Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. TavulliaVale

    Lieve m-f'ers

    Het jaar 2011 is bijna voorbij. Het aftellen is nu echt begonnen. Over het algemeen was het jaar 2011 een heftig jaar. Veel gebeurtenissen, veel verdriet, maar ook veel geluk en plezier. De nodige discussies over onze helden hebben we gevoerd en de mooiste foto's en momenten al voor meerdere...
  2. TavulliaVale

    Het Motorsport Algemeen smoelenboek

    Hey allemaal De titel zegt het al. Het zou uiteraard het allerleukst zijn als je een foto hebt met je motor of samen met een racer. Het is vanzelfsprekend dat niet iedereen hier behoefte aan heeft. Dit ben ik: TavulliaVale
  3. TavulliaVale

    Post de leukste, spannendste GP fragmenten

    Misschien is er een soort gelijk topic. Ik heb gezocht en ik kon niets vinden. Afijn. Dit topic is bedoeld om de meest leuke, spannendste, emotioneelste motograndprix/ama/wsbk etc herinneringen in welke vorm dan ook naar boven te halen. Ik denk dat iedereen wel een persoonlijk...
  4. TavulliaVale

    Grand Prix van Tsjechië-Brno 13-14-15 augustus

    Op naar het prachtige Brno! Zoals ieder jaar kijk ik altijd weer uit naar Brno. Op dit circuit ligt heel veel historie van onder andere het opbloeien van top talenten, prachtige races en opzienbarend nieuws en gebeurtenissen. Ook kijk ik hier uit naar de Moto2 wedstrijd :) De...
  5. TavulliaVale

    Te koop: 1 kaartje Hoofdtribune, vak g rij 3

    De titel zegt het al. Ik heb 1 kaartje voor de TT van Assen op zaterdag 26 juni a.s. Prijs 95,00 ( is de originele vraagprijs). wie o wie? Mail naar marjolein_46@hotmail.com of voeg me ffe toe op msn. Groetjes!
  6. TavulliaVale

    Malaysian motorcycle Grand Prix

    Jeeeej! Ik hou het kort. Wie zal er vandoorgaan met de overwinning? Zou Rossi hier zijn 9de!!!!!!!!! WK titel kunnen behalen na de blamage van Lorenzo op Philip Island? Sepang is absoluut een geweldig circuit voor de Ducati... lange rechte stukken... Zou Simoncelli zijn 12 punten...
  7. TavulliaVale

    Motograndprix Philip Island Australia 16-17-18 oktober

    Zo, de kijk-mij-de-vetste-GP-topics-openen vete lijkt afgelopen te zijn. Dus ik dacht laat ik maar weer eens een een grandprix topic openen }) Wie gaat er vandoor met de grote prijs van Philip Island? Bespreek het hier, en vote in de poll.
  8. TavulliaVale

    Cardion AB grand prix Ceske Republiky

    Volgende Ronde, alweer de 11de van het seizoen... damn wat gaat het toch snel. 14-15-16 augustus Brno Tsjechië Mooie baan +omgeving waar in het verleden mooie gevechten zijn geweest. Timetable Vorig jaar won Rossi de race na een valpartij van Stoner in de 6de ronde...
  9. TavulliaVale

    MF meeting TT Assen

    Lijkt mij een leuk plan! Wie is/zijn er voor in? (sorry, als er al een topic is :$ )
  10. TavulliaVale

    GP Cinzano de Catalunya 12-13-14 juni

    Ik zie dat er nog geen topic is voor de eerst volgende race, zodoende dat ik hem aanmaak. Wie wint volgens jullie de grote prijs van Catalunya? Zal Rossi hier zijn 99ste overwinning pakken en zullen we met zn allen zijn 100ste vieren op de TT? Of zal Lorenzo iedereen daar, met een...
  11. TavulliaVale

    Te koop aangeboden: 2 TT ASSEN Hoofdtribune kaarten

    ALLES VERKOCHT :o *O* DANK JULLIE WEL *D
  12. TavulliaVale

    GP van Italie - Mugello

    Op 29-30-31 mei zijn we alweer op Mugello!!!! Wie is jullie grote favoriet, of wie denk wie er met de eerste prijs vandoor gaat?
  13. TavulliaVale

