Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tukkertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tukkertje

    Onderdelen SP1 - SP2

    Wordt tijd dat de schuur een beetje opgeruimd wordt vandaar een groot aantal onderdelen in de verkoop. Hieronder de onderdelen Topkuip met koplampen lichte beschadiging putjes in de lak zie foto verder mooi geen steenslag. VERKOCHT Kontje sticker licht beschadigd zie foto verder mooi...
  2. Tukkertje

    Donkere kuipruit VFR800 fi 1998 - 2001

    Kwam nog een donker kuipruitje tegen in de schuur. VFR800fi 1998-2001 Mag weg voor 25 euro
  3. Tukkertje

    Brembo remblokken nieuw 2x07BB05SA en 1x07BB2035

    Complete set brembo blokjes te koop voor en achter. De aprilia is niet meer en op de Honda passen ze niet en vandaar in de verkoop. Nieuwe set blokken voor en achter. Doe een redelijk bod (ik zou zeggen 25% onder nieuwprijs) en je mag ze ophalen. Versturen is ook mogelijk...
  4. Tukkertje

    RSV 1000 2004 starterkrans en diversen

    Omdat de Aprilia niet meer is, in de verkoop: Duocover, Startrelais, koplampen en starterkrans compleet. Koplampen zijn voorzien van smeltplekken in het "glas" verder 100% goed en niets afgebroken of zo. vraagprijs 50 euro voor de set. Starterkrans compleet 100% goed...
  5. Tukkertje

    Kuidelen en uitlaat VFR400 NC30

    Geachte lezer, Voor mijn NC30 project ben ik op zoek naar kuipdelen en een originele uitlaat. Bij voorkeur originele kuipdelen krassen maken niet zo veel uit mooiste is natuurlijk dat ze 1 op 1 overgezet kunnen worden maar spuiten kan ik zelf dus dat hoeft de hele wereld dan niet te kosten...
Terug
Bovenaan Onderaan