Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Unicorn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Unicorn

    Performance uitlaten Monster

    Heeft iemand ervaring met carbon uitlaten op M620ie van Performance, geluid looks enz.
  2. Unicorn

    Monsterdag DCN

    Dit jaar wil ik voor de eerste keer deze dag in Heinenoord bezoeken. Het lijkt me kicken om met een grote groep Monsters vanuit mijn streek ( Zeeuws ) Vlaanderen richting Heinenoord te rijden. Kunnen we onder elkaar wat afspreken ?
  3. Unicorn

    Motorbegeleiding

    Weet iemand of er in Zeeland een organisatie/belangenvereniging bestaat voor het door motoren begeleiden van wielerwedstrijden e.d. Het lijkt me leuk om te doen, maar ik weet niet bij wie ik me moet melden
  4. Unicorn

    Ducati Monster Club

    Weet iemand of er buiten de DCN en de Ducati Club Vlaanderen binnen of buiten deze organisaties om een club is in de Benelux enkel voor bezitters van een Monster.
  5. Unicorn

    Ducati 620ie SS

    Iemand al (test) gereden met deze kleinste sporter van Ducati. Heeft hetzelfde blok als de Monster , ben erg benieuwd hoe dit blok zich op een sportfiets van z'n taken kwijt !
  6. Unicorn

    Paddockstand Monster

    Iemand ervaring met Paddockstand voor een Monster voor huis , tuin en keukengebruik ?
  7. Unicorn

    M620ie

    Ben van plan deze Duc aan te schaffen als opstapfiets, iemand ervaring met deze kleinste Duc ?
Terug
Bovenaan Onderaan