Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KwaSuz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. KwaSuz

    Jahrestreffen MV Agusta Duitsland 2024

    Jup , ik heb al een hotelletje geboekt *O* De vrouw denkt dat we gaan wandelen in de Harz. Ik zeg:”nog een beetje cultuur snuiven, een museumpje bezoeken..” (classic superbike museum) O-) En ik zie opeens dat in het weekend van 23-25 augustus de hele omgeving rood kleurt, dus de datum stond...
  2. KwaSuz

    Classic superbikes museum

    Ik dacht dat er een museum topic was , maar die kan ik 123 niet vinden. Dus bij deze: Museum Is er al iemand van hier geweest?
  3. KwaSuz

    Classic motor&bromfietsbeurs Leek

    Nou, eigenlijk meer een verslag van hoe het was en alvast op de agenda voor volgend jaar. Leuke beurs, gezellig, kleinschalig ,niet al te druk. Al heb ik alleen een bakkie koffie op, die was prima. Ook de prijs. Er stond van alles eigenlijk wel wat; Behalve het bakkie koffie niks...
  4. KwaSuz

    GPX750R, maar dan elektrisch...

    Mijn Kawa-hart breekt bij het horen van het gezoem ipv het onregelmatige hoogtoerige gerochel van de 750cc . Maar ik kwam het filmpje tegen op het www. https://bikepost.ru/blog/electric/31469/Elektrotsikl-kWsaki-na-baze-Kawasaki-GPX750R.html Het model vind ik dan wel weer oke :+
  5. KwaSuz

    zzr1100 voorspatbord

    Ben op zoek naar een zzr1100 D voorspatbord, heeft iemand misschien nog wat liggen?
  6. KwaSuz

    Waarom worden oudere topic's in techniek gesloten?

    Ik zie zo regelmatig dat oudere topic's in techniek worden gesloten. Meestal nadat het topic "gevonden" wordt door een nieuw forum-lid. Waarom? Ik dacht dat techniek topic's niet gesloten werden omdat er altijd wel iemand een zelfde probleem ondervindt. Topic's met dezelfde problemen worden...
  7. KwaSuz

    MFriese 11 stedentocht op de motor

    Ik heb het flauwe vermoeden dat de Friese 11 steden tocht dit jaar door ons pitttoreske dorpje gaat :+ . Daar waar men normaal rechtdoor gaat kiezen zo’n beetje ALLE motoren om rechtsaf te gaan, dat kan geen toeval zijn. Nou welkom in us doarp, je bent er doorheen voor je er erg in hebt _O-...
  8. KwaSuz

    Het kleine gpz600r project.

    Neeeee, niet nog één :o Was zelfs mijn eigen reactie, de vrouw kijkt inmiddels nergens meer van op. Projecten zat en eigenlijk geen tijd ivm het tijdrovende project “huis”. En toch zei ik “Ja, is goed “. Aanschouw project gpz600r… Een volledig originele motor met 46.000km ervaring, en 10...
  9. KwaSuz

    Luchtpompje tbv voorvork gezocht

    Iemand ervaring met kleine handpomp om je voorvork op druk te brengen? En dan het liefst met een goede drukmeter. Ik heb verschillende oude motoren met lucht ondersteuning en loop te tobben met een fietspomp met verloopje en losse drukmeter. ATB’s en mountain bikes hebben ook geregeld...
  10. KwaSuz

    Achterwiel gpz500s met schijfrem

    Ik zoek voor een project een achterwiel van een gpz500s, het latere model met schijfrem. 17", 3,5" breed, liefst compleet met tandwieldrager en tussenbus. Er stond er één te koop op dit forum maar ik was te laat met reageren. Wie heeft er toevallig één liggen? Kan eventueel ruilen voor zzr600d...
  11. KwaSuz

    Suzuki GR650 luchtfilter-frame

    Ik zoek een frame/geraamte van een luchtfilter van een Suzuki GR650. Er zijn er een aantal die zo’n ding hebben omgebouwd en er losse filter pods op hebben gemonteerd. Dus misschien ligt er nog een oude luchtfilterbox met zo’n vergaan luchtfilter erin, ergens in de garage/zolder oid. Het gaat...
  12. KwaSuz

    Test plaatje

  13. KwaSuz

    Diverse schaalmodellen te koop.

