Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Flo Amsterdam

    Iphone en stroom op motor

    Aloha, Een vraag die wellicht al eens in gesteld... Ik ben van de Iphone, en heb een Kawa Z750, ik zou graag mn Iphone willen gebruiken terwijl deze oplaad via de accu van motor... Iemand een idee, hoe ik dit kan realiseren :) Thx alvast. 👊🏼
  2. Flo Amsterdam

    Geef mij maar Amsterdam - MFA #38

    GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM - MFA #38 "Let's keep it simple" Iedereen is welkom! Ben je in de buurt en wil je samen sturen, gooi t in de groep. Foto's delen - Topic gesprek - Off topic gesprek, alles kan en mag in MFA! MEMBERS: (laat even weten of je r "nog steeds/weer" bij bent, de oude garde...
  3. Flo Amsterdam

    Led knippers

    Hi guys! kben bezig met led knipper monteren… Maar krijg ze niet aan de praat. de motor heeft 2 kabels naar de knippers, maar de nieuwe led knippers heeft 3 draden… weet iemand hoe il deze moet aansluiten zodat ze werken 😅 thx alvast 🙏🏻
  4. Flo Amsterdam

    aanpassen titanium systeem

    hallo vraagje, ik wil graag de ringen van mn demper laten vervangen. tevens zou ik het tussen stuk van demper naar systeem laten aanpassen. het betreft hier een titanium systeem. weet iemand een goed adresje in of rond amsterdam thx.
  5. Flo Amsterdam

    Brandstofpomp etc Honda CBR600fx 1999

    hallo ik stond laats stil langs de weg met n motor die niet meer wilde starten. anwb ter plaatse wist mij te vertellen dat er iets mis is met mn brandstofpomp. oplossing for the time being... brandstofpomp loskoppelen, brandstof leidingen doorlussen en straten maar, idd het werkt. hij...
  6. Flo Amsterdam

    nick name

    beste MF board sinds ruim n jaar heet ik op alle media Flo Amsterdam... graag zou ik ook mijn mf profiel aanpassen naar deze naam :) zouden jullie dat kunnen realiseren? huidig: extreme nieuw: Flo Amsterdam THANKS :)
  7. Flo Amsterdam

    Hyperpro shok CBR60F

    Hallo, Ik heb een Honda CBR600F uit 1999 (PC35) Ik wil mn vering laten vervangen, omdat ik merk dat mn shock zn beste tijd voorbij is :( Nu dacht ik, laat ik gelijk het geheel doen en niet alleen achter... Maar... Nu is er een "streetbox" optie via Hyperpro... Bestaande uit...
  8. Flo Amsterdam

    Banden!

    Yeps... Ik snap hem er zijn al velen topics hier over gestart..... Maar voor ik die allemaal heb gelezen ;) Dus hier nog een banden topic lol ik rijd een honda cbr600f uit 1999. rijd inprencipe alleen woon/werk welke meestal file rijden is maar als ik de kans krijg hou ik er van om...
  9. Flo Amsterdam

    titax hendels (honda cbr600f)

    setje zwarte lange titax hendels met rode versteller ziet er zgan uit :) nieuw prijs, 80eu per hendel! doe een goed bod en wellicht zijn ze spoedig van jou ;) komen van een cbr fx, model jaar 1999/2000 past ook zeker op de f4 of ze ook op 'n oudere en/of nieuwere cbr passen weet ik...
  10. Flo Amsterdam

    honda motor jack & ixs handschoenen

    te koop wegens niet in gebruik 1 exclusief textiel honda jack maat m (zomer) in zgan staat :) 50eurotjes 1 paar ixs handschoenen maat xl helemaal nieuw (dus nooit gedragen) ook 50eurotjes interesse; florisschouten@gmail.com
  11. Flo Amsterdam

    slaaphanden verwekkende trilling

    beste ik zit met n probleem, mn handen krijgen n slaap gevoel al na zo'n 15min rijden het is echt een super irritante trilling... weet niet wat het is, en hoe ik er vanaf kom! heeft iemand een idee? alvast bedankt :) het gaat om een honda cbr600f model 1999/2000
  12. Flo Amsterdam

    sidi vertigo

    hallo, ik verkoop mn sidi vertigo! Te koop: 'n pracht paar motorlaarzen de: Sidi Vertigo "Rain" *sportlaars *Tecno VR systeem (verstelbaar op de kuit) *wind- en waterdicht *enkel- en neusslider zijn te vervangen *schokabsorberende hiel cup *rubber zool *maat 42- incl originele...
  13. Flo Amsterdam

