Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SVsimon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SVsimon

    Nieuwe foto in OP en mods aangevuld

    Graag deze foto in de OP. Spec: LeoVince pijp (E-keur), duoseat cover (origineel Suzuki), onderkuip(origineel Suzuki), andere kentekenplaathouder, andere knippers achter (Rizoma)
  2. SVsimon

    LeoVince SBK Evo 2 - DB killer

    Ik ben op zoek naar een DB-killer voor mijn LeoVince SBK EVO 2 demper. Ik kan er natuurlijk een nieuwe bij de dealer bestellen maar ik informeer eerst maar even bij mede MF-ers. Dus wie heeft er één liggen maar gebruikt hem niet?
  3. SVsimon

    BOS DB-maker en LeoVince SBK

    Zou het mogelijk zijn de DB-maker van Bos in een LeoVince SBK uitlaat te monteren? Als de afmeting klopt(40mm of 48mm doorsnee), moet het volgens mij mogelijk zijn
  4. SVsimon

    Fototjes proberen te plaatsen

    Eén foto plaatsen is me al gelukt. Nu even proberen hoe ik meerdere foto's in één bericht plaats. Ik heb de foto's eerst in Mijn Bestanden gezet aangezien ik niet zelf een webpagina of iets degelijks heb.
  5. SVsimon

    SVsimon

    Hallo, Mijn naam is Simon Meijer, ben 27 jaar en woon in Hantum, Friesland (net boven Dokkum). Na twee jaar Suzuki RF 600 te hebben gereden heb ik mijn droommotorje kunnen kopen: een Suzuki SV 650S. Als de sodemieter een LeoVince demper gemonteerd en brullen maar!!!! Ik ben al lange tijd...
Terug
Bovenaan Onderaan