Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Burning Rubber

    TK: Suzuki GSX-R 750 srad 1996 €1400,-

    Nog maar eens proberen. In behoorlijk nette staat verkerende S-RAD. 55.000 km Banden, remmen en kettingset in prima conditie. Apex risers, net wat comfortabel dan de originele clip-ons. Verbeterde rempomp zit er op, door de vorige eigenaar gemonteerd. Toen zijn er ook nieuwe remschijven op...
  2. Burning Rubber

    Suzuki GSX-R 750 1996 SRAD €1500

    Update 22-05-2020: Maar eens echte foto's gemaakt. Ik heb hem in januari gekocht maar ben tot de conclusie gekomen dat ik de houding toch iets te sportief vind. Daarom probeer ik of ik iemand anders er mee blij kan maken en dan zoek ik wat anders. Staat op z.g.a.n. michelin pilot road 4 banden...
  3. Burning Rubber

    VERKOCHT ZX10 te koop uit 1989

    Leuke motor, ik vind ze echt heel gaaf. Maar hij is een beetje verwaarloosd en heeft TLC nodig wat ik op het moment niet kan geven. Daarom moet hij het veld ruimen. Hij start, rijdt en remt en er zit zo'n dure (gele) onderhoudsvrije accu in. Banden zijn prima. Uiterlijke staat wat minder, maar...
  4. Burning Rubber

    Rev'it! Motorspijkerbroek heren maat 31 €40,-

    Daar pas ik dus niet meer in. In zeer goede staat. Misschien 20 keer gedragen. Zie marktplaats voor foto's: ≥ Rev'it motorspijkerbroek - Kleding | Motorkleding - Marktplaats.nl Voor de MF-er: €40,-
  5. Burning Rubber

    GPZ 500 (EX500) met een beetje werk

    Leuke motor met meer werk dan waar ik zin, tijd en plek voor heb. Iemand voor mij is er mee gecrasht waarbij de voorknippers zijn afgebroken, spiegel was ook kapot. Dus heb ik er spiegels opgezet met knippers er in verwerkt, alleen moet de elektra nog aangesloten worden (stelt niks voor). Accu...
  6. Burning Rubber

    Voor-remblokken FZR 600 3HE EBC FA 160

    Nieuw in originele verpakking. Voor het type met de 4zuiger remklauwen. Niet meer nodig ivm total loss rijden. Prijs: T.E.A.B.
  7. Burning Rubber

    FZR 600 1989

    Leuke fiets maar behoeft nog een beetje werk. Moet weg omdat ik ruimte moet maken en ik hem nooit echt meer gebruik. Goede dingen: Hagelnieuwe Bridgestone BT45 banden Hagelnieuwe DID kettingset Nieuwe carburateurubbers Alle remklauwen gereviseerd en nieuwe remblokken geplaatst Voor staal...
  8. Burning Rubber

    JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, ČÁST DEVÁTÁ

    Welkom in deel 9 van het grote Jawatopic! voorgaande delen: jawa mengsmering en meer gezelligheid. Jawa Topic deel 2. En populairder dan ooit. Jawa mengsmering & gezelligheid část třetí Jawa mengsmering & gezelligheid Část čtvrtá Jawa mengsmering & Pivo, část pět Jawa...
  9. Burning Rubber

    Remschijven ombouwen full floater

    Dag allemaal, Ik heb eens wat zitten lezen over het ombouwen van semi floating remschijven naar full floating. Ik zou dat bij mijn oude kawa zx10 willen doen maar waar koop je de spullen daarvoor? Heb niets kunnen vinden maar op diverse fora lees ik dat het wel kan. Ben benieuwd of iemand...
  10. Burning Rubber

    Waarde Ducati GTV 350

    Via via ken ik iemand die zo'n ding in de schuur heeft staan. En die staat er al een heeeeel lange tijd. Flink roestig, blok geoxideerd en een hoop stof. Ding loopt natuurlijk niet, het zal me zelfs verbazen als de wielen nog draaien. Lief als ik ben (ja dat ben ik soms) heb de eigenaar 100 euro...
  11. Burning Rubber

    Voorrempartij Kawasaki GT550

    Klauwen, leidingen en rempomp met hendel. :P Richtprijs: €50,-
  12. Burning Rubber

    Remklauw Kawasaki Z650 B1

    Van het eerste type Z650 met enkele schijf en de klauw aan de voorkant van de linker poot. :)
  13. Burning Rubber

    In donker rijden: pinlock schittert

    Onlangs de HJC RPHA-st gekocht met in de doos een pinlock vizier. M'n vorige helm, HJC CL-ST, deed het prima maar er was helaas geen mogelijkheid om de speakers van m'n sena communicatie set in te bouwen. Gelijk viel me op dat ik gelijk tegen de randjes aan zit te kijken, dat zal wel...
  14. Burning Rubber

    Rev'it motorspijkerbroeken ervaringen?