    NY Yankees cap

    Te koop: 1x New York Yankees cap! Het betreft een speaciale uitgaven, namelijk een cap ter ere van van Derek Jeter! wegens het behalen van zn 3000K(hits) Het is een maatje 7(55,8cm) Hij is NIEUW!!! Prijs is slechts 55euro.
  14. Flo Amsterdam

    titanium race systeem honda cbr600f

    verkocht
  15. Flo Amsterdam

    full tiet akra systeem honda cbr600f

    uitgestelde advertentie!
  16. Flo Amsterdam

    afgebroken cilindertapeinde

    hallo! omdat nog steeds het probleem van de aansluiting van mn uitlaat niet was opgelost, ten minste nog niet geheel. heb ik bij honda nieuwe cilinder tapeinde besteld met de daar bij behorende moeren en een nieuw setje pakkingen. 6 van de 8 tapeinde krijg ik moeiteloos vervangen, 1 krijg...
  17. Flo Amsterdam

    cilindertapeinden

    hallo allen weet iemand waar ik het volgende kan krijgen: 8x cilindertapeinden incl de moeren voor: mijn honda cbr600fx(4) UIT 1999 is voor: mijn uitlaat systeem te bevestigen aan mijn cilinderkop alvast bedankt ps: weet iemand hoe ik die tapeinden kan verwijderen?
  18. Flo Amsterdam

    valse lucht? uitlaat kering?

    HELP!!! Motor gekocht, yeah was ik blij zeg *O* eindelijk weer on the road... maar helaas ben ik mij steeds meer gaan irriteren aan het zeer irritant geluid dat ongeveer bij mn blok vandaan komt waar mn uitlaat bochten aansluiting vinden bij mn cilinders. het is een soort van...
  19. Flo Amsterdam

    blade in originele staat maar met naked stuur?

    hallo, is het mogelijk een naked stuur te monteren op een fireblade zonder verwijdering of aanpassing van de originele kuipdelen? ik heb laatst toevallig een blade langs zien komen met naked stuur, maar de blade zelf zag er verder nog origineel uit. met dus topkuip zo ver ik kon zien nog...
  20. Flo Amsterdam

    Honda CBR600F4i

    Merk: Honda CBR600F4i Bouwjaar: 2001 Km: 38572 Dealer onderhouden: Pittstop Motorservice te Zaandam Schade vrij Originele Nederlandsche motor Prijs: 5400 euro Gaat weg wegens de volgende redenen: -Medisch (pols instabiliteit) -Geen tijd (woon/werk verkeer verplicht met de auto ivm...
  21. Flo Amsterdam

    Donker kuipruit Honda CBR

    Ik verkoop mijn donker kuiruit van mijn Honda CBR600Fi uit 2001. Dit omdat deze is vervangen door een Hubbel Bubbel ruit *D Dit ruitje pas op de CBR600Fi van 2001 t/m 2004. Zie pics verder in dit topic ;)
  22. Flo Amsterdam

    Honda CBR600Fi 2001

    8-)
  23. Flo Amsterdam

    CBR 600 Fi 2001

    Te koop; Honda CBR 600 Fi 2001 km; 37227 Black smoke hubbel bubbel kuip ruit (incl 2e kuipruit, licht door kijk baar) Bos race uitlaat (incl originele uitlaat) Lichtmetale CBR remvloeistof cover Helder wit, met blauwe gloed stads, dim & groot licht Wit transparante led (kleine)...
  24. Flo Amsterdam

    Teller doet het niet, FI lampje brand ..

    Hoi, Ik heb een Honda CBR600Fi bouwjaar 2001 Mijn FI lampje brand en ook mijn kilometer teller doet het niet meer ! Weet iemand of ik mijn motor kan laten uitlezen zodat ik achter het probleem kom van de teller die het niet doet en waarom het FI lampje brand. Thx, X
Terug
Bovenaan Onderaan