Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: $teef
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. $teef

    hulp bij fotoshoppen gezocht !

    wie kan mij even uit de brand helpen: Ik ben nu zo ongeveer wel uit ge-carbonned, dus kijk alweer naar nieuwe mods... nu het volgende;de ophanging van de dempers en de duovoetsteunen is nogal aluminium aanwezig. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dit zou staan als het zwart is, net als het...
  2. $teef

    ervaring met ontstekingsvervroeger voor ducati ?

    Ik zie het "electronica blokje" in de Ducatiperformance catalogus staan, maar heeft iemand daar ervaring mee? hoeveel pk scheelt het, is het de moeite etc.. het zou in combinatie zijn met mijn M900 S (900 SS blok), heb al termi's en K&N... alvast dank voor de info
  3. $teef

    het puntje op de i van mijn ducati !!!

    eindelijk is ie dan helemaal klaar; korte achterkant, kleine kellerman led knipperlichtjes voor en achter, andere spiegels, olietemperatuurmeter en led toerentellertje. Het zijn maar kleine dingetjes maar wel net de mods die het leuk maken en ben toch benieuwd hoe jullie het vinden...... Heb...
  4. $teef

    wat een dilemma: wel of geen termignoni sticker

    ik zit echt met een giga dilemma: ik heb net de shark dempers (die overigens op de foto nog erop zitten) vervangen door termi's (nu nog zonder termi stickers), maar twijfel nog over het plaatsen van die termi stickers.... horen ze er nu wel of niet op, graag jullie mening ...... helemaal naked...
  5. $teef

    nieuwe spiegels op mijn duc ? welke

    in mijn mickey mouse spiegels heb ik mezelf nu wel gezien...... heeft iemand tips ervaringen met ander spiegels ?? spiegels van ducati performance zijn wel heel mooi, maar ik weet niet of ik daar nu meer door zie..... heb laatst ook spiegels op het uiteinde van je stuur gezien, is dit wat ...
  6. $teef

    korte achterkant ducati m 900

    Heb een vraagje (voor Ducatisti): ik wil een korte achterkant op mijn duc (laten) zetten, maar heb nu twee mogelijkheden: 1. eigenbouwplaatje (mmwha) of 2. een ritje naar antwerpen, waar de ducatistore het een en ander heeft liggen (mmwha?), maar waar ze geen voorbeelden van hebben. Waar het...
  7. $teef

    korte achterkant ducati m 900

    Hallo allemaal, ben een nieuwe gebruiker, dus als het niet helemaal goed gaat excuses. Leuk om na vaak MF gelezen te hebben zelf iets te posten !! Heb (zeker met zo\'n dag als vandaag) enorm veel zin in :] Heb een vraagje voor de ducatisti maar besef nu dat ik hem bij techniek moet...
Terug
Bovenaan Onderaan