Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nitirkha
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nitirkha

    Vfr 800 naked

    Zo, vfr 800 gekocht als pekelbak, degelijk, lekker rijden zonder zorgen.... Dat duurde een week, en uiteraard moest ik er al weer aanzitten. Groot onderhoud, en dus ook remvloeistof...hmm, leidingen zijn nog ori en oud, en dat dcbs staat me ook niet aan. Dus een 600fs vorkje op de kop...
  2. Nitirkha

    Gezocht: kuipen cbr1000rr sc57

    Heeft iemand toevallig nog een setje racekuipen voor een sc57 te koop? 2004 heeft de voorkeur, maar 2006 moet volgens mij ook wel passen. Liefst wel een beetje heel. Ook losse delen mogen aangeboden worden. Mvg Rick
  3. Nitirkha

    Akrapovic Yamaha R1 rn22

    Mooi setje onbeschadigde akrapovic uitlaten voor een r1 van 2009 tm 2011. Wellicht passen ze ook op nieuwere modellen. Met akrapovic carbon hitteschilden en de bijbehorende decibel killers. Prijs: € 700,-
  4. Nitirkha

    Kawasaki kdx 250

    Goedendag, Ik heb hier een kdx 250 uit 91 staan, met een uitgesleten kickstarter. Heeft iemand misschien een idee waar je nog een kickstarter voor dit antieke ding kan vinden? En eventuele andere onderdelen zoals plastic ? Heb de zoekfunctie gebruikt, maar kon geen kawa topic of kdx topic...
  5. Nitirkha

    Kroonplaat yamaha r1

    Goedendag, ik ben opzoek naar een superbike kroonplaat voor een r1 van 2002/2003, of eventueel iets anders wat past. Iemand hier die toevallig er nog 1 heeft liggen? Mag met risers, stuur of gewoon helemaal kaal. Beschadigingen zijn ook geen ramp, als hij maar bruikbaar is. Mag Rick
  6. Nitirkha

    KTM sm wielen

    Hierbij te koop, mijn set sm wielen uit een ktm 620. Achterwiel is met 20 mm as, en past naar mijn weten is zo goed als alle ktms. Voor is 16 mm as en past in de oudere modellen, maar met andere lagers ook pas te maken in andere motorfietsen. Om de velgen ligt een setje zo goed als nieuwe...
  7. Nitirkha

    enduro velgen ktm 620

    Zoals de titel zegt, ik ben op zoek naar een setje enduro velgen voor een ktm 620 lc4. Staat van de velgen is voor mij niet belangrijk, als er maar mee te rijden valt. Lagers banden tandwielen en schijven zijn ook niet belangrijk. De prijs daarintegen is wel wat belangrijker, ze mogen niet te...
  8. Nitirkha

    uitlaat honda xl600rm

    Goeiedag, ik ben opzoek naar een uitlaat voor mijn honda xl600rm uit 1986. Rvs bochten, dempers, complete systemen, bied maar aan. Wss past (enigszins) spul van een xr 600 ook wel. Alvast bedankt :)
  9. Nitirkha

    ruilen mra ruit xj 900s

    Ik heb hier een mooie mra ruit voor een xj900 s diversion, alleen vind ik deze te hoog. Dus als iemand een net origineel, of iig lager ruitje heeft liggen, en hoger wil kan het hier even laten weten. Miss kunnen we ze gewoon omruilen.
  10. Nitirkha

    setje dempers

    Zoals de titel zegt, ik ben opzoek naar 2 dempers ( dus links en rechts, of 2 dezefde ) T moeten wel sportdempers zijn. Schade maakt niet zo heel veel uit
  11. Nitirkha

    onderkuip xj900s diversion

    Zoals die titel zegt, ik ben opzoek naar een onderkuip voor een diversion. Schade is geen probleem, kleur maakt ook niet uit. Liefst wel een beetje goedkoop uiteraard :+ Mvg rick
  12. Nitirkha

    Bouwjaar Cr250?

    goeiedag iedereen, ik heb een cr 250 gekocht, maar ben niet helemaal thuis in het crosswereldje, en was benieuwd welk bouwjaar ik heb. Heb zelf natuurlijk al wat speurwerk verricht, en ik kom uit op 1998. Probleem is alleen dat de verkoper zegt dat hij uit 2004 komt. Is er iemand hier die mij...
  13. Nitirkha

    Low budget kawasaki gtr verbouwseltje

    Zal me even voorstellen voor degene die nog niet gillend weggeklikt hebben, ik ben Rick, 22 jaar en ik ben de gelukkige eigenaar van een Kawasaki Gtr 1000 uit 1989. Waarom? Ik kreeg deze voor zo weinig aangeboden, dat ik het gokje maar gewaagt heb. Uiteraard ga ik zo niet rondrijden ( no offence...
  14. Nitirkha

    DR 500 S opknapper

    ik heb hier nog een dr 500 staan, die wat aandacht nodig heeft. Achtervering is lek, Blok heeft een nieuwe kleppedeksel pakking nodig, en hij komt niet boven de 5000 toeren uit.... Tegen elk aannemelijk bod...
  15. Nitirkha

    Gevraagd: Uitlaat CB 350 F

    Ey, Ik heb een CB350 F staan, met een doorgerotte uitlaat...ga deze proberen te lassen, tenzij iemand hier nog een bochtenset heeft staan dat op deze motor past... 4 in 1 systeem is wel een vereiste, verder maakt de staat niet heel veel uit, zolang ze maar hard zijn, en zonder deuken...
Terug
Bovenaan Onderaan