Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Firedré
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Firedré

    Revit CR textiel retro jack

    1x gedragen, te sportief voor m'n Vespa Maat XL Valt meer als een L Strak model. 75,-
  2. Firedré

    Het Vespa topic

    Modellen: LX125 ie S125 ie GTS125/300/super/sport ie PX125/150 946 Vespa Piaggio: Officiële Site - Vespa.com
  3. Firedré

    Valtermoto Remschakelset Fireblade SC28

    Past wss. ook op andere modellen Heb evt. ook nog een originele demper.
  4. Firedré

    Harley-Davidson is slecht

    :+
  5. Firedré

    Vraagje

    7 van de 10 keer als ik naar MF ga ben ik uitgelogd? terwijl ik nooit uitlog. Geen groot probleem :) maar wel een beetje irri. Waar kan dat aanliggen :?
  6. Firedré

    Motor-mover (of zoiets)

    Zoek me rot op google, ben het op MF ook al eens tegengekomen, maar kan het niet vinden -O- Krijg volgende maand de sleutel van ons nieuwe huis, met een kleinere binnenplaats, en nog kleinere schuur... (handig he :o ) Nu bestaat er zo'n 'ding' waar je het achterwiel op vastzet, (staat dan...
  7. Firedré

    Gratis buienradar met beelden van KNMI

    Tja het is eig. wel een beetje spam, maar het is wel erg handig! quote: AMSTERDAM - Vanaf donderdag is een nieuwe weersite met beelden van het KNMI in de lucht gegaan. BuienRadar.nl biedt gratis buienradar beelden zonder vertraging. De site is een unicum in Nederland, want tot nu toe waren...
  8. Firedré

    Idee

    Ik begrijp inm. dat er problemen zijn, en dan vooral door 'off-topic' Is het een idee om het off-topic gedeelte alleen voor donateurs toegankelijk te maken ? Ik bedoel, vind het zelf prima zo, maar zag wat opmerkingen van de crew om het off-topic gedeelte helemaal weg te halen. Dan lijkt me...
  9. Firedré

    ?

    Alle chattopics worden gesloten... en deze blijft open B| http://www.motor-forum.nl/forum/topic/104040?highlight=lenuzzz Omdat het een lekker wijf lijkt :W Mod's zijn net mensen :o En dan gooi je deze op slot |( Ik sta achter de NPS! Aktie! Lijkt mij wel kwaliteit... Hier...
  10. Firedré

    MSN

    Naar aanleiding van dit topic: Zet hier je msn neer Waarom nog geen MSN in het profiel? ICQ heb ik gebruikt, maar vertraagt de verbining. Ik denk dat veel meer mensen MSN gebruiken. ik nu dus ook
  11. Firedré

    Rits maken op motorjas

    Ik kan op 30-8 mee met Honda nederland voor een circuitdag op Zolder. Nu heeft m'n (Revit) broek een rits, maar m'n (Lookwell) jas er geen. Dit is dus wel verplicht. Hebben jullie ervaring met bedrijven die een rits in m'n jas kunnen maken? En aan wat voor bedrag moet ik dan denken? Liefst...
  12. Firedré

    Wanneer is verkoop commercieel?

    jullie sluiten Jehtro's topic over sportdempers maar Wazzup's topic over Leovince dempers blijft open. Commercieel oke, maar als een forumlid voor een leuke prijs aan een (ook) leuke demper kan komen, vraag ik me af wie er waar mee gediend is, Het mes snijd aan 2 kanten! Zij zullen er hun...
  13. Firedré

    Wat een waanzinnig geluid komt er uit..

    Een yoshimura RS-3! Komt van een GSXR 750 en past met een kleine aanpassing precies. En die afwerking is werkelijk perfekt. :9 piccie:
  14. Firedré

    compleet two brothers systeem

    Iemand ervaring hiermee, geluid, vermogen, afwerking? het lijkt rvs? (voor een echte blade) 8-)
  15. Firedré

    LSL stuurdemper

    Heb hier via de zoekfunctie al het een en ander over gelezen, De goedkoopste die ik kan vinden is bij Louis DE. E219,- + 6,95,- verzendkosten. Is dit compleet? Lees vaak over een (dure) bevestigingset. Plaatje, titaniumlook:
  16. Firedré

    Schaalmodel Ducati 916-998

    Deze is van Tamiya, die ziet er mooi uit, schaal 1/12. Kennen jullie andere (lees: grotere) die er ook zo goed, of beter uitzien?
  17. Firedré

    Rijden in de sneeuw?

    Bestaat dit? (van internet afgehaald)
  18. Firedré

    wie wil er mee naar de ring op 6-oktober

    ik ga uit van goed weer, ben er nog nooit geweest, maar door alles wat ik er over heb gelezen moet ik er heen! ik zoek igg. een voorrijder met ervaring. maar ook newbees die dit ook willen ervaren! komt de datum niet uit? wanneer wel? (ben intussen aan het oefenen op de pc met gp-legends) maar...
  19. Firedré

    tips om je supersport lekker open te gooien

    op een circuit vind ik vrij prijzig, naar duitsland is net effe te ver. kortom waar kun je in nederland nog lekker het gas helemaal opendraaien?
  20. Firedré

    Post hier je favoriete dagtocht

    Dagje vrij? waar rij jij het liefste heen? Graag met route beschrijving, en de reden waarom?
  21. Firedré

    irritant

    waarom kun je zinnen zo ver door plaatsen naar achter? bij diegene die daar gebruik van maken loop je iedere keer te kl**ten met je muis. dit kan toch makkelijk opgelost worden? biedt die mogelijkheid niet meer...
  22. Firedré

    hier klopt iets niet

    een week geleden kon ik niet meer inloggen, nu heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd(2 keer) en mijn nickname is nu Fire inplaats van Fire'dre? heb toen gemaild naar duudruud, maar die mail kreeg ik terug?
  23. Firedré

    zou het wat zijn?

    ik heb een beetje moeite met de hele veeringinstellingmaterie, (alleen het woord al...) op dit forum zit veel know-how. is er niet een dag te organiseren, door mensen met ervaring; circuit, motorbranche, ervaring. etc. die een leek, duidelijk kunnen maken, hoe je je eigen motor het beste...
  24. Firedré

    m'n nieuwe fiets!

    ;) als jullie hem zat zijn, gooi er maar een slotje op Bijlage: TOERPOP_H03_big.jpg
  25. Firedré

    mischien handig..

    om het onderwerp over de trage server eens meer onder de aandacht te brengen. ik had hier bv. nog niet gekeken. ik denk dat er veel meer zijn die dit niet weten?
Terug
Bovenaan Onderaan