Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. mustang302cui

    Batavierenrace 2013

    de kenners weten het natuurlijk al, de batavierenrace, afgekort BATA. een top evenement voor en door studenten, een estafetteloop van Nijmegen naar Enschede, waar het wordt afgesloten met een mega feest (+12.500 mensen) **** te fanatiek lopen posten***** mag op slot -O-
  2. mustang302cui

    5 landenrit (belgie e.o.) 15 augustus 2009

    Na het geweldige succes van vorig jaar(op het verdwalen en kwijtraken van kentekenplaat na ) wil ik eens kijken of hier ook intresse is voor de 5 landentocht. Op zaterdag 15 augustus organiseert de Belgische motorclub MC Mascotte de 5 Landentocht. Dit is een rit door, je raad het al, vijf...
  3. mustang302cui

    fzr 600r getik....kmteller-opnemer

    Ik vernam deze week een vreemde tik, de frequentie neemt ook toe naarmate de snelheid toeneemt. Ik zat te denken dat dit wel eens te maken kon hebben met de km teller opnemer. Deze is vorig jaar namelijk al 2x gebroken. Mijn vraag is hoe je kan beoordelen of er iets niet in de haak is...
  4. mustang302cui

    aanhanger voor vervoer van 1 motor

    Hierbij zet ik mijn motoraanhanger te koop. Ik ben er mee bezig geweest, maar wegens gebrek aan technische kennis en tijd, geen tijd gehad om het af te maken. Dus voor de handige harry (of wat je naam ook is)onder ons. Een aanhanger voor het vervoeren van je fiets/motor/brommer/of wat...
  5. mustang302cui

    grootlichtschakelaar [fzr 600r '94]

    Ik wil de flash schakelaar (voor grootlicht) van mij motor gebruiken voor de safety lights, want ik vind het erg irritant als die aan de remlichten zitten, waardoor ik onbedoeld nog wel eens rond reed met knipperende lichtjes |( heeft iemand een idee hoe deze schakelaar werkt? ik dacht dat...
  6. mustang302cui

    37e batavierenrace 25 april 2009

    Batavierenrace 25 april 2009 Nijmengen-Enschede Na het grote succes van de vorige jaren, hopen we weer op een grote delegatie motorrijders voor de fantastische batavierenrace in 2009. Ik ga mij zeker weten weer inschrijven. Wat is de batavierenrace? De batavierenrace is de grootste...
  7. mustang302cui

    led knipperlichten

    Wegens de diefstal van mijn kentekenplaathouder en knippers, ben ik op zoek naar 2 led knippers, het liefste met een kleine uitloop zodat je ook van de zeikant kunt zien dat die knippert aub een mail = in profiel
  8. mustang302cui

    kentekenplaathouder

    Wegens de sloop/diefstal van mijn eigen houder + kentekenplaat, ben ik op zoek naar een stevige kentekenplaathouder waar de knipperlichten aan gemonteerd kunnen worden heb je wat liggen dat je kwijt wil, doe dan aub een mail = in profiel
  9. mustang302cui

    Fzr 600 zijkuip

    zoals de titel aangeeft, een linker zijkuip voor een Yamaha Fzr 600 uit de bouwjaren 91-93 mogelijk passen de kuipdelen van een ouder model ook nog wel. Graag contact opmenen via de mail = in profiel
  10. mustang302cui

    5 landenrit 15 augustus 2008

    Op 15 augustus start in Belgie de 5 landenrit de rit gaat door de landen Belgie, Nederland, Duitsland en Frankrijk, Totaal zal de rit ongeveer 555 km lang zijn en je bent er wel een hele dag mee zoet op de site staat meer info over de rit http://www.mcmascotte.be/ Ik ga er de 14e...
  11. mustang302cui

    Sportuitlaat Fzr600R/Yzf 600r thundercat

    Ik zoek een nette demper voor een Fzr 600r van 94-95 een model thundercat 600 moet ook passen. Heb je iets liggen, laat het dan weten. gr Bob bobschutte@ hotm...
  12. mustang302cui

