Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: math-max
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. math-max

    v-max boost motor

    te koop voor de vmax een v boost motor 50 euro
  2. math-max

    v-max

    te koop v-max 1997 met 27000km op de teller nieuwe banden, motor loopt perfect reactie en vragen liefst per pb vrpr 4000 euro
  3. math-max

    sloopmotoer

    gevraagt sloopmotor moet wel lopen, vanaf 750 cc lucht gekoeld en met ketting aandrijving, is voor een nieuw project
  4. math-max

    honda cb 750 four motorblok

    honda cb 750 four compleet motorblok bj ca 72-75 is met enkele nokkenas. deze heb ik nodig voor een project gr math
  5. math-max

    honda vt1100 1985 probleem tuimelaars en kleppen

    hallo heb een honda schadow vt 1100. deze heeft lekkende klep zodra ik de bovendeel monteer met tuimelaars en tuimelaarassen is er niks aan de hand maar zodra ik de kopbouten aandraai staan de kleppen al strak en lekt ie door de inlaatklep met druk van een luchtslang erop, het betreft...
  6. math-max

    honda shadow monteur gezocht

    hallo heb een honda schadow vt 1100. deze heeft lekkende klep zodra ik de bovendeel monteer met tuimelaars en tuimelaarassen is er niks aan de hand maar zodra ik de kopbouten aandraai staan de kleppen al strak en lekt ie door de inlaatklep met druk van een luchtslang erop, het betreft...
  7. math-max

    powerfilters

    te koop 2 nieuwe powerfilters aansluitdia 54mm nieuw in de doos voor 20euro ex verzendkosten gr math
  8. math-max

    revisiesetje carbrateurs suzuki gt550

    heb nog 2 revisiesetjes voor de carbrateurs van een Suzuki gt550 zitten nog in de verpakking is voor bj 1974 gr math
  9. math-max

    motorband 170/15

    zoek een goede gebruikte motorband 170/15 voor een custom/chopperproject, zit nu een goede 150/15/74h heidenau op. dus iemand iets liggen gr math
  10. math-max

    oude benzinetank

    zoek een oude benzinetank. waar het mij om gaat is dat er een draaidop op zit wil de vulpijp overzetten op een choppertank en de aansluiting van de kraan.dus mag een tank met schade zijn gr math
  11. math-max

    koppelingspomp honda nighthawk

    koppelings pomp honda nighthawk 700s 1985 of een soort gelijke is voor mijn customproject, had toevallig de rempomp nog liggen vandaar gr math
  12. math-max

    onderdelen honda vt1100'85

    goede onderdelen honda vt 1100 zoals,achterspatbord, zadel,stuur,sissybar,zadeltassen,tank,duosteunen, zoals op de foto ivm verbouwing mogen de spullen weg.iets anders nodig pb graag gr math
  13. math-max

    honda vt 1100 shadow verbouwing

    na jaren nakedbikes te hebben verbouwd, wilde ik weleens een 2cil gaan verbouwen(keer wat anders) hou jullie op de hoogte hier.foto,s volgen p.s tips zijn welkom gr mathmax
  14. math-max

    complete suzuki gt550 in onderdelen

    complete suzuki gt550 bj 1977 in onderdelen. is een restauratie project ivm ander project verkoop ik deze. het frame en frameonderdelen zijn al gespoten.alleen het blok moet gereviceerd worden, verder zitten er dubbelen onderdelen bij vaste prijs 1500 euro.verkoop geen losse delen alles gaat...
  15. math-max

    carbs kawasaki vn750

    carbs voor een vn750 bj 1993 moeten wel goed zijn gr math
  16. math-max

    benzinetank suzuki gt550

    b-tank voor een Suzuki gt550,mogen wel beetje deukjes in zitten maar ook nie teveel gr math
  17. math-max

    ultrasoon reinigen

    hallo wie heeft er een ultrasoonreiniger om voor mij (tegenbetaling natuurlijk) om 3carbrateurs te reinigen,in de buurt van Venray nrd limburg gr math
  18. math-max

    Streetfighter spiegels

    te koop streetfighter spiegels, igstz voor 35 euro mag jij er in kijken gr math
  19. math-max

    elektrice kachel 3kw

    nu de dagen kouder worden heb ik een zgan kachel 3000watt ,voor als je aan het werk bent in de schuur ,voor 40euro mag ie weg alleen moet je hem zelf komen halen deze kachel is het gr math
  20. math-max

    kart

    na bijna 35jr te hebben gehad,verkoop ik mijn kart,hij staat een beetje onder de voeten.het orginele blok heb ik stuk gereden,heb er een puchblok op gebouwd met een 70cc cilinder nieuwe carbrateur moet ff nagekeken worden.heb er nog een set slicks bij voor en achter,extra cilinder, prijs 200...
  21. math-max

    compressor

    te koop compressor 2cil 3pk motor 220 volt 90 ltr tank prijs 125 euro zelf afhalen gr math
  22. math-max

    motorblok 125/250 cc

    zoek een motorblok 125 tot 250cc voor project heb al jaren een kart staan dus tyd dat er leven in dat ding komt, moet wel een lopend blok zijn liefst een 2takt (en niet te duur natuurlijk) gr math
  23. math-max

    frame suzuki gt550 1977

    teab frame suzuki gt550 1977.zit geen kenteken bij vorige eigenaar was het kwijt opvragen bij rdw zitten nog onderdelen bij.evt voor hobby project gr math
  24. math-max

    lasapparaat

    lasapparaat over elktr(140ampere) met ca 8mtr laskabel en een bijna volle pak elktroden 2,5mm prijs 30 euro wel zelf ophalen gr math
  25. math-max

    suzuki gt 550 2stroke in oude staat restaureren

    gisteren een suzuki gt 550 op gehaald (bij toeval gevonden) de bedoeling is om hem weer in oude staat terug te brengen en zo als het eruit ziet is er een hoop werk te verichten. maar eerst moet er een harly worden gerestaureerd. de gt moet ff wachten of tussendoor worden gedaan.dan heb ik rustig...
Terug
Bovenaan Onderaan