Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duccie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Duccie

    Honda vtr firestorm

    Te koop, Zeer goed onderhouden firestorm van het bouwjaar 1998. De motor is net voorzien van nieuwe nokkenaskettingspanners,die soms bij deze type´s stuk kunnen lopen. Verder zit er een mooie remus sportdemper op voor een supersound :9~ :9~ De motor heeft 45000km gereden Banden...
  2. Duccie

    Hoe maken jullie je "witte"motorpak schoon??

    Ik wilde graag weten hoe jullie je witte motorpak schoonmaken?? Ik heb bij de motorzaak waar ik mijn overall gekocht heb van die ledercreme erbij gekregen,maar volgens mij word hij daar niet echt superwit van :/ :/ Dus hebbe jullie nuttige ideeen :? :? :? fotoje erbij van het...
  3. Duccie

    Wat houdt dit vonnis precies in???

    Vorig jaar juni ben ik flink onderste boven gereden door een onoplettende koekblikker -O- Na 3 weken ziekenhuis en 3 weken revalidatiecentrum ben ik er nog goed vanaf gekomen :Y Heb alle nog een blijvende beperking in mijn linker arm/pols,maar kan gelukkig nog wel motorrijden *O* *O*...
  4. Duccie

    T.K Suzuki gsx-r 600 srad Bj 2000

    Een vriend van me vroeg of ik via het MF zijn motor wilde verkopen,dus bij deze: Te Koop hele mooie Suzuki gsx-r srad van het bouwjaar 2000 met slechts 8600 KM. op de klok. Deze motorfiets verkeerd echt in nieuwstaat zit gewoon geen krasje op!!!!!! Orginele uitlaat vervangen voor een...
  5. Duccie

    ongeluk duccie748

    Beste allemaal, Hier niet zulk leuk nieuws.... Ik ben Josee, de vriendin van Duccie748, oftewel Kim. Kim heeft vanavond een motorongeluk gehad! Nog geen 500 m van huis heeft een automobilist hem geen voorrang verleend en Kim dus gigantisch onderuit gereden. Rond half 8/ 8 uur (sorry weet...
  6. Duccie

    Werkplaatshandboek ducati 748 bj. 2000

    Hallo,ik ben op zoek naar een werkplaatshandboek voor mijn Ducati 748. Heeft er iemand nog 1 liggen of weet iemand waar ik hem kan kopen????
  7. Duccie

    led achterlicht ducati 748

    Ik ben op zoek naar een led achterlicht met geintegreerde knipperlichten voor mijn ducati 748. Heb alles al afgezocht maak kan ze voor de 748 nergens vinden weet iemand wat???
  8. Duccie

    Achterbok ducati 748

    Ik ben op zoek naar een achterbok voor mijn ducati 748. Heeft er misschien iemand hier nog 1 die hem weg doet??? liefs omgeving gelderland....
  9. Duccie

    iemand ervaring met xenon

    Wat ik me af vroeg,heeft er iemand ervaring met het inbouwen van xenon verlichting in zijn motor??? Ik bedoel niet die nep xenon lampen maar de echte!!!! :Y :Y
  10. Duccie

    Maar even voorstellen voor ik het vergeet

    Hallo allemaal! ik ben een 29-jarige jongeman afkomstig uit gelderland. Heb sinds 5 jaar mijn motorrijbewijs en heb 4 jaar op een suzuki gsx-r 600 srad gereden. Heb inmiddels mijn suzuki verkocht en ben nu trotse eigenaar van een ducati 748. was in het begin wel even wennen van suzuki naar een...
Terug
Bovenaan Onderaan