    Motograndprix @ Jerez 1-2-3 mei

    Over een weekje is het weer zover! Ze gaan naar Europa! Naar Jerez wel te verstaan! De weersverwachtingen zijn zonnig en droog! Gaan de Spanjaarden het onderling uitvechten, of zullen Rossi en Stoner roet in het eten komen gooien? Ik zeg, JA! Rossi for the win! 1)Rossi...
  14. TavulliaVale

    Hmmmz: moto2 nieuws

    Meeste van ons wisten dit al, maar toch even wat interessant nieuws over de moto2 klasse die waarschijnlijk de 250cc klasse gaat vervangen. Ik citeer: Moriwaki present Moto2 project at Motegi Friday, 24 April 2009 A Friday press conference in Japan saw Moriwaki Engineering present...
  15. TavulliaVale

    Marco Simoncelli

    Ik vind dat deze wk van de 250cc een eigen topic verdiend heeft! Hij is een groot favoriet van me! In dit topic graag alle ins & outs mbt SuperSic!
  16. TavulliaVale

    GP van Motegi-Japan 24/25/26 april

    Na de ietwat saaie race van Qatar gaan we door naar 2de race van het seizoen in het laatste weekend van april. Wie is jouw grote favoriet voor de overwinning? Uitzendschema: Nederlandse tijd. Friday, 24 April 2009 125 FP1 06:05 - 06:45 MotoGP FP1 07:05 - 07:50 250...
  17. TavulliaVale

    Welk circuit vind jij het leukst/mooist/gaafst...?

    Algemeen bedoeld.. dus circuits uit WSBK, Motograndprix etc etc etc
  18. TavulliaVale

    Motograndprix @ Qatar-Doha 10-11-12 april

    Buon giorno tutti! *D Ik weet het, het is vroeg, maaaar hier het aller eerste motograndprix topic van het jaar. Wat zijn jullie verwachtingen en hoop voor deze aankomende race en misschien wel over het seizoen? Wie gaat er met de hoofdprijs vandoor?
  19. TavulliaVale

    Motogp van Japan

    Zo mensen, wie gaat de A-Style gp van Japan winnen? Voor de handigheid de timetable's! in Nederlandse tijd. Ik heb er zin in *O*
  20. TavulliaVale

    Indianapolis U.S.A

    Over 9 dagen is het zover. Wie schat jij het hoogst in mbt kans op de overwinning..
  21. TavulliaVale

    GP van Frankrijk - Le Mans

    Jup op 18 mei is het weer zover... ik kan niet wachten!! Vorig jaar was het er nat, hopelijk houden het dit jaar droog. Zal Rossi weer te snel zijn voor iedereen of heeft Michelin hier het voordeel? Stem in de poll en motiveer je antwoord :)
  22. TavulliaVale

    Motogp - Sepang

    jeetje de voorlaatste race alweer Kan Rossi hier zijn 100ste podiumplek pakken? Yamaha kent een goede en mooie history op dit circuit. Krijgen we weer een spannend gevecht tussen Capi en Rossi? Of rijdt Stoner iedereen kwijt? Kortom, dit gaat een mooie race worden.
  23. TavulliaVale

    Motogp Motegi Japan

    Zo, morgen begint de volgende ronde nl de GP van Japan op circuit Motegi. Wie denk jij wie hier de overwinning pakt? Zijn het de Bridgestone´s die hier zullen overheersen, of kan Michelin hier de overwinning pakken.
  24. TavulliaVale

    Estoril, de GP van Portugal

    Aankomend weekend is het weer zo ver. De GP van Portugal! Casey Stoner kan op Estoril voor de allereerste keer wereldkampioen worden met Ducati.
  25. TavulliaVale

    Motogp Laguna Seca

    Volgende race Laguna Seca 20,21,22 juli. Wie is jouw grote favoriet voor de overwinning op Laguna Seca?
Terug
Bovenaan Onderaan