Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hedcandy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hedcandy

    Dinese Wave rugprotector

    Dainese Wave rugprotector Ik heb de verkleinde foto's al verwijderd, vandaar de link naar het verkooptopic (ook op mf). Dainese rugprotector te koop, weinig gebruikt. Maat L
  2. Hedcandy

    Dainese Wave rugprotector

    Amper gebruikte Dainese Wave rugprotector Nieuwprijs was 75 euro, vraagprijs nu 45.
  3. Hedcandy

    TK Helm Shoei Raid 2 mt S

    Te koop: Shoei Raid 2 mt S in zilver Komt met donker vizier. Helm is een keer omgerold en heeft daardoor wat pitjes bovenop (zie foto), hij is absoluut niet gevallen!! Vraagprijs 50 euro.
  4. Hedcandy

    Motor zakelijk rijden

    Sinds 1 april j.l. ben ik zelfstandig ondernemer (eenmanszaak) en ik gebruik de motor voor woon-werk verkeer. Ik zou nu graag de motor zakelijk willen gaan rijden en ben op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft. Bij de motorzaak waar ik vandaag was wisten ze wel vaag iets, maar konden ze...
  5. Hedcandy

    Handvatverwarming gaskant wil er niet op

    Nadat ik de nokjes van de gashendel heb afgesneden (die staken sowieso te ver uit) en deze gelijk iets tapser heb gemaakt, past de handvatverwarming (Oxfort) aan de gaskant nog altijd niet. Ik heb deze dingen op meerdere motoren gemonteerd, nooit problemen gehad, de linkerkant zit ook goed...
  6. Hedcandy

    TK Damesjas leer mt 40 merk Richa 45,-

    Te koop: Zwart-grijze leren damesjas van het merk Richa, in maat 40 Ziet er nog netjes uit, niks mis mee, maar heb hem 'over'. Mag weg voor 45 euro.
  7. Hedcandy

    Rok straps, wat is jullie ervaring?

    Aangezien mijn spanbanden toch langzaam ruimte geven en mn tas losser gaat zitten, ben ik op zoek naar een alternatief. Nu kan ik ook een extra spin meenemen, maar ik heb mn oog laten vallen op de zgn Rok Straps. Mijn vraag is wie deze reeds gebruikt en wat de ervaringen zijn. Is de...
  8. Hedcandy

    Sportrack Kawasaki Z750

    Wegens verkoop motor te koop: Sportrack voor Kawasaki Z750. Hiermee bevestig je je bagage stevig aan de motor. Er zitten div sleuven in waar je de spanbanden doorheen kunt halen. Je klikt het rek eenvoudig op de motor ipv de duoseat. Nieuwprijs is 150 euro Nu 80 euro ex verzendkosten...
  9. Hedcandy

    2 kaarten TT Geert Timmer tribune

    Twee kaarten voor TT van a.s. weekend. plaatsen op de Geert Timmer tribune vraagprijs 105 euro per stuk.
  10. Hedcandy

    2 kaarten TT Geert Timmer

    Te koop: Twee kaarten voor de TT van a.s. weekend. plaatsen op de Geert Timmer tribune. Vraagprijs: 105 euro per stuk.
  11. Hedcandy

    Leren Difi Damesjas mt 40

    Te koop: Leren jas van Difi, maat 40 (dames) Slechts een half seizoen aangehad, ik vind hem toch te kort. Nieuw hangt hij nog steeds in de winkel voor 269 euro, vraagprijs is 200.
  12. Hedcandy

    Alpinestars Stella Monza (combipak dames) mt 38 (eur) wit/zw

    Te koop: Combipak van Alpinestars, model Stella Monza, maat 38. Altijd netjes onderhouden en goed ingevet, geen beschadigingen. Mijn excuses dat de foto's gedraaid zijn, ik ben even kwijt hoe ik dat ook alweer aan moet passen ;)
  13. Hedcandy

    Navi voor motor & auto, welke?

