Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lambal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lambal

    Leuk filmpje

    Mooi gemaakt :}
  2. lambal

    2cilinder méér motorrem....waarom?

    Wie kan mij uitleggen waarom een 1000cc 2-cilinder méér motorrem heeft dan een 4-cilinder met dezelfde inhoud? Frictie, pumploss en weet ik wat lijkt mij uitgesloten.Compressie ook.
  3. lambal

    Brommer en motorverkoop zakt weer in

    Dat valt tegen..: http://www.rtl.nl/components/financien/rtlz/nieuws/2011/45/verkoop-motoren_brommers_scooters-achteruit.xml Crisis natuurlijk. Maar misschien is het autorijbewijs voor 17-jarigen een andere reden voor de inzakkende verkoop van brommers. Of het verplichte brommercertificaat te...
  4. lambal

    Leuke website!

    Motorrad Oldtimer Videos have fun!
  5. lambal

    Voorvork eruit....takelen?

    Zijn er misschien mensen met foto's van een motor die in de takel hangt voor voorvork (of achteras) werkzaamheden? Ik zou graag willen zien hoe jullie dat oplossen.
  6. lambal

    50cc racen met een Honda replica?

    Weet iemand waar je eventueel mee zou kunnen racen met een Honda Dream50R? Is een replica van een 50cc viertakt racer ( RC110) uit de jaren '60.
  7. lambal

    Steve McQueen's spectacular jump

    Het was natuurlijk niet Steve McQueen zelf die destijds de sprong maakte, alhoewel hij een verdienstelijk coureur was..... De sprong is nagemaakt: The Times & The Sunday Times
  8. lambal

    Niet tanken bij de Shell of ELF?!

    Ik heb zo'n email binnen gekregen over de absurde benzine-prijzen en wat we daar als verbruiker eventueel aan zouden kunnen doen. In de email wordt erop gewezen om niet meer te tanken bij de Shell en/of ELF om zodoende een prijzen-oorlog te ontketenen. Zijn er meerderen die dit mailtje...
  9. lambal

    Waar koop ik een Shoei whisper kit?

    Iemand enig idee waar ik een whisper kit en nieuwe cheekpads kan bestellen voor een Shoei Raid II ?
  10. lambal

    Houdbaarheid van olie?

    Weet iemand of er een maximale houdbaarheid voor motor-olie is of kun je het spul makkeijk een jaartje of 5 opslaan??
  11. lambal

    Honda Hornet lamp-unit en teller-unit

    Ik wil van m'n Hornet S uit 2003 een 'gewone' Hornet maken dus met ronde koplamp en losse teller-unit. Dus ik ben op zoek naar de juiste spullen (koplamp, montage, teller-unit) om m'n motor aan te passen. groeten.
  12. lambal

    Honda Hornet S uit 9-2003

    Te koop aangeboden: Zilvergrijze Honda Hornet S uit 9-2003. KM-stand : 9500 km Wordt altijd binnen gestald. Nooit in pekel bereden. De motor is standaard op valdoppen en Honda-sticker op achterbrug na. Nieuwe Michelin Pilot Road 2CT voor en achter (sinds KM-stand 8400). Ketting en...
  13. lambal

    NL motor goedkoper in Duitsland?

    Ik kijk zojuist op mobile en zie een mooie Brutale staan voor 8500 bij Kalsbeek.Da's goedkoop denk ik... Kijk ik op de NL website, kost diezelfde motor 11750 :? Kunnen ze soms BMP terugclaimen als een motor naar het buitenland verkocht wordt? edit: voor de duidelijkheid...is een...
  14. lambal

    RDW keuring : paar vraagjes

    Ik wil morgen eenHonda CY80 uit 1981 (franse import met papieren) laten keuren als motor. Oldtimer dus. Weet iemand of: 1) het een probleem is dat er alleen 1 spiegel op zit (links)? 2) de voorvork een beetje olie lekt? 3) de accu op z'n achterste benen loopt....(nieuwe accu haal ik niet op...
  15. lambal

    MV Brutale: betrouwbaar?

    Vandaag dus op een MV Brutale gezeten.Past perfect. Nou vraag ik me af hoe het met de betrouwbaarheid en onderhoudskosten zit met die Brutales. Heeft er iemand positie of negatieve ervaringen? Waar moet je op letten zo'n motor?
  16. lambal

    Achter knipperlicht Honda Hornet S '03 ?

    Effe niet opgelet en met parkeren zojuist het achter-knipperlicht afgebroken. Wie heeft er nog eentje liggen (voor linksachter)?
  17. lambal

    Oortjes?

    Hoe heten die oordopjes die je met een haakje om je oor kunt klemmen (zoals tijdens motor rijles)? Van die dopjes die je dus niet in je oor hoeft te proppen maar die de trillingen via je schedel doorgeven? Waar kun je ze evt. kopen/bestellen? Ik wil een PDA met vaginatie uit gaan proberen en de...
  18. lambal

    Motorexperience?

    Wanneer begint dat motor-programma weer dat altijd 's zaterdags kwam? Of is het definitief afgelopen met dat programma? :W
  19. lambal

    Help! M'n pak meurt...!

    Ik heb dus nu al een tijdje een semi textiel Lookwell pak (Flex performance) met lederen inzetstukken. Het pak is goed waterdicht maar... 0,0 aan ventilatie. Half uurtje rijden is al genoeg om een klef pak uit te moeten trekken en te meuren als een verreke...sodeju :X Volgens mij gebruikt...
  20. lambal

    Schijfremslot?

    Ik heb dit slot gekocht dat geschikt zou zijn voor de Hornet: http://www.abus.de/de/main.asp?ScreenLang=de&sid=63348025111570116092006621955566select=0105b05&artikel=4003318334382m Ik had verwacht dat dat slot door de gaatjes in de schijf zouden passen maar de diameter is met z'n 14mm duidelijk...
  21. lambal

    Binnenkant tank beschermen?

    Hoe kan ik het beste de binnenkant van de benzinetank beschermen tegen (vlieg)roest? Het gaat om een nieuwe motor die z'n tijd doorbrengt als kijk-object in de woonkamer en die ik dus liever niet vol gooi met benzine :+ Is er een speciaal goedje voor zoiets?
  22. lambal

    Magnetische olieplug?

    Zijn er mensen die zo'n magnetische olieplug hebben? Nuttig of gadget? Ikzelf heb in een opwelling ook zo'n ding gekocht maar probeer mezelf van het nut te overtuigen terwijl het eigenlijk een gadget is IMHO :+ Zitten die magneetjes een beetje goed vast? :W
  23. lambal

    Lessen met eigen motor?

    Kun je lessen met een eigen motor ipv de lesmotor van de instructeur? Accepteert de verzekering zoiets?
Terug
Bovenaan Onderaan