    Wegens inkrimping/ruimte gebrek verkoop ik een deel van de schaalmodellen collectie. Ze zijn allen van het merk Maisto en ca. 10cm lang (volgens mij 1:18). De opbrengst gaat naar stichting vergeten kind Met de Tour de Extravaganza geld inzamelen voor Het Vergeten Kind De lijst: BMW R1200c...
  14. KwaSuz

    Streetfighter magazin

    Alleen af te halen, ongeveer 5-6 jaargangen van het Engelse streetfighter magazin. 96-2000, misschien niet 100% compleet wel 100% retegave verbouwde fietsen uit de jaren 80-90. Staan ook mooie vrouwen in :P ( en lelijke mannen B|) Prijs hiervoor? Het wordt mooi weer dus lekker zomerblond...
  15. KwaSuz

    Vervelende pop-up Google ads

    Sinds gister krijg ik tijdens bezoek op MF een vervelende irritante pop-up van Google, blabla prijs gewonnen blabla. Deze kan ik niet zomaar wegklikken zonder dat ik ook MF weer verlaten heb. Moet ik het in m’n eigen aai-föhn zoeken of kan dit geblocked worden oid?
  16. KwaSuz

    Gratis tijdschrift Motor uit jaren ‘80

    Stapel tijdschriften van het blad Motor. +\- 30cm hoog Grotendeels uit de jaren ‘80, Dus wil je zien wat je huidige brik toen koste of wie er toen aan kop lag bij de diverse TT wedstrijden of motorcross.?, al je toenmalige helden staan erin. Ik heb de stapel gekregen van een mede mf-er en de...
  17. KwaSuz

    Central Classic beurs houten

    Één van de leukere beursen van NL. Central Classics
  18. KwaSuz

    cafe racer zitje & dempers

    Schuuropruiming: 1x Cafe racer zitje. prijs idee €25 2x korte megaton dempers waarvan 1 heel netjes en de ander wat minder. Die was opgerold in een oude handdoek om beschadiging te voorkomen maar de handdoek was vochtig geworden.prijs idee €35 voor de mooie, €15 voor de minder mooie. 2x demper...
  19. KwaSuz

    Nationaal Veteranen Treffen In Woerden

    Deze week weer, zaterdag 21 sept 2019. En het wordt mooi weer *O* (tot nu toe) Nationaal Veteraan Treffen
  20. KwaSuz

    zzr600 D achterwiel

    Heeft iemand nog een achterwiel van een zzr600 D die vreselijk in de weg ligt? O-) Compleet met tandwiel drager, rubber Als ik mag kiezen in de kleur grijs *D
  21. KwaSuz

    2x pijptang

    Iemand hier interesse in een pijptang? Ik heb er 2, een 3" Gedore of een 2" Sandvik Belzer. De één om je carburateur te fine-tunen en de ander om een menings verschil op te lossen. Doe een redelijk bod en kom ze halen, wil ze ook versturen maar op kosten van de koper. Het is geen...
  22. KwaSuz

    Diverse elektra voor bijv. schuur

    Nog over na het bouwen van mijn schuurtje; achteraf heb ik gekozen voor inbouw. 2x led-TL 150cm lang incl. armatuur 7x wcd enkel-opbouw-waterdicht 7x lasdoos waterdicht 1x doos klemzadels 1x doos som zadels Liefst alles in één keer, ophalen ivm lange/breekbare TL's Doe een redelijk...
  23. KwaSuz

    vandaag ital dag beusichem

    Ik kreeg deze tip gister, ondanks dat ik geen italiaan heb lijkt het me leuk. Vroeger in soesterberg, nu in beusichem. http://www.ducaticlub.nl/italdag-2015
  24. KwaSuz

    koplamp fazer 600 '02-'03

    Op zoek naar een koplamp van een Yamaha fazer 600 2002-2003. Heeft iemand wat of heb je een tip hoor ik het graag. Mp, ebay etc worden al in de gaten gehouden.
  25. KwaSuz

    Ervaringen met sodablast ?

    Heeft iemand ervaring met de sodablast of vergelijkbaar product? JWL Soda 5 Liter Aangezien ik regelmatig aan het rommelen ben met die ouwe vieze brommers lijkt dit mij wel wat. Schoonmaken van aludelen of verf eraf stralen voor het spuiten. -geen grit of glasparel restanten in de...
Terug
Bovenaan Onderaan