Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Molenaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Molenaar

    Shit, weer een paar mooie bochies verpest

    Hebben jullie dat ook regelmatig ? Je weet het over een paar honderd meter komen er een paar hele mooie bochies. Wil je ze net lekker insturen, rijden er weer van die zondagse koekblikkers of van die andere koekebakkers :( Echt balen man. Zulke bochies vind je in Nederland haast niet :N
  2. Molenaar

    KTM E-crosser 2010

    Hoogstwaarschijnlijk komt KTM in 2010 met een electrische crosser op de markt. Persoonlijk denk ik dat veel merken de komende jaren gaan volgen. Over 5 jaar, 1 op de 10 motoren electrisch :] ? Wat denken jullie ?
  3. Molenaar

    Yamaha WR250X Turbo

    Zelf ben ik ook in het bezit van een zwarte Yamaha WR250X; momenteel nog geheel standaard. Wanna haves : Power Commander III (momenteel nog geen mappings beschikbaar) en FMF Q4 slip-on einddemper. Zijn er hier nog meer MF-ers met zo'n fiets ? Binnenkort komt er waarschijnlijk een Turbo-kit...
  4. Molenaar

    Yamaha Tricker XG250

    Via deze weg wil ik kijken of er iemand geïntreseerd is in het kopen van mijn Yamaha Tricker XG250. Bike is echt in nieuwstaat (geen beschadigingen oid.) Voorzien nieuwe achterband en kleine beurt. In de mooi kleur oranje / zwart; kilometerstand 3.400 km Vraagprijs Euro 3.450,00 Echt...
  5. Molenaar

    Gezocht 15 tands voortandwiel BMW G650X

    Ik ben op zoek naar een 15 tands voortandwiel ipv 16 tands voor mijn Xcountry Op de BMW Xchallenge zit dit 15 tands tandwiel. De BMW dealer kan deze niet leveren. Wie weet waar je dit tandwiel zou kunnen bestellen ? PS de tandwielen van de F650 serie schijnen niet te passen. :N
Terug
Bovenaan Onderaan