Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. dimitri z650

    XSighting Xe7R 7" HID koplamp. Iemand ervaring?

    Dag allen, Ik ben op zoek naar de beste optie voor mijn koplamp (veel rijden in het donker en in de winter. De standaard koplampen van motorfietsen kunnen niet meer tegemoed komen aan mijn nachtblindheid). Nu zijn er veen Nakeds met een 7" koplamp, vandaar mijn vraag hier. Een standaard...
  2. dimitri z650

    Norton Commando 961 Ervaringen

    Dag allen, Anderhalf jaar heeft het geduurd. 12 juni 2010 bestelde ik mijn Norton in Nederland. Ondertussen kwam er een belgisch dealership (Motoservice Mike, die de 'service' in de naam zéér waardig is!) dus moest ik de motor opnieuw in bestelling plaatsen in België. Norton heeft niet het...
  3. dimitri z650

    Tangen van Facom of Knipex

    Dag allen, Aangezien ik mijn gereedschapswagen aan het samenstellen ben, en ondertussen bij de tangenschuif zit, graag even jullie mening. Ik ben een geobsedeerde hobbyist, dat wil zeggen dat ik dezelfde eisen stel aan gereedschap zoals ze in een professionele werkplaats doen. Ik ken...
  4. dimitri z650

    laatste probleempjes z650

    Beste brikkers, Na een jaartje bouwen is eindelijk mijn z650 caféracer klaar. Afgelopen week heeft ie op de dyno gestaan en is alles netjes afgesteld. De motor heeft de volgende eigenschappen: -Blokje helemaal gereviseerd. Alles wat meetbaar is aan het blokje zit perfect, dus compressie...
  5. dimitri z650

    z650, de cafébehandeling

    hallohallo, Dit is één van de vele caféracertopics, met dat verschil dat ik eerst een jaartje heb gewerkt vooraleer ik begon met een topic, dus deze eerste keer is het eens niet nieuwsgierig afwachten om die eerste foto's te zien. :) Misschien eerst effe kort voorstellen. Ik ben dus...
  6. dimitri z650

    z650 carburatieprobleempje

    Beste brikkers, Mijn naam is Dimitri, ben 27, belg en ik hou MF al een hele tijd in de gaten.. de passie voor oude motoren is er altijd geweest, maar bezorgde ouders en andere projecten zorgden ervoor dat de passie slechts deze zomer realiteit werd. Ik kocht een Z650 als eerste 'zware'...
  7. dimitri z650

    Kawa z650 slotenset

    Heeft er iemand van jullie toevallig nog een z650 staan waarvan hij de sloten verkoopt? ik zoek contactslot, tankdopslotje (zo'n scharnierende) en zadelslotje. Moest je het nog hebben zou het stuurslotje nog een leuke extra zijn, maar dat is niet belangrijk. Misschien passen die van de z750 of...
Terug
Bovenaan Onderaan