Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sway
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sway

    Elektronica-probleem Honda Sabre

    Ik heb een Honda Sabre V45 staan, met een probleem waar ik niet uit kom. Bij stationair loopt de motor redelijk goed, echter de voorste twee cylinders werken niet optimaal mee (de andere twee wel). De vonk bij stationair is goed, maar zodra ik gas geef en dus meer toeren maak valt de vonk...
  2. Sway

    Sommige vrouwen verzamelen tasjes of schoenen..

    ... en wegens een te grote verzameling bied ik mijn motor te koop aan :+ - Kawasaki Z500 - Bouwjaar 1980 - Kilometerstand: :? Kom ik nog op terug ;) Ik heb er heel veel plezier mee gehad en stiekem is het een beetje met pijn in het hart, maar de ruimte in de garage wordt nu toch echt...
  3. Sway

    Uitval bij regen, Kawasaki Z650

    Ik ben sinds een jaar eigenaar van een prachtige z650. Deze heeft echter een nare eigenschap; Hij is allergisch voor water. :X Enige tijd geleden heb ik de inlaatrubbers tussen het luchtfilterhuis en de carburateurs vervangen, hier zaten een paar flinke scheuren in en we dachten eigenlijk dat...
  4. Sway

    MFFM 11 & 12 augustus

    Al jaren organiseerde de plaatselijke 'bandenboer' ergens in mei een toertocht met aansluitend een groot feest, hartstikke gezellig, maar toch is ie ermee opgehouden -O- Omdat we het toch stiekem wel missen én omdat ik ervan overtuigd ben dat ik ook een hele grote groep motorrijders bij...
  5. Sway

    ZRX 1200

    Nu mijn rijlessen steeds beter gaan en mijn instructeur geroepen heeft dat ik van de zomer over mijn A-tje beschik, ben ik alvast een beetje aan het kijken wat voor een motor ik straks wil gaan rijden. Vanwege de 25kw-regel valt er al best wat af en daarnaast maakt mijn lengte (1m92) het ook...
  6. Sway

    MF goes Winter-Efteling editie 2006

    Omdat we ons vorig jaar prima vermaakt hebben, en de rest van jullie hopelijk ook, gaan we dit jaar weer *O* De datum: Zondag 17 december We verzamelen om 10.30u bij de ingang van het park, zodat om 11.00u de kaartjes gekocht kunnen worden. Het leukste is natuurlijk om met zijn...
  7. Sway

    Onderdelen Suzuki GT 750

    :W Heeft iemand van jullie nog wat onderdelen voor een GT liggen? Ik ben op zoek naar een grondplaat voor de tellers, knipperlichten, liefst origineel en die chromen ring die om de koplamp zit. Mocht je nog iets anders leuks hebben liggen, roept u maar ;)
  8. Sway

    Carburateurs Honda CB750K

    En als we dan toch de schuur op aan het ruimen zijn heb ik ook nog wel een paar carbs te koop. Ook nog wel een CO2-lasapparaat, maar die vinden jullie vast niet leuk :P Ik heb één goed set: Ennnn... Een sloopset: En ook hier geldt, doe een leuk bod en je mag ze komen halen ;)
  9. Sway

    Zijkappen Honda CB750K

    Wie kan ik blij maken met zijkapjes? Veel hoeven ze niet te kosten, maar doe een leuk bod, kan ik weer een motorrijles nemen :+
  10. Sway

    WK Superbike

    Wie gaat er ook? Ik ben van plan om alledrie de dagen te gaan, heeft iemand tips voor campings en een paar andere dingen waar ik aan moet denken? Voorgaande jaren ben ik alleen op zondag geweest en ik heb echt geen idee wat ik allemaal moet regelen... Help? ;)
  11. Sway

    Harleydag Arnhem 2006

    Op zondag 28 mei zal de binnenstad van Arnhem voor de 15 de keer worden opgeluisterd door ruim 2500 ronkende Harley Davidson motoren. Tussen 12.00 en 18.00 uur kan iedere liefhebber zijn hart ophalen aan de mooiste Harley en het vetste Harley geluid. Er is een Harley tentoonstelling, een Dynoyet...
  12. Sway

    Bijna een half jaar hier, en niet voorgesteld :o

    Haaay! Ik ben Saskia en ik ga motorrijden! Zoals volgens Jessy mn berichtje moest beginnen :9 Maar goed. Ik ben dus Saskia, woon in Velp en ben 16 jaartjes jong. Ja, ik weet het, niet de goede leeftijd om motor te rijden, maar desondanks ben ik toch besmet met het motorvirus. Nog 1,5 jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan