Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: edZ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    garage voor motor mariahoeve denhaag aangeboden

    bij interesse .pm mij,garage is nog plek voor 1 of 2 motors,50 p mnd all in geen sleutelplaats puur parkeren
  2. E

    gestolen uit kelder,art cat 4 slot nodig?

    als je motor scoot uit de kelder is gestolen,moet die dan ook op de art catogerie 4 slot erop hebben gehad? zo ja hoe weet ik of ik zo een slot erop had? heb geen bon van dat slot. wel 2 sleutels.
  3. E

    Motor scooter Honda lead 100cc ,2006

    Update is gestolen 12-3 uit kelderbox gehaald.!! dus wie wat krijgt aangeboden?? dec 2006 bouwjaar,honda lead 100cc l 12000 km 0654911375 chevyed28@hotmail.com
  4. E

    garagebox te mariahoeve denhaag

    Te huur garagebox te mariahoeve met elektra,kan ruimschoots een auto in,amerikaan past er ook in. of een paar motoren. 164 euro per maand inclusief elektra, 06 54911375
  5. E

    Kawa ZXR750 Fighter van 1993

    Kawa ZXR750 Fighter van 1993 In perfecte staat KM-stand: ca. 45.000km Banden: voor goede staat,achter redelijk Modificaties: - R1 raceseat waarop nu wel een bijrijders zitje opzit,dus nu 2 persoons. - Stalen remleidingen - Aluminium rem - Aluminiumkoppelingspotje - BSM carbon...
  6. E

    ZXR 750 93 flotterbak carberateur gezocht

    zie topic, een keikhin carberateur,nmr v813-ahc4 ik zoek 1 flotterbak er zit een minuscule haarscheur in zodat ik iedere keer benzine lek. ok,kan weg ben ondertussen geslaagd!! *O*
  7. E

    koelvloeistof tankje fles waar??

    koelvloeistof tankje,moet die nu hoger of lager liggen dan je radiateur? of kan het beide,nu is die bij mij weggewerkt onder me zadel en ligt hoger dan de radiateur. maar ik wil een fles aan de zijkant. al word het moelijk om dat daar ergens vast te maken,aan de radiateur kan ik niks...
  8. E

    opvoeren 100cc honda lead,hoe?

    Hallo ik heb een honda lead 100cc uit 2006,in de handel is niks te koop zo ver ik weet. wat kan ik doen om um wat sneller te maken,80 85 op de snelweg vind ik net iets te weinig. ideen welkom,dank
  9. E

    hayabusa V8

    http://thekneeslider.com/...02/09/hayabusa-v8-engine/ staan nog meer leuke motoren op die site.
  10. E

    achterkontje 1 zitter ruilen voor een 2 zitter

    Graag zou ik mijn achterkontje willen ruilen met iemand die een 2 zitter heeft met een eventueel mogelijkheid om dat af te dekken. deze zit komt orgineel van een yamaha r1 racer af met een suzuki achterlicht erin gemaakt. het gaat om mijn kawa zxr 750
  11. E

    video allerlei motorstunts cool

    http://www.youtube.com/watch?v=mlHo_VZvIGc
  12. E

    yamaha R1 videotje

    http://video.google.nl/videoplay?docid=-3563784723686953251 zijn ze zo snel? beetje opgefokt zeker.echt cool
  13. E

    doorzichtige wielen!!

    http://videos.streetfire.net/video/be0f44f5-ec24-4c60-a683-986e003197c3.htm tja,mooi of niet mooi??
  14. E

    ZXR 750 streetfighter 93

    http://smg.photobucket.com/albums/v442/chevyed/kawasaki/ zo is tie nu,wil eigenlijk de 1 zitter als 2 zitter maken,wel zonde maar ja,iemand een idee? dit is een R1 race achterkant,zou um van binnen moeten verstevigen en een stuk leer met spons op kunnen plakken,mooiste zou dan toch weer een...
  15. E

    km teller moto detail doet vreemd

    deze teller met kabel op mijn kawa zxr 750 doet zeer vreemd,tot 100 km per uur is die goed daar boven springt tie plots naar de 200 en verder,dus alleen onder de 100 blijft die wel goed.merk dus moto detail waar kan dat aan liggen??
  16. E

    garage box stalling voor moter gedeeld vlaardingen

    me topic is weg,dus nog maar 1 keer. Te vlaardingen nog plaats voor 1 of 2 motoren gedurende hele jaar te huur. maail me maar!
  17. E

    het staat er al,nog 1 of 2 plekken voor een moterf

    het staat er al,nog 1 of 2 plekken voor een moterfiets te vlaardingen te huur. e mail me maar
  18. E

    kawa zrx 750 koelvloeistof in de carbs?

    in navolging van me topic brandstofprobleem en pomp ben ik verder gegaan. de pomp is vernieuwd nu, De pomp werkt dus,heb um eve bij de carbs de slang afgehaald en pomt goed. Maar probleem blijft,is dus totaal iets anders. tank eraf en schoonmaken,komt zelfs koelvloistof uit de tank,in ieder...
  19. E

    kawa zxr 750 uit 93

    ik heb wat geks vandaag, volgende,ik rijd op de snelweg net 5 min weg zeg maar,plots houd die in en denk benzine op,dus op reserve maar helpt niet en slaat uit. op de vluchtstrook starten met choke en hij loopt op een gegeven moment en op reserve laten staan,dacht zal zo wel weer benzine krijgen...
  20. E

    kawa zxr 750 luchtinlaat vraag

    hallo,ik heb een zxr gekocht als streetfighter,wat niet af is dat ik die luchtinlaat op het freem zie,wat kan je als afwerking gebruiken,tips of fototje is welkom. Afsluiten kan niet toch?? en dan nog eventueel andere bevestigings beugeltjes voor de radiateur,die moet je zelf maken denk ik of...
  21. E

    kawa km teller toerenteller,temp meter

    ik zoek eventueel als ik de moter koop een setje voor op een naked bike tellers wat dus leuk staat. niet de orginele dus,er zit nu niks op. Waar kan je dit kopen en wat kost het ongeveer? of gebruikt of nieuw? dank u voor info. op een kawa gpz 88
  22. E

    kawa gpz-r 750 koppakking lek??

    Hallo ik kan een kawa gpz -r 750 kopen uit 88,ik ging een stukje proefrijden en voordat ik wegging koelvloeistof gecontroleerd en was ok. Toen ik terugkwam op de standaard en liet de moter nog lopen,toen kwam er koelvloeistof uit de overloop slangetje bij achterwiel. even uitgezet en nog een...
Terug
Bovenaan Onderaan