Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rob_V
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    TDM 850 99 -> Achtertandwiel speling?

    Beste, Het tandwiel van het achterwiel zit wat speling op (dat is normaal). Nu is mijn vraag hoeveel speling mag er op zitten (ivm de rubbers en die bus / koppeling). Of is het een kwestie van uit elkaar halen en controleren? Grtz
  2. R

    Advies: Sport / toer / lang / betaalbaar /..

    Beste mensen, Ik zit met een vraag, ik zoek een "leuke" motor waarop afstanden van 400 km geen probleem is en aan de volgende voorwaarde voldoet: - Voor lange mensen 1.95 - Gewicht 105 kg - Budget tot 2.500 euro - Vervoer van 2 personen moet mogelijk zijn :) - Vermogen +70 kw -...
  3. R

    TK: Zeer mooie Hond Transalp (23.608 km) Orginele staat!

    Status: Verkocht!!!
  4. R

    Honda MTX 200r ?

    Beste, Ik zoek een honda MTX 200r. Heeft toevallig iemand deze te koop? Mvg Rob
  5. R

    Anti vocht / light / dark shields helm (ervaring)

    Hey, Ik was even nieuwschierig wat de ervaringen zijn met de die shields die je op een vizier kan plakken. Zo heb ik zelf een array helm en kwam laatst z'n opplak shield tegen. Deze shield werd automatisch donkerder als het te licht was en was vocht werend. Graag jullie ervaringen! Greetz Robert
  6. R

    Waar zal je de motor beslist niet neerzetten?

    Hey, Zoals iedereen weet worden er in deze periode steeds meer motoren gestolen. Nu is de vraag, waar parkeer je de motor beslist niet? En als je toch ergens in die buurt moet zijn waar dan wel? Kortom waar zijn jou ervaringen om je motor op een openbare plek veilig te parkeren. En natuurlijk...
  7. R

    Theorie CD-rom (omgeving Efteling)

    Hey, Ik heb een CD-rom te koop met examen vragen. Iemand interesse? Hij werkt goed, ik ben er zelfs mee geslaagd :D Greetz Rob
  8. R

    Het zwaarste motor blok ????

    Hey, Afgelopen zaterdag was ik bij scheveningen en zag een 1800 cc motor staan 8-) :} Wat is nu eigelijk de motor met het meest aantal cc's ? :} Vond z'n 1800 wel gruwelijk :) Ik meen dat het een suzuki was.
  9. R

    Motorpiraat had net twee dagen zijn rijbewijs

    ROTTERDAM - De politie heeft donderdagavond een motorpiraat aangehouden die nog maar twee dagen zijn rijbewijs had en sneller dan 200 kilometer per uur over de weg raasde. Samen met drie andere motorrijders viel hij op toen hij met hoge snelheid over de Europaweg (N15) door het Rotterdamse...
  10. R

    Je rijbewijs en nu?

    Hey, Sinds vandaag heb ik mijn rijbewijs voor de motor en heb de eer om een motor met onbeperkt vermogen te bereiden. Maar nu komt de motor keuze. Omdat ik op het moment even krap in het budget zit wil ik met een motor van max 2000 euro beginnen. (als ik de vrouw kan overhalen misschien iets...
  11. R

    Motor max 2000 euro :-)

    Hey, Ik zoek een motor en ik heb een budget van max 2000 euro. De motor moet aan de volgende voorwaarden voldoen: - Geen chopper - Geen schademotor (een krasje mag natuurlijk) - Sportief model (toer / sporttoer / sport) - Geschikt het vervoeren van 2 personen - Vermogen + 35kw - Betrouwbare...
  12. R

    Komt ook eens kijken :-)

    Hallo, Sinds vandaag heb ik mijn motorrijbewijs dus ik heb een doel gevonden om mijn eigen eens op dit prachtige forum te registreren :) Veel heb ik niet te zeggen alleen dat ik 32 jaar ben en in de gemeente Waalwijk woon. Mijn naam is Robert / Rob :) Greetz Robert
Terug
Bovenaan Onderaan