Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stanlee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stanlee

    Te koop: Kawasaki Z1000 2005

    Te koop: zwarte Kawasaki Z1000 bouwjaar 2005. *km stand: 15500 *Dunlop Sportmax voor en achter, in goede staat. *kleine knippers voor en achter *Bos dempers *kleine spiegels *Orginele dempers aanwezig *VERKOCHT--->>>Bellypan aanwezig, nooit gemonteerd geweest, is ook los te koop. Bos...
  2. Stanlee

    onderkuip/bellypan z1000 bwjr 2005

    Te koop gevraagd: zwarte onderkuip voor op een Kawasaki Z1000 bouwjaar 2005 Heeft iemand iets liggen dan graag een reactie met foto. Alvast bedankt.
  3. Stanlee

    Yamaha jas

    Te koop: zgan Yamaha racing jas Merk: Kenny Maat: xxl prijs: 70 euro
  4. Stanlee

    Z1000 dempers

    Hallo, Ik ben op zoek naar een setje gebruikte dempers voor een Z1000 van 2005 om de orginele te vervangen. Bv Laser Extreme, Two Brothers,Yoshi's etc. Heeft iemand een set liggen, dan hoor ik het graag. Groeten Stanlee
  5. Stanlee

    Orginele uitlaat R6

    Te koop: Orginele uitlaat van een Yamaha YZF R6 bwjr 1999 uitlaat is in goede staat prijs: 65 euro
  6. Stanlee

    Leren pak 2-delig merk:Damen

    Te koop: 2-delig leren motorpak van het merk Damen Maat 56 Pak is in goede staat 150 euro
  7. Stanlee

    Ervaringen van Boxtel motoren Tilburg

    Zoals de titel al zegt, Wie heeft er ervaringen met van Boxtel motoren in Tilburg?? De bekende vergelijkingssites zijn niet echt up to date, dus vraag ik het hier. Gr Stanlee
  8. Stanlee

    beoordelingssite dealers+motoren

    Voor 1 ieder die op zoek is naar een andere motor maar niet weet of het een goede en betrouwbare dealer is kan je hier zien en eventueel ook jouw ervaringen delen. http://motordealer.kicks-ass.net/index_welkom.aspx Groeten Stanlee
  9. Stanlee

    FOR SALE: GSX-R750 1991

    GSX-R750 streetfighter
  10. Stanlee

    Divmo in Rijen, iemand ervaring??

    Heeft er iemand recente ervaring met de motorzaak Divmo in Rijen? Dan hoor ik deze graag, wil er misschien eeen motor gaan kopen maar ik ken deze hele zaak niet.
  11. Stanlee

    GSX-R750 streetfighter nieuwe prijs!!

    Te koop: *Suzuki GSX-R750 streetfighter *bouwjaar 1991 *38000 km *oliekoeler * Ducati 916 kont *MGM masker *MGM spatbord *Velgen zijn gepoedercoat zilver *Spuitwerk met kameleonlak donkerpaars-blauw-rood *stalen remleidingen voor *Kellerman knippers voor en achter *Uitlaat geeft...
  12. Stanlee

    Mooie R6 1999

    Deze mooie R6 is te koop,is in perfekte staat en altijd goed onderhouden. *bouwjaar 1999 *40000km *spyball alarm *laseruitlaat *orginele uitlaat *najaar 2006 beurt gehad *NIEUWE PRIJS: 4900 euro
  13. Stanlee

    Stanlee's fighter

    Hallo allemaal, Na een jaartje te hebben rondgeneusd heb ik me ook maar eens aangemeld.Ik ben zelf met een GSX 750 bezig.op dit moment staat hij er zo bij.
  14. Stanlee

    Effe voorstellen

    Na een jaartje rondkijken op het forum, me toch maar eens aangemeld. 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan