Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hans_V
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hans_V

    Het is lang stil geweest in Heerlen

    Daarom wil ik weer een Eifelritje regelen. Wanneer? geen geleuter over data gewoon 11 October. Vertrek vanaf hier, 12.00 uur ,Na een kop soep genuttigd te hebben. Ik verwacht enkele die hards zoals Bikermouse en Barb Erik en Ster Rob en Liessie Drs Rob Anne Kleintje B Maarten en...
  2. Hans_V

    Wie heeft er ervaring met BMW alarm??

    Mijn Dealer raad me een Origineel Alarm aan, Bij Motoport den Bosch werdt dit afgeraden, met als argument vaak niet in en niet uit te schakelen, Wie heeft er ervaring mee?? Op me huidige motor zit Red Alert en daar ben ik best tevreden mee.
  3. Hans_V

    Hoeveel kan ik vragen voor een Kawa VN 500 ??

    Een vriendin van me wil haar Kawasaki EN 500 uit 1994 met nog geen 4000 km gelopen verkopen, Hoeveel kan ze daar nog voor vragen?? Ze heeft hem nieuw gekocht een jaar er mee gereden en toen weg gezet, Deze motor heeft altijd binnen gestaan, en is als nieuw Bijlage: Kawa.jpg
  4. Hans_V

    Retoertje Heerlen Gemund Bergheim???

    Iemand zin straks?? uur of 5 1/6 zes vanuit Heerlen
  5. Hans_V

    Doen ze dit in de rest van het land ook

    'Meldpunt rijgedrag succes' HEERLEN - De politie weet steeds meer agressief rijdende automobilisten in Zuid-Limburg te traceren en tot de orde te roepen. Sinds de politie Limburg-Zuid als eerste in Nederland in december het meldpunt Agressief Verkeersgedrag opzette, zijn daar al ruim...
  6. Hans_V

    is Thijssy geslaagd

    gister topic over afrijden, echter niets meer gehoord??? :) of\ '( ????
  7. Hans_V

    Iemand Tom Coronel gezien?????

    De sukkel :( kwam effe de show stelen in blij dat ik rij, hij ging af als een gieter, wist niets van de meest elementaire regels zoals laten zien wat je van plan bent , en mocht met de fiets naar huis :P :P :P :P PS Kan ie meteen meedoen aan de de nieuwe regels van (brand)netelbos
  8. Hans_V

    Waar wonen we met zijn allen?????

    Ik ben nu al een tijdje lid van Motor Forum, eigenlijk vind ik het wel interessant om te weten waar jullie allemaal vandaan komen. Ik zelf woon in Heerlen :P
Terug
Bovenaan Onderaan