    Hoi, mijn auto navi is overleden en voor de motor heb ik er nog altijd geen... Welke is geschikt voor gebruik in/op beide voertuigen? Dan hoef ik er maar 1 aan te schaffen, scheelt weer :) Heeft iemand ervaringen, tips? Ik laat me graag informeren, tnx!
  14. Hedcandy

    Brandstofpomp Honda CBR 900RR uit 93 (sc28)

    Hoi Ik zoek een brandstofpomp voor een Honda CBR 900RR (sc28). Stuur een PBtje als je er een hebt of wellicht tips hebt waar ik er een op de kop kan tikken! Thanx! Sanne
  15. Hedcandy

    Mijn ervaring met MP onderdelen verkoper uit Goes!

    Beste MF-ers Graag wil ik jullie waarschuwen voor motoronderdelen verkoper C. Sinke uit Goes, die op marktplaats advertenties heeft onder de naam: Kees of c.j. Allereerst is de communicatie dermate slecht (hij komt beloftes niet na) dat ik dacht gelicht te zijn.. geld weg, geen onderdelen...
  16. Hedcandy

    Leren overal Dames Alpinestars mt38, 250 euro

    Te koop: Wit leren overal van het merk Alpinestars (model Stella Julie) Nederlandse maat 38 (it 44) Ik heb er een schuiver mee gemaakt en het pak is aan de rechterkant beschadigd. Hij is echter nog prima te gebruiken, ik heb er zelf nog mee op het circuit gereden, maar aangezien ik daar...
  17. Hedcandy

    Universele voorbok powerplustools 15 euro

    Te koop: Univerlsele voorbok van powerplustools, voor 15 euro. Eventueel samen met universele achterbok te koop voor samen 25 euro. Stuur even een PB bij interesse!
  18. Hedcandy

    Universele achterbok powerplustools 15 euro

    Te koop: Universele achterbok van powerplustools. 15 euro. Evt te koop samen met een voorbok, ook van powerplustools. Als set mag je ze voor 25 euro meenemen! Stuur even een PB bij interesse!
  19. Hedcandy

    TT kaarten (winterdijktribune) voor weinig!

    2 kaarten voor de Winterdijktribune (vaste zitplaatsen) over... Nieuwwaarde is 75 euro per kaart, roep maar wat je er voor over hebt!!* * klein beetje serieus zou wel fijn zijn ;)
  20. Hedcandy

    Dames textielpak Bering mt 40

    Te koop: Mijn Bering textielpak voor dames, maat 40. Het pak bestaat uit een losse jas en broek. Uiteraard heeft het pak op alle plekken waar dat nodig is protectie en is het voorzien van uitritsbare wintervoering. Er zitten reflecterende zilvergrijze elementen in, zie de foto die is...
  21. Hedcandy

    Voorjaarsrit Supersportmeiden

    Ja... het voorjaar komt eraan, de temperaturen stijgen, de pekel spoelt weg, het zonnetje schijnt, de motoren kunnen weer van stal! *O* Wanneer gaan we weer lekker toeren met elkaar? :] En niet te vergeten onze buikjes rond eten in een of ander pannenkoekenhuis :P Wie gaat er mee...
  22. Hedcandy

    Tracktrainingdag level 2 te koop, 22 aug

    Te koop: tracktraining dag level 2 voor aanstaande zondag, 22 augustus (normale prijs, 89 euro) Interesse? Stuur dan even een PB graag :)
  23. Hedcandy

    Tracktraining level 2 15 aug te koop

    Te koop: Level 2 van tracktraining op 15 augustus... Dit omdat ik dan op vakantie ben. Normale prijs (89 euro), voor meer info zie: www.tracktraining.nl
  24. Hedcandy

    Reageer venster motorstek

    Piepz, ik kan niet meer reageren in iemand zijn motorstek.. het reageerveld is bij mij niet meer zichtbaar als ik ben ingelogd. maakt niet uit bij wie van mijn ' vriendjes' zijn motorstek ik zit. Jammer, wilde iemand feliciteren...
  25. Hedcandy

    BP Halweg verzameltopic MFMM 30 aug

    30 augustus is het weer zover: de MFMM!! *O* Verzamelen om 9 uur bij de BP in Halfweg, vertrek om 9.15 Wie gaan er mee? Hedcandy (ovb)
Terug
Bovenaan Onderaan