    [FZR 600R '94] verlichtingsvraagje

    de led-knipperlichten werkten eerst goed, maar het dashboardlampje niet. ik ben gaan zoeken en zoeken, waarna bleek dat er geen lampje inzat :( ik een nieuw lampje erin gedaan, nog niks |( het bleek dat de lamp geen massa kreeg. Dus de massa van een ander draadje (grootlicht lampje) erbij...
  13. mustang302cui

    leuke/luide demper voor Fzr600r / Yzf

    Sinds kort hen ik de 600r erbij, echter er zit een standaard dempertje op. Leuk voor in duitsland, toch wil ik wat mooier geluid erin hebben O-) . Iemand hier met een leuke demper in de aanbieding? mail is in profiel :Y
  14. mustang302cui

    trilling bij remmen

    Zoals de titel doet vermoeden is er bij rustig remmen een trilling merkbaar, erg irritant. er zitten wave :? schijven op en bluespots en stalen remleidingen. ligt dit aan de schijf dat die niet helemaal vlak is of kan er een andere reden voor zijn? ik heb het oude remsysteem...
  15. mustang302cui

    FZR 600R/Yzf Linkerkuipdeel

    Ik ben op zoek naar een linker kuipdeel voor een FZR 600r uit 94, model is als de yzf750 dus met dubbele koplampen. kuipdeel moet nog worden overgespoten dus kleur maakt niet uit. mail= in profiel
  16. mustang302cui

    Linkpijpje maken...waarvan?

    Op mijn laser uitlaat zit nu een linkpijp waar wat deukjes inzitten, geen ramp eigenlijk maar dat ziet er niet geweldig uit. :N Ik wil daarom een ander linkpijpje zelf gaan maken. Ik moet behalve van een grote diameter (52) naar een kleinere ik gok 48. Aan jullie de volgende vragen...
  17. mustang302cui

    Olie verversen......ook filters??

    Mijn Yamaha Fzr 600 uit 91 is weer eens toe aan het verversen van de olie. Is het raadzaam om meteen de oliefilter mee te nemen/vervangen? de luchtfilter staat ook nog op het programma. de oliefilter is 6000 mijl/10.000 km vervangen, tijd voor een nieuwe of gaan die langer mee?
  18. mustang302cui

    Suzuki GS 500 E '91

    Omdat ik nu twee motoren heb en ik toch liever op mijn fzr rijd, doe ik mijn Suzuki weg. Dit is een leuke fiets om nog vele km’s mee rond te toeren. Motor heeft wel hier een daar een gebruiksspoortje zitten, maar dat hou je niet tegen. Deze motor start en loopt altijd! Suzuki GS 500 E...
  19. mustang302cui

    [gs500] onderdelen

    Ik ben bezig met mijn gs500 e uit 91 en heb nog wat onderdelen nodig die ik hopelijk hier kan bemachtigen. Ik ben nog op zoek naar: - Remschijf voor - remschijf achter - remblokken voor 1 knipperlichtje...niet noodzakelijk, Ik zoek ook nog de kleur van het frame om over te spuiten...
  20. mustang302cui

    Susuki GS500 E '91

    Hierbij mijn susuki GS500 E uit 1991, 2-cyl. Ik rijd er niet vaak op omdat ik ook nog een fzr heb (die leuker rijd) en heb deze bij toeval kunnen kopen. De motor heeft voor goede banden en achter bijna nieuw, motor loopt erg goed, remvloeistof is net vervangen, 4.300km op teller het...
  21. mustang302cui

    Motorcycle event zwolle

    Van 26 t/m 28 januari is er weer het Motorcycle event in de ijselhallen in zwolle Ik ben zelf nog nooit op deze beurs geweest omdat ik nog maar pas met motoren bezig ben. omdat ik er ongeveer 15 min rijden vanaf woon ga ik er wel een dagje een kijkje nemen. er komt volgens mij ook iemand...
  22. mustang302cui

    150/60 18 een bandje dus..

    Omdat die van mij met dit weer toch niet zo lekker rijd en gewoon niet erg veilig is, heb ik een nieuw achterbandje nodig, zelf denk ik aan een bridgetone bt014, waar de dealer ongeveer 230 eur voor wil hebben :N ..... of wie weet er een mooi adresje......
  23. mustang302cui

    spiegels yamaha fzr 600 1993

    ik wil graag betere spiegels, die ik nu heb deze nu kijk ik half in mijn armen ipv naar achteren, heeft iemand spiegels liggen die hier ook op zouden passen??
  24. mustang302cui

    nieuwe fzr rijder

    Hallo allemaal, Ik heb op 11 juli mijn motortijbewijs gehaald en recent mijn eerste motor aangeschaft, een mooie zwarte yamaha fzr 600 uit 93. Ik ben een student aan de hogeschool Windesheim in Zwolle en woon tussen Wijhe en Zwolle. Ik verheug mij op vele mooie km's. ben ook al lid van de...
Terug
Bovenaan Onderaan