Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Falierke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Falierke

    Gc regenpak mt XL

    Gc regenpak maat xl. Past goed over mijn pak met 1.85m en rond de 90kg. Prijs 25 euro. Afhalen in Vlijmen of verzenden kosten koper
  2. Falierke

    Berik 2-delig lederen pak met ervaring

    Berik 2 delig pak maat 54. Het pak heeft ervaring met wat grondwerk 😉☺, en is daarom op sommige plekken wat dof, maar het leer is niet door. 1x mee onderuit geschoven, heeft me goed beschermd. Prijs 100 euro Afhalen in Vlijmen of kosten koper
  3. Falierke

    Hjc helm offroad/allroad? maat xl

    Hjc helm zelden gebruikt. 50 euro. Afhalen in Vlijmen of verzenden kosten koper.
  4. Falierke

    Gratis agv k3 sv rossi crashhelm voor onderdelen of verzamelaar

    Vind het zonde om hem naar de stort te brengen, hopelijk kan een verzamelaar of iemand die onderdelen (vizier, binnenwerk) voor een agv k3 sv er iets mee. In Rossi design voor de echte liefhebber 😀. Paar krassen aan 1 zijde, maar helm heeft een flinke tik gehad, dus niet geschikt om nog mee te...
  5. Falierke

    BT-s3 intercom communicatie 2x

    Bt-s3 intercom communicatieset. Zowel met clip als klitteband te bevestigen. 2 stuks, zelf incidenteel gebruikt als de kleine achterop ging. Prijs 30 euro voor allebei.
  6. Falierke

    Berik 2 delig leder pak mt 54

    Berik lederen 2 delig motorpak mt 54. Ik ben zelf 1.85m en gewicht schommelt tussen 85 en 90kg :) ter indicatie. Pak is te passen in vlijmen, omgeving den bosch. Vaste MF prijs 100 euro Heb er eventueel ook nog een losse rugprotector bij voor 25 euro extra.
  7. Falierke

    Motorpak + helm kind mt 140/S

    Nette kinder motoroutfit met protectie: - gc broek maat 140 - lookwell jas maat 140 - bayard helm mt S vaste MF prijs 50 euro. Af te halen in vlijmen, omgeving den bosch
  8. Falierke

    Kinderkledingset mt 140 incl 2x communicatie

    Een hele complete set om je kind veilig mee achterop te nemen: - lookwell jas mt 140. Uitneembare wintervoering, protectie.fluo geel voor zichtbaarheid - gc motorbroek met bretels. Mt 140 met protectie. - bayard sp30 helm maat s. - 2x bt-s3 communicatie set, 1 zit al in de bayard helm verwerkt...
  9. Falierke

    Bikelift voor en achter paddockstand

    Voor en achterbok van het merk bikelift. Beide in breedte verstelbaar dus past op de meeste motoren. Achterbok is met haken dus voor bobbins. Prijs 75 euro voor beide. Afhalen omgeving den bosch
  10. Falierke

    Kawasaki z1000 2009 incl tomtom rider

    Beschikbaar vanaf 15 september, of in overleg eerder. Wegens te weinig rijden, corona, afhakende motormaten te koop: Kawasaki z1000 2009 Km stand: 34621 Opties: - Verhoogde ruit (origineel krijg je erbij) - Arrow thunder uitlaten incl db killers en ekeur - korte kentekenplaat - tomtom rider 5...
  11. Falierke

    Kawasaki z1000 2009

    Te koop/ruil wegens aanschaf Woon-werk motor: Kawasaki z1000 uit 2009 33500km + - Hyperpro achterveer - Dubbele Arrow thunder dempers met db killers en ekeur. - Ram bal op het stuur voor navi of camera. - korte kentekenhouder - Kleine beurt maand geleden zelf uitgevoerd. Olie + filter...
  12. Falierke

    Ixs 2xl textiel jas gratis

    Gratis afhalen in vlijmen, regio den bosch. Verzenden geen zin in 😃. Ixs jas maat 2xl
  13. Falierke

    Kawasaki z1000 2009 beperkte inruil mogelijk

    Te koop: overcomplete z1000 uit 2009. km stand 28850, word weer op gereden dus kan oplopen. Hebbedingetjes: - set Arrow thunder uitlaten met e-keur en db killers. - Hyperpro progressieve achterveer + vering compleet afgesteld in Werkendam. - Ermax sport kuipruit (10 cm hoger dan origineel) -...
  14. Falierke