    Recentelijk verhuisd naar een woning waar ik niet voor de deur kan parkeren met het koekblik. Uit pure luiheid ben ik veel meer met de motor gaan rijden en stiekem vind ik dat heel erg leuk. Helaas is m'n textiele motorbroek aan het eind van zijn leven en ben ik het omkleden inmiddels wel zat...
  15. Burning Rubber

    Waarom compressie meten met gas open?

    Vanmiddag compressie gemeten van mijn 200cc 4takt 1cilindertje uit 1983 (Kawasaki Z200). Netjes ruim 9 bar gemeten, leek mij wel goed. Maar...nou lees ik hier op MF dat je met de gaskraan open moet meten. Kan iemand uitleggen waarom? En wat heeft dat voor effect op de meting? Opnieuw...
  16. Burning Rubber

    Kawasaki Z200

    Dinsdag een opknappert gekocht voor wènâgh. Het leek me wel leuk om weer zo'n zuinige 1pitter te hebben, en ik vind ze knap om te zien. 5 Jaar geleden heb ik een Z250C gehad maar ik wilde snellere zwaardere motoren maar nu hoef dat niet meer zo nodig. Pré mid-life crisis? :+ Anyhoer...
  17. Burning Rubber

    Jawa mengsmering & gezelligheid Část čtvrtá

    Het gezelligste topique op Motor-Forum.nl Voorgaande delen Jawa mengsmering en meer gezelligheid Jawa Topic deel 2. En populairder dan ooit Jawa mengsmering & gezelligheid část třetí Handleidingen: Handleiding Jawa 638-640 Handleiding Jawa 640 *O*
  18. Burning Rubber

    Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #29,5

    Derp. :W
  19. Burning Rubber

    Madhead cross broek maat M

    Binnenkort te koop. :+ Lang verhaal: broek gekocht bij louis.de. Toch iets te krap en daarom retour gestuurd. PostNL is mijn zending kwijtgeraakt en in de tussentijd heb ik maar een andere maat L besteld en daarom is deze over. Ik verwacht dat íe deze week terug komt bij mij. Nogmaals...
  20. Burning Rubber

    Metzeler Enduro 4 90/90-21

    Zat onder mijn tenere maar omdat ik af en toe het bos in ga heb ik een meer all-road gerichte band gekozen. :) Is al wel een jaar of 10 oud maar niet uitgedroogd of iets dergelijks. Kan je zo nog een kilometer of 5000 mee maken. :) MFprijs: 20 euro excl verzendkosten (4,95 met DHL) Afhalen...
  21. Burning Rubber

    Gianelli uitlaat Aprilia RS 125

    Helaas past deze mooie uitlaat niet goed onder mijn Aprilia AF1 125. :( Voortaan beter google'en dus.. B| Daarom gaat 'ie weer weg. Uitlaat is gebruikt maar in zeer goede staat, netjes in de lak en geen roest. Incl spruitstukje en demper. Prijs: 150 euro. Ding vreet geen brood dus...
  22. Burning Rubber

    2 O-Ringen 26,7x1,8

    Voor het waterpompje van mijn rotax 123 blok, ze kosten 5 euro per stuk bij easyparts en dat vind ik gewoon te veel. Bij Fabory of dat andere grote merk kosten ze amper 30 cent maar die leveren niet aan particulieren. Dus, wie wilt mij helpen? :)
  23. Burning Rubber

    GEZ: Vesrah VD-331JL

    Voor m'n gixxer 1100 uit 1986 zoek ik een setje remblokken. Ik heb al 1 setje, nu nog een tweede. Sinter blokjes van Vesrah Type: VD-331JL :]
  24. Burning Rubber

    Aprilia AF1 125cc

    Toch maar besloten een eigen topic te maken. Zat nog te twijfelen tussen Brikken en Sport. Ik vond 30 pk het eigenlijk niet waard om tussen sport te zetten. En het beestje is al 20 jaar oud. Dus vandaar. Vorige week gekocht van een MF'er. Een Aprilia AF1 125 Futura uit 1990. De beste man kwam...
  25. Burning Rubber

    Kuipruitje Aprilia AF1 125

    Gezocht, Nieuw of gebruikt, ik vind het best. Heb er nu namelijk geen. Misschien dat een van een eerder model RS125 extrema ook past..
Terug
Bovenaan Onderaan