Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Cyclonus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Cyclonus

    Maassluis Topic Deeltje 20!

    ------------------------------------------------------------------------------------------------ 30 maart was een geslaagde herdenking van Peter Jan! Hierbij een impressie van de herdenking met dank aan Leejon & Rwuijster! --- > < --- --- > < --- Uiteraard wilde ik ook iedereen...
  2. Cyclonus

    FZR 600 1991

    Motor verkeerd in goede staat en heeft nu zo'n 39.000 Mile op de teller staan, zit een Yoshimura uitlaat onder maar voor de rest origineel: Motor heeft zo'n 1000 mile geleden een beurt gehad en een nieuwe achterband, bij de beurt zijn de kleppen nagekeken en verder de standaard zaken als...
  3. Cyclonus

    Ook agenten worden bestolen helaas

    Motor is niet van mij maar van een politie agent die ik ken, hieronder zijn verhaal: In de nacht van 3 op 4 februari tussen 00:00 en 02:30 uur is mijn motorfiets, een Yahama r1 (zie bijlage), gestolen uit mijn kelder. Ik ben zelf woonachtig in Alphen aan den Rijn. De motorfiets stond vast met...
  4. Cyclonus

    Even voorstellen

    Zal me meteen maar even voorstellen, nickname: Cyclonus (komt voort uit het gamen wat ik graag doe) Echte naam: Martijn Woonplaats: Heerhugowaard 27 jaar jong en werkzaam in Amsterdam Zuid Oost als ICT'er! Motor van dienst:
Terug
Bovenaan Onderaan