    Zadeltassen: Oxford sports lifetime luggage

    Gekocht voor een komende motorvakantie, echter blijkt er een auto mee te rijden waar ik alle rommel in kan dumpen :). Daarom te koop, een zeer nette set zadeltassen van Oxford, type sports lifetime Luggage incl regenhoezen. Zijn door middel van een rits groter te maken. Zal er vanavond foto's...
  15. Falierke

    Ixs motorpak xxl

    Ixs motorpak. Net pak met bescherming. Enkel rits vd binnenzak mag vervangen worden als je die gebruikt. Afhalen in vlijmen, apeldoorn of tilburg 50 euro
  16. Falierke

    Originele set uitlaten z1000 07-09

    Nette originele set uitlaten voor de z1000 07-09. Afhalen in vlijmen, apeldoorn of tilburg. Prijs 50 euro
  17. Falierke

    Zadeltas

    Compact formaat zadeltas, mooi voor een dagtrip. Afhalen in vlijmen, apeldoorn of tilburg 15 euro
  18. Falierke

    Gratis: setje bridgestone battlewing 120/160

    Wegens verkoop motorfiets: Zeer nette set met zo'n 80% profiel, goed voor vele km's. Bridgestone battlewing. Maten: 120/70 ZR17 M/C 160/60 ZR17 M/C Dot code van week 45 2016 dus vers rubber. Gratis af te halen in Vlijmen, lekker speciaal biertje word op prijs gesteld :P
  19. Falierke

    set bridgestone battlewing 160 120

    wegens verkoop van mijn versys te koop, een nette set Bridgestone battlewing in de maten 160/60/17 en 120/70/17. Banden zitten op zo'n 80% dus goed voor vele km's op de weg, of misschien voor een klein offroad avontuur :) Dot code 4516 dus vers rubber. Banden liggen in vlijmen, regio den...
  20. Falierke

    TCX s-race motorlaarzen mt 45 nieuw

    TCX s-race motorlaarzen mt 45. Laarzen zijn nieuw!. Winkelprijs rond de 170 euro, mijn vaste prijs is 100 euro. Afhalen in Vlijmen of Tilburg centrum. Verzenden mogelijk, kosten en risico voor de koper.
  21. Falierke

    2 kaarten tt assen haarbocht tribune

    2 tickets te koop haarbocht tribune vak hh wedstrijddag tt assen op zondag 26 juni. Te koop voor 66 euro p.s. (originele prijs excl servicekosten. Af te halen in vlijmen of tilburg. Verzenden mogelijk, kosten en risico voor de koper.
  22. Falierke

    Contour HD 1080P actioncam met tripod mount

    Te koop wegens aanschaf andere actioncam: Contour HD 1080P action camera. In zeer nette staat, en incl tripod mount (schroefdraad). Daarnaast heb ik de standaard "klitteband" mount aan de camera zijde. Het plakkertje aan de helmzijde zit nog vast. Deze kan je los bijbestellen.' Voorbeeld...
  23. Falierke

    Leovince titanium uitlaat Aprilia Mille/Tuono

    Te koop: Leovince titanium uitlaat voor RSV mille/Tuono en mogelijk andere motoren. Komt van mijn 2005 Tuono af. In hele nette staat incl ophangbeugel, linkpijp en db killer. Kan dus direct gemonteerd worden. Geluid is fenomenaal. Reden verkoop: uitlaat heeft geen e-keur, en vind het...
  24. Falierke

    topkoffer fz6 s2 + rek

    Wegens het beu zijn van het sleuren met een rugzak voor woon-werk verkeer, te koop gevraagd: Een topkoffer voor een Yamaha fz6 s2 + montagerek. Natuurlijk compleet en tegen een redelijke prijs :). Heb je wat liggen, stuur me even een PM. Gr Falierke
  25. Falierke

    Jopa rugprotector L

    Jopa rugprotector Maat L (7 schubben). In hele nette staat. Nieuwwaarde ligt rond de 60 euro, voor 25 euro is ie van jouw. Af te halen/passen in Vlijmen nabij Den Bosch. Verzenden mogelijk, kosten voor de koper. Gr Michel
Terug
Bovenaan Onderaan