Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. JeroenMeloen

    Circuitdag Zandvoort 3 aug groep 2 met racecracks

    Wegens verkoop motor ter overname aangeboden: een circuitdag op Zanvoort met Racecracks in groep 2. Alles is uitverkocht dus een mooie kans om toch nog even op het nieuwe asfalt te rijden. Normaalgesproken is ruilen naar een andere groep geen probleem bij de toppers van Racecracks maar omdat...
  2. JeroenMeloen

    BOS Superbike uitlaat RSV Mille

    Ik wil kabaal uit m'n RSV Mille en dan is de logische keus de Bos Superbike. Ik weet dat hij behoorlijk klinkt op 4-cilinders maar hoe gaat dat op een 2-cilinder? Is er uberhaubt een link-pipe van en zo ja, is het zo extreem dat je van de weg gehaald wordt of is het op het randje..?
  3. JeroenMeloen

    [TK] Yamaha R1 bj. 2002

    Pracht van een motor. Zoals op de foto's te zien is hij gespoten in parelmoer wit. Heeft recentelijk (kleine 300km geleden) een beurt gehad. Heeft nu een kleine 42.000km op de klok staan. Vraagprijs is E 5750
  4. JeroenMeloen

    2002 R1 met 78kW

    Ik heb een R1 uit 2002 met 78kW op kenteken en ik weet vrijwel zeker dat hij ook 78kW is. In 2e versnelling geen wheelie uit te trekken, in de 1e alleen met een ruk aan het stuur erbij. Het is een importmotor en ik heb nooit geweten dat dit bestond. Ik lees nu hier en daar wel meer over 78kW...
  5. JeroenMeloen

    (Ruil/Koop) Aprilia RSV Mille ('00)

    Omdat ik zojuist een appartement gekocht heb waar een schuur bij zit verkoop ik m'n RSV. Hij past namelijk te moeilijk in de schuur (zegmaar niet) dus zoek ik nu een iets kleinere motor. Het gaat dus om een Troy Corser replica uit 2000 met 48000km op de teller. Hij is voorzien van Ohlins...
  6. JeroenMeloen

    Achterstepjes RSV Mille 2000

    Ik ben dus op zoek naar de achterstepjes voor de Mille zodat er ook nog eens iemand achterop kan :]
  7. JeroenMeloen

    Alpinestars Tech-race backprotector

    Zo goed als nieuwe backprotector, is een maand of 2 oud. Het gaat om het model inclusief de niergordel. Hij draagt het CE-EN1621 goedkeuringsmerk wat zoveel wil zeggen als dat hij top beschermt! Het ding heeft een 510mm lengtemaat wat overeeen komt met een L-maat aanduiding. Voor mensen...
  8. JeroenMeloen

    Alpinestars GPU motorpak NIEUW!

    Omdat de kleur van mijn aanstaand motor niet strookt bij de kleur van het pak verkoop ik hem. Ik heb er welgeteld 2x mee gereden waaronder 1 circuitdagje. Hier heb ik de slidertjes ietsjes geschaafd maar niets noemenswaardig. Het pak verkeerd dan ook in absolute nieuwstaat!! Kost nieuw 699...
  9. JeroenMeloen

    TK/TR: BOS High Mount demper R1 '98 - '99

    Ik vind hem iets te stil en daarom wil ik een ander dempertje. De foto spreekt redelijk voor zich geloof ik, de demper verkeerd in goede staat. Hij is compleet met het ophangbeugeltje en loopt mooi strak langs de kont. Ik heb er ook 2 bussen bij zodat je het stepje over de uitlaat heen kan...
  10. JeroenMeloen

    TK: Ducati 900ss uit 2000

    Te koop een Ducati 900 Supersport (ss) I.E. Bouwjaar: 2000 Km stand: 13 000 km Kleur: Rood Deze motor heeft net (1.5 maanden terug) een grote beurt gehad bij Biggelaar Special Performance. Alles is alles na gekeken en vervangen wat nodig was (2 nieuwe Remschijven voor.) De kosten waren rond...
  11. JeroenMeloen

    TK: ZXR400 '91

    Omdat ik toch wat zwaarder wil gaan rijden verkoop ik mijn ZXR400. Er zitten gloednieuwe banden op, nu 1 week oud, en een nieuwe ketting + tandwielen, 2 dagen oud. Verder zit er een blok uit '99 onder welke zo'n 15.000km gelopen heeft. Hij heeft ook stalen remleidingen. Het uitlaatsysteem is...
Terug
Bovenaan Onderaan