ook. Schijven/tandwielen/staat maakt niet al te veel uit, zolang ze niet krom zijn.
  18. Birdboy

    Lasser gezocht voor uitlaat modificatie - omg. Amsterdam

    Beste allemaal Ik ben op zoek naar een lasser die de volgende linkpijpjes op de collector van mijn uitlaat kan lassen: Momenteel heeft mijn motor (Aprilia Tuono 2003) een vermogens dip rond 4500-6000 toeren. Na enig onderzoek online blijkt dat dit te verhelpen is door of een andere...
  19. Birdboy

    2x 8,2 ohm weerstand voor LED knipperlicht - Nieuw!

    Wegens overcompleet, 2 x een 8,2 ohm weerstand voor het correct laten knipperen van LED knipperlichten. Gekocht bij Motozoom, product nummer 70023963, winkelprijs €9,50 per stuk. Nieuw in verpakking, setje mag weg voor €15,00. Interesse, mail me ff (pb'tjes zie ik niet altijd)...
  20. Birdboy

    Ducati Monster S2R 800 - Uniek!!!

    Monster S2R 800 - Uniek! Bouwjaar 2005 15.000km Grote beurt gehad op 13.000km Opties/modificaties: -Zeer zeldzame oranje kleurstelling -Ohlins voorvork -Ohlins schokbreker -Clipons -Brembo radiale remklauwen -Wave remschijven -QuatD uitlaat -Led achterlicht, geintegreerde...
  21. Birdboy

    Datatool Snitcher GSM Alarm incl. simkaart

    Datatool Snitcher GSM Alarm incl. simkaart Handig alarm systeem welke jou SMS't als iemand aan de motor zit. Verder kan je per sms het alarm af laten gaan, stoppen, uit zetten, en meer. Dus overal ter wereld weten als er iets met je motor gebeurt. Hij is erg makkelijk aan te sluiten, er...
  22. Birdboy

    Aprilia Mille / Tuono inlaat mof (grotere 'Oer' versie)

    Inlaatmof voor de Aprilia RSV Mille (-'03) en Tuono (-'05) Het betreft de grotere versie, die ook op de oer Mille ('98 en '99?) zat. Bleek -enigszins verassend- al op mn Tuono te zitten, check dus voor de zekerheid welke versie je hebt. Zie hier voor een vergelijking...
  23. Birdboy

    Power Commander III 3 USB voor Aprilia RSV Mille Tuono Falco

    Power Commander III USB voor Aprilia Mille ('98-'03), Tuono ('02-05) en Falco. Wellicht ook geschikt voor de Aprilia Futura gezien deze hetzelfde blok heeft, maar vraag dit voor de zekerheid na. Alleen de module zoals afgebeeld, maps en handleidingen kan je online downloaden. Verzenden...
  24. Birdboy

    Arrow carbon R1 uitlaat demper

    Arrow carbon uitlaat demper voor een R1 uit 2002-2003. Heeft circa 1000km gelopen en ziet er netjes uit. Demper heeft een een aansluiting van 60mm, dus zou eventueel ook op een ZX10, GSXR1000 of andere motor met 60mm uitlaat gemonteerd worden. De linkpijp heeft een deukje, maar deze zit...
  25. Birdboy

    RP58 eprom voor een Aprilia RSV Mille / Tuono

    Ben op zoek naar een RP58 eprom (Europesche, niet USA versie) voor een Aprilia RSV Mille of Tuono. Een replica/kloon is ook prima. dannymuhr [at] gmail [punt] com
Terug
Bovenaan